Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

N S.7z

wydra66 / Gry PC 2 / N S.7z
Download: N S.7z

383,96 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Need for Speed: Porsche 2000

obrazek
Need for Speed: Porsche 2000 to kolejna gra samochodowa z serii Need for Speed pozwalająca nam poznać świat Porsche (80 modeli Porsche, od pierwszego 356 z 1950 roku po najnowszy model 2000 911 Turbo) i przemknąć przez 50 lat jego historii. Bogata historia Porsche ilustrowana jest sekwencjami filmowymi, slajdami, narracją i danymi statystycznymi. Wciśnij gaz do dechy i rusz przed siebie - przekonasz się, ile może wytrzymać Twój żołądek, jakie są granice Twojego refleksu i czy rzeczywiście jesteś sprawnym kierowcą.

Przebij się przez zatłoczone drogi i autostradą popędź w góry z pełną świadomością tego, czym może skończyć się wykorzystywanie możliwości tego super samochodu do maksimum, a może wyciśniesz z niego jeszcze więcej? To szczyt możliwości wyścigowych Twojego PC. To więcej niż zwykły wyścig - masz do wyboru dwa wyjątkowe tryby prowadzenia.

Możesz przeżyć niewiarygodną karierę wyścigową w trybie ewolucji Porsche - zaczynając od roku 1950 i modelu 356 popędź przez kolejne etapy rozwoju tej wyjątkowej maszyny. Wybierz (opcjonalnie) tryb kierowcy testowego i przyłącz się do fabrycznej grupy kierowców, aby sprawdzić jak wygląda najbardziej ekscytujący zawód na świecie. Ten tryb został zorganizowany na bazie misji, które zmuszą cię do coraz większego wysiłku i ciągłego szlifowania umiejętności.

Nowy zaawansowany engine gry.
Zagrożenia na drodze wzięte z prawdziwego życia: mrożące krew w żyłach karambole, uszkodzenia, natężony ruch uliczny i policyjne radiowozy.
2000 samochodów opracowanych na bazie wieloboków, szczegółowa, trójwymiarowa deska rozdzielcza i jeszcze więcej samochodów do ściągnięcia (bez dodatkowych opłat) ze strony sieciowej Need for Speed.
Wyścigi wieloosobowe przez modem lub w sieci lokalnej.
Dziewięć otwartych tras europejskich plus pięć torów wyścigowych - łącznie z trasami alternatywnymi, odcinkami pośrednimi oraz skrótami.

wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D + wykorzystuje joystick

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Bolek i Lolek - Olimpiada Letnia obrazek Bolek i Lolek Olimpiada Letnia to prosta, zręcznościowa gra sportowa, której zadaniem jest rozwój manualnych oraz percepcyjnych zdolności najmłodszych użytkowników komputerów (dzieci w wieku 6 lat i starsze). Gracze sprawdzają tutaj swoje siły w czternastu konkurencjach, wchodzących w skład prawdziwej olimpiady: biegu na 100 m i 400 m, biegu przez płotki (na 110 m), skoku wzwyż, skoku w dal, trójskoku, wioślarstwie, rzucie oszczepem, rzucie młotem, pchnięciu kulą, łucznictwie, pływaniu, kajakarstwie i kolarstwie torowe. Twórcy udostępnili do wyboru 8 różnych postaci, włączając w to oczywiście tytułowych Bolka i Lolka, a także grupę ich najlepszych przyjaciół, m.in. Tolę. Przed poszczególnymi zawodami można oczywiście wziąć udział w treningu, który pozwala naszym beniaminkom na przećwiczenie każdej konkurencji i zdobycie w niej mistrzowskiej wprawy. Faktyczna zabawa nie kończy się na trybie gry dla pojedynczej osoby. Do rywalizacji można zaprosić jednocześnie osiem osób, co pozwala na szybkie sprawdzenie, kto jest najlepszy w danej konkurencji. Czołowe wyniki są zapisywane na bieżąco i zyskują miano wirtualnego rekordu letniej olimpiady Bolka i Lolka. Oprócz ręcznie malowanej, przyjemnej oprawy graficznej oraz intuicyjnego sterowania, obrazu całości dopełniają także zabawne komentarze lektora, która sprawiają, iż sportowa rywalizacja i chęć ustanawiania nowych rezultatów szybko nie powinny znudzić się dzieciom, obdarowanym tym tytułem w prezencie. Gra pozbawiona jest przemocy. wymagania sprzętowe: Pentium 166 Mhz, 32MB RAM, Windows 95/98/Me/2000/XP
FIFA 2003 obrazek FIFA Football 2003 to kolejna edycja najsłynniejszej serii piłkarskiej wydawanej na komputery PC. Oczywiście i tym razem jej twórcy, firma Electronic Arts, postarali się aby gra była jeszcze doskonalsza niż jej poprzednia cześć. Zacznijmy więc od tego, że FIFA 2003 wyposażona została w nowy silnik graficzny, który jakością i szczegółowością odtworzenia trybun, boiska i zawodników przewyższa wszystko to, co do tej pory widzieliśmy. Nie inaczej jest jeżeli chodzi o sztuczną inteligencję. Została ona całkowicie przeprojektowana. Cały wysiłek modyfikacji enginu A.I. skupił się wokół gry zespołowej, taktyki zespołu i atrybutów indywidualnych graczy, dzięki czemu teraz nasi komputerowi zawodnicy grają jeszcze inteligentniej niż to miało miejsce w poprzedniej edycji. Ożywiła się gra, częściej występują zamieszania podbramkowe, pojawiają się też sytuacje, w których pod koniec meczu zdesperowana drużyna przegrywająca maksymalnie osłabia swoją obronę i rzuca się do heroicznego ataku na bramkę oponenta (postawia wszystko na jedną kartę). Fundamentalnym przeobrażeniom uległ system odpowiedzialny za odtworzenie rzeczywistych warunków fizycznych, system kontroli ruchu piłki, system kontroli ruchu zawodników oraz sam interfejs, w wyniku czego gracze mają jeszcze lepszą kontrolę nad tym co się dzieje na boisku, a sama gra, ruch piłkarzy i piłki jest bardziej naturalny. Oczywiście siła i celność oddanego strzału, podanie, obrona czy drybling zależą od umiejętności zawodnika, który je wykonuje. Strzał na bramkę wygląda inaczej w przypadku podrzędnego napastnika, a inaczej gdy strzelał będzie np. sam Roberto Carlos. W FIFA 2003 występuje 10.000 autentycznych zawodników, 450 autentycznych klubów sportowych oraz 16 najznamienitszych lig piłkarskich z całego świata. Można zagrać w trybie „Club Championship Mode” i zmierzyć się z 18 najlepszymi europejskimi drużynami, m.in. Juventus, Liverpool FC i FC Barcelona. Najciekawsze momenty naszego meczu możemy obejrzeć w przerwie i po meczu. wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD
CALL of DUTY obrazek Call of Duty to pierwsza gra ze stajni Infinity Ward, zespołu doświadczonych profesjonalistów, którzy zanim założyli własną firmę, brali między innymi udział w procesie tworzenia jednej z ciekawszych i popularniejszych gier wideo (FPS) z akcją umiejscowioną w okresie II Wojny Światowej - Medal of Honor: Allied Assault. Call of Duty to jedna z pierwszych gier tego typu, za sprawą której gracz otrzymuje możliwość spojrzenia na największy konflikt zbrojny XX wieku z kilku różnych perspektyw. Wcielając się w rolę amerykańskiego spadochroniarza, brytyjskiego komandosa lub rosyjskiego piechura ma okazję poczuć klimat tego okresu historycznego - brać udział w wielu ekscytujących bitwach, wykonywać ekstremalnie niebezpieczne zadania specjalne, itp. Dwadzieścia cztery misje składające się na cztery kampanie umiejscowione na wielu polach bitew II Wojny Światowej. Autorzy gry zadbali o jak najwierniejsze odwzorowanie realiów historycznych tamtego okresu – szczegółowo wymodelowane bronie, pojazdy, miejsca i poszczególne wydarzenia. Duża różnorodność zadań, począwszy od tych wymagających dyskrecji np. sabotażu, a na wielkich bitwach z dużą ilością piechoty i pojazdów zmechanizowanych skończywszy. Zmodyfikowany i udoskonalony trójwymiarowy engine graficzny gry Return to Castle Wolfenstein. Możliwość rozgrywki wieloosobowej. wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32 MB, 1.2 GB HDD
FIFA 2002 obrazek Kolejna adaptacja jednej z najlepszych gier sportowych o piłce nożnej z EA Sports. W porównaniu z poprzednią edycją grafika w grze nie uległa znaczącym zmianom. Poprawiono i ulepszono za to wiele aspektów samej gry na boisku, jeszcze bardziej zbliżając symulację do rzeczywistości. Przykładowo, teraz możliwe jest dokładne 40-metrowe podanie do napastników z pominięciem drugiej linii oraz mierzone dośrodkowanie ze skrzydła na wchodzącego ze środka boiska napastnika. Dostępnych jest ponad 75 licencjonowanych drużyn narodowych oraz 16 lig, m.in. angielska Premier League, niemiecka Bundesliga, hiszpańska Premiera Division, francuska LNF czy amerykańska Major League Soccer (MLS). Do wyboru mamy wiele trybów gry, takich jak mecz towarzyski, liga, własne rozgrywki oraz eliminacje do Mistrzostw Świata. Możemy rozgrywać pojedyncze mecze, lub cały sezon z kwalifikacjami do Mistrzostw Świata 2002. ten ostatni umożliwia przeprowadzanie grupowych spotkań kwalifikacyjnych drużynami narodowymi. Wprowadzono Innowacyjny system podań umożliwiający posyłanie piłki po ziemi lub górą, z możliwością podkręcania strzałów. Nowy model dryblingu i blokowania, w którym czas i kąt blokowania decyduje o pozostaniu przy piłce. Mamy również możliwość dostosowania kontroli gry do własnych potrzeb z dowolnym definiowaniem klawiszy oraz przycisków joysticka. Wymagania sprzętowe: Procesor: Pentium II 350MHz, Pamięć RAM: 64MB RAM, Karta grafiki: akcelerator 3D
Football Manager 2005 obrazek Football Manager 2005 to w istocie kolejna część serii managerów piłkarskich znanych dotychczas pod tytułem Championship Manager, i jednocześnie pierwsza jaka powstała przy współpracy firm Sports Interactive oraz SEGA. Już zaraz po uruchomieniu tego tytułu fani serii napotkają na nowy interfejs, różniący się od tego, z którym mieli do czynienia dotychczas. Powstał on z myślą o tym, by ułatwić poruszanie się po różnych tabelach i statystykach oraz by usprawnić obsługę poszczególnych elementów gry. Licznym zmianom i udoskonaleniom poddano też engine, dzięki któremu kolejne części Championship Managera uważane były za najlepsze managery piłkarskie jakie powstały. Autorzy wzięli sobie do serca uwagi fanów i wzbogacili o nie grę. Przykładowo, zgodnie z radami graczy Football Manager 2005 zawiera ponad 30 extra pól z danymi o zawodniku (łącznie ponad 120 atrybutów opisujących piłkarza), w tym pozycję - „preferowane zagrania”. Natomiast wszystkie osoby związane z klubem i piłką, ale nie biorące bezpośredniego udziału w meczach opisane są przez około 40 cech. Naturalnie zadbano również o to by baza danych programu była jak najobszerniejsza i by zawarte w niej informacje były 100% aktualne. Dzięki ponad 2,5 tysiącom osób z całego świata, które współpracowały z developerem, zbierając informacje o klubach czy piłkarzach, Football Manager 2005 oferuje ponad 140 grywalnych lig z 43 krajów świata, blisko 100 różnych pucharów i mistrzostw, ponad 14 tysięcy klubów sportowych (z czego można prowadzić około 3 tysiące) oraz 235 tysięcy zawodników o 145 narodowościach. Autorzy wzbogacili też grę o szereg innych funkcji. Postarano się o to by dostarczyć graczom-managerom wszystkie niezbędne do prowadzenia klubu informacje. Zarówno przed, jak i po meczu otrzymują raporty o składzie drużyny, kontuzjowanych zawodnikach, taktyce zespołu w meczu, itp. Mogą na bieżąco śledzić karierę i postępy poszczególnych piłkarzy, otrzymywać od agentów nagrania wideo (wykonane przy pomocy sprawdzonego silnika 2D) przedstawiające osiągnięcia reprezentowanych przez nich futbolistów. Trenerzy zaś mogą teraz dzielić się z managerami swą opinią o drużynie i tym samym pomagać im decydować jak powinni wzmacniać zespół. Do nowości można też zaliczyć możliwość rozwiązania z niepotrzebnymi zawodnikami umowy przedterminowo, na zasadzie obustronnej ugody, a także możliwość wypożyczania innym klubom młodych graczy, po to by zyskali doświadczenie. Istnieje też możliwość wypowiadania się w mediach na temat innych managerów, piłkarzy czy klubów, co ma zaowocować zwiększeniem zainteresowania związanego z daną osobą, transferem, itp. Względem czwartego Championship Managera unowocześniono również silnik 2D odpowiedzialny za przedstawienie meczy, zwiększono wpływ i interakcję klubu z mediami, przemodelowano system kontuzji, usprawniono system wyszukiwaniu młodych talentów, a także moduł finansowy. wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 8MB
Far Cry obrazek Far Cry jest na pierwszy rzut oka zwyczajną grą z gatunku FPS, propagującą widok z perspektywy pierwszej osoby. Jednak porzucając pozory, stajemy przed niesamowitą grą akcji, wykorzystującą do granic możliwości rozległe (i chodzi tutaj o naprawdę wielkie, dające się bacznie obserwować) środowisko. Już samo pole widzenia, według autorów ponad 800 metrów, podczas patrzenia na bajeczną zatokę czy gęsto zarośniętą dżunglę pozostawia inne tego typu produkcje daleko w tyle, niejednokrotnie zapierając dech w piersiach ogromem szczegółów i jakością grafiki. Historia przedstawiona przez autorów jest ciekawym wstępem do całej opowieści. Główny bohater, Jack Carver, chcąc oderwać się od społeczności wielkich miast rozwinął niewielki biznes przewoźniczy na południowym Pacyfiku. Zgłosiła się do niego urodziwa dziennikarka, z prośbą o przetransportowanie jej w rejon wysp Mikronezji. Oczywiście hołdując zasadzie - pięknym kobietom nie należy odmawiać, nasz bohater zgodził się wykonać to zadanie, wyglądające na prostą wycieczkę po słonecznych rejonach. Niestety zaraz po dotarciu na miejsce, jego łódź została ostrzelana i zatopiona przez nieznane jednostki militarne, piękna pani gdzieś przepadła, a Jack został sam na sam z mieszkańcami wyspy. Niestety okażą się to być nie tylko krwiożercze zwierzęta, a jego głównym celem będzie… przetrwanie i znalezienie wyjścia z tego piekła na ziemi. Rozgrywane na bardzo rozległym i zróżnicowanym terenie zadania nie są z góry narzucone. Gracz penetrując okolicę, sam natknie się na problemy czy łamigłówki, wymagające spełnienia określonych warunków, by móc kontynuować wędrówkę w poszukiwaniu zaginionej dziennikarki i sposobu wydostania się z tej przeklętej wyspy. Zwiedzi przy tym nie tylko niebezpieczne, gęsto porośnięte tropikalną roślinnością lasy czy gorące plaże, które są wizytówką tej gry. Autorzy postarali się również w odtworzeniu ciekawych kompleksów, zarówno podziemnych, jak i wnętrz budynków. Zróżnicowanie to jest szczególnie wyraźne podczas dobierania odpowiedniego arsenału w razie zagrożenia - na przestrzeniach doskonale spisze się karabin snajperski, pozwalający na eliminacje celów z ogromnych odległości. W pomieszczeniach natomiast najlepiej zda egzamin strzelba, doskonała na niewielkie dystanse. Równie ciekawym elementem Far Cry są przeciwnicy, a dokładnie rzecz biorąc - sztuczna inteligencji (AI). Autorzy zrezygnowali zupełnie z zachowania opisywanego skryptami (gotowymi schematami). Oponenci reagują w czasie rzeczywistym na poczynania gracza, jeśli tylko go zauważą. Już szmer czy jakiś dziwny odgłos działa na nich jak czerwona płachta na byka. Do tego nie trzymają się konkretnych połaci terenu i potrafią go wykorzystać, chowając się za przeszkodami czy zachodząc gracza z kilku stron jednocześnie. Jeśli już go wytropią, potrafią ścigać jak psa przez cała wyspę. A wyżsi ranga oficerowie są w stanie wezwać okoliczne posiłki na pomoc w łapaniu zbiega. wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 4 GB HDD
Need for Speed: Hot Pursuit 2 obrazek Need for Speed: Hot Pursuit 2 to kolejna odsłona samochodowej serii z powodzeniem kontynuowanej już od 1995 roku. Podobnie jak w poprzedniczce Need for Speed III: Hot Pursuit, tak i tu możemy ścigać się po otwartych drogach z prędkościami dochodzącymi do 200mph, przy częstym akompaniamencie policyjnych syren. Do wyboru grających oddanych zostało klika trybów rozgrywki, tj. quick race, single challenge, championship, hot pursuit oraz top cop, w którym to gracz staje się policjantem uganiającym się za licznymi piratami drogowymi. W grze zmagamy się na ponad 20 bardzo różnorodnych trasach (m.in. drogi prowadzące przez gęste lasy i puszcze oraz przez piaszczyste plaże) prowadząc najlepsze sportowe samochody, typu: Ferrari 360 Spider, Lamborghini Murcielago, Porsche Carrera GT czy Mercedes CLK-GTR. W sumie w Hot Pursuit 2 znajdziemy ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów. Można też dokupywać nowe podzespoły i stopniowo ulepszać samochody. Gra posiada bardzo dopracowaną trójwymiarową oprawę graficzną (dynamiczne, cieniowanie, oświetlenie, szczegółowo animowani kierowcy, itp.). W trybie multiplayer pozwala na rozgrywkę do ośmiu osób równocześnie. wymagania sprzętowe: Pentium III 700MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD
https://mega.nz/#F!So9lSCBK!5tjCribN9jU9dYmnU1e0Rg
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności