Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Magicka Vietnam 2011 PC.rar

www.wp.pl1 / gry / ★GRY PC ( DO 1 GB )★ / Magicka Vietnam 2011 PC.rar
Download: Magicka Vietnam 2011 PC.rar

594,03 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM

http://www.blue.pl/?idAgent=MTgxMTY3&idBanner=LTE=

Magica - niezależna produkcja szwedzkiego zespołu Arrowhead Game Studios, stała się jednym z niekwestionowanych hitów cyfrowej dystrybucji, więc autorzy postanowili pójść za ciosem i przygotowali kolejną część, w której z krainy fantasy przenosimy się do dżungli Wietnamu.

Magicka: Vietnam, podobnie jak pierwowzór, jest więc dynamicznym hack ‘n slashem, w którym główną rolę pełnią bardziej współczesne narzędzia zagłady, jak na przykład karabiny maszynowe. Akcja ukazana jest z kamery umieszczonej wysoko ponad postacią, dzięki czemu całość wygląda dosłownie jak nowa inkarnacja Cannon Fodder.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 64MB akcelerator 3D Gra, która pozwola graczowi przenieść się do roku 1850 i wcielić w rolę właściciela firmy transportowej, który zaczynając ze skromnym kapitałem stworzy z czasem potężną firmę transportową o międzynarodowym zasięgu. Druga połowa XIX-go stulecia to okres wielkiego bumu gospodarczego. Jak grzyby po deszczu powstawały nowe zakłady przemysłowe, z jednej strony produkujące olbrzymie ilości najróżniejszego rodzaju dóbr, z drugiej zaś strony wymagające surowców i pracowników, którzy muszą przecież jakoś dotrzeć do miejsca swej pracy. Rozrastały się również miasta, a lawinowo wzrastająca liczba ich mieszkańców wymagała szybkiego i niezawodnego zaopatrzenia w najróżniejszego rodzaju towary. Oczywistym był więc dynamiczny rozwój środków transportu służących do rozprowadzania dóbr do miejsc w których są one potrzebne. Transport Giant to gra, która pozwoli graczowi przenieść się w te realia historyczne i wcielić w rolę właściciela firmy transportowej, który zaczynając ze skromnym kapitałem stworzy z czasem potężną firmę transportową o międzynarodowym zasięgu. * Kilkanaście różnorodnych kampanii składających się na dwa różne scenariusze: Europa oraz USA. Ponadto dodatkowe mapy do gry „bez zakończenia”. * Możliwość rozwoju firmy przez dwa kolejne stulecia począwszy od roku 1850. * Możliwość ustalania tras, po których poruszać się będą pojazdy. * Mosty, tunele i wiele innych elementów infrastruktury, które można budować. * Transport towarowy i pasażerski. * Możliwość wyboru kolorów firmowych zarządzanego przedsiębiorstwa. Wszystkie pojazdy do nas należące będą w nie pomalowane. * Ponad 130 różnego rodzaju pojazdów dostępnych do naszej dyspozycji: pociągi, ciężarówki, statki, samoloty, helikoptery, itd. * Możliwość własnoręcznego ustalania składów pociągów: do 64 wagonów, kilka lokomotyw, itp. * Ponad 60 różnego rodzaju produktów i gałęzi przemysłu. * Ponad 500 budynków. * Szczegółowa oprawa graficzna: realistyczne scenerie, cykl pór roku, itp.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32 MB Art of Murder: FBI Confidential to klasyczna gra przygodowa typu point & click stworzona przez rzeszowski oddział firmy City Interactive. W skład zespołu wchodzą twórcy uznanych gier Schizm i Schizm II: Kameleon. Wcielamy się w świeżo upieczoną, ambitną agentkę FBI – Nicole Bonnet. Podczas pierwszej misji Nicole w terenie, zostaje zamordowany inny agent, James Scott. Nasza bohaterka zostaje przydzielona do pracy z partnerem zamordowanego. Intryga ma związek z rytualnymi morderstwami inspirowanymi obrzędami starożytnej cywilizacji Inków. Kolejno giną dobrze sytuowani bogaci ludzie – większość ofiar zostaje pozbawiona serca za pomocą tajemniczego narzędzia skradzionego z Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej. Pierwsze podejrzenie pada na lokalną mafię, ale to dopiero początek zawiłej fabuły. Akcja rozpoczyna się w Nowym Jorku, a w trakcie naszej przygody odwiedzimy peruwiańskie miasto Cusco oraz amazońską dżunglę.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Najnowsza część sztandarowej gry firmy NovaLogic, która to od momentu ukazania się pierwszej części w roku 1992 dla wielu graczy nosi miano legendarnego tytułu. Jak to miało miejsce w poprzednich częściach, tak i tu mamy do czynienia z bardzo dobrej jakości trójwymiarową grafiką wykorzystującą większość współczesnych akceleratorów graficznych. Dokładnie odtworzono maszynę, awionikę, teren, instalacje naziemne oraz całą występująca broń. Sama gra nie odbiega od koncepcji gry z 1992 roku (części pierwszej), tzn. nie jest to super realistyczny symulator, do którego opanowania trzeba przeczytać 150 stronicową instrukcję, lecz wciągająca gra o charakterze „first-person shooter”, oczywiście z regulowanym poziomem trudności. Nie znaczy to jednak, że Comanche 4 jest zręcznościówką całkowicie pozbawioną realizmu. Autorzy dokładnie odtworzyli wszystkich naszych przeciwników, między innymi: śmigłowce Ka-50, Ka-52 oraz Mi-24, a także całą gamę wykorzystywanego uzbrojenia, jak: rakiety AIM-9s, AGM-114s, Hydra-70s i działka 20 mm XM301.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Pierwszoosobowy shooter przepełniony akcją i czarnym humorem. Wydarzenia w jakich uczestniczymy toczą się na terenie Nowego Jorku w 3100 roku. Merchants of Brooklyn to debiutancki projekt kalifornijskiego studia deweloperskiego - Paleo Entertainment. Jest on przepełnionym akcją i czarnym humorem FPSem, który doczekał się swoich edycji na PC oraz konsole Xbox 360 i PS3. Akcja gry przenosi nas do Nowego Jorku z 3100 roku, który w żadnym wypadku nie przypomina znanej z czasów obecnych metropolii. Na skutek globalnego ocieplenia poziom morskich wód znacząco się podniósł zalewając ulice Brooklynu. Oczywiście jego mieszkańcy musieli jakoś przystosować się do nowych warunków, zaczęli więc odbudowywać miasto na wystających z wody górnych partiach wieżowców, które łączyli ze sobą specjalnymi mostami. Szybko stał się też widoczny jasny podział na klasy społeczne, gdyż przynależność do danej grupy wskazywała miejsce zamieszkania – im wyżej w hierarchii się znajdowała tym wyższy poziom Brooklynu mógł stać się jej domem.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB Sublustrum, na zachodzie znana także jako Outcry, jest klasyczną przygodówką typu point&click autorstwa rosyjskiego studia Phantomery Interactive. W trakcie prac nad grą twórcy wzorowali się na dobrze znanej fanom gatunku serii Myst oraz Scratches. Naszym głównym bohaterem jest tu mężczyzna w średnim wieku - pisarz, który niedawno wrócił z długiej podróży po Morzu Północnym. Powodem jego przybycia był list od brata, naukowca i profesora uniwersyteckiego, którego nie widział się już od wielu lat. Niestety po dotarciu na miejsca czekała na niego jedynie informacja, że krewny gdzieś zaginął. Jak się później okazuje naukowiec poświęcił się pracom nad tajemniczą maszyną, potrafiącą podobno oddzielić czyjąś świadomość od ciała. Klimat jaki panuje w grze jest bardzo sugestywny, w powietrzu czuć gęstą atmosferę surrealizmu z początku XX wieku. Sublustrum porusza tematykę mentalności jednostki, wewnętrznych konfliktów i podświadomości.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM Klasyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej. Bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi. Magicka to jedna z najlepszych szwedzkich produkcji 2008 roku. Jest konwencjonalnym hack-and-slashem autorstwa Arrowhead Game Studios, opartym na mitologii nordyckiej. Produkcja została wydana za pośrednictwem serwisów dystrybucji cyfrowej (Steam, Xbox Live Arcade). Wcielamy się w młodego maga i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi, który przy pomocy wykreowanych monstrów stara się opanować spokojne i poukładane dotąd uniwersum Magicki. Główny wątek podzielony został na jedenaście rozbudowanych misji.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB Delta Force: Xtreme 2 jest kontynuacją dobrze znanej serii taktycznych FPSów, w której możemy wcielić się w członka elitarnego amerykańskiego oddziału. Przygotowaniem programu zajęli się twórcy poprzednich części - firma Novalogic. Rozgrywka dla pojedynczego gracza podzielona została tu na dwie kampanie składające się łącznie z dziesięciu misji. Głównym atutem Delta Force: Xtreme 2,jest jednak multiplayer oferujący pięć najpopularniejszych trybów rozgrywki: Deathmatch, Team Deathmatch, Team King of the Hill, Capture the Flag i Flagball. Do wyboru mamy ponad czterdzieści map, wśród których znalazły się zarówno niewielkie, zwarte lokacje, jak i rozległe tereny idealnie nadające się do walki z wykorzystaniem pojazdów, przy tym w pojedynczej potyczce może wziąć udział aż do stu pięćdziesięciu graczy. Oczywiście znacznie lepsze efekty przynosi praca zespołowa niż samotna walka, a pomysłowość i taktyka są równie istotne co szybki refleks. Osoby preferujące zabawę w niewielkich zespołach zainteresuje zapewne tryb kooperacji, w którym wraz z maksymalnie trzema innymi graczami możemy przejść dziewięć misji podzielonych na dwie kampanie.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB RAM akcelerator 3D Lock On: Modern Air Combat to następca słynnego symulatora rosyjskich myśliwców – Flanker 2.0. Tym razem autorzy zdecydowali się umożliwić graczom wypróbowanie również i kilku dzieł amerykańskiej myśli konstrukcyjnej. Do dyspozycji gracza oddano aż osiem maszyn: A-10A Warthog (NATO), F-15C Eagle (NATO), MiG-29 Fulcrum A (wersja NATO), Su-27 Flanker B (Rosja), MiG-29 Fulcrum C (Rosja), Su-25 Frogfoot (Rosja), Su-33 Flanker D (Rosja), MiG-29 Fulcrum A (wersja Rosyjka). Każda posiada specyficzny dla siebie model lotu oraz doskonale odwzorowane plusy i minusy swoich prawdziwych odpowiedników. Poza nimi na terenie zmagań można spotkać cała gamę różnych maszyn obu stron (tj. NATO i Rosji). Są w śród nich myśliwce, zarówno te przeznaczone do przechwytywania celów powietrznych (MiG-31 Foxhound, MiG-25P Foxbat) lub niszczenia instalacji naziemnych (F-117 Black Jet, Tu-22M3 Backfire), jak i wielozadaniowe (F-16C Fighting Falcon, F-4E Phantom, F/A-18C Hornet). Nie brakuje też standardowych dla działań militarnych, samolotów-tankowców czy wielkich AWACS-ów, przeczesujących przestrzeń w obrębie kilkuset kilometrów i naprowadzających sojusznicze myśliwce na odlegle cele. Pojawiają się też helikoptery, zarówno bojowe AH-64D Longbow Apache i Mi-24D Hind, jak również transportowe UH-60 Blackhawk oraz Mi-26 Halo. Poza wyżej wymienionymi autorzy wykorzystali w Lock On jeszcze wiele innych samolotów, pełniących role swoich prawdziwych odpowiedników.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 233 Mhz, 32 MB RAM, akcelerator 3D Kontynuacja przygód najpopularniejszej pary zabawkowych przyjaciół oparta na filmie Toy Story 2 z wytwórni Walt Disney. Pierwsza część filmu była pierwszą produkcją wykonaną całkowicie za pomocą komputerów, zamiast tradycyjną metodą rysowania poszczególnych klatek. W grze kowboj Chudy zostaje porwany przez złe zabawki, roboty którym przewodzi Imperator Zurg. Gracz wciela się w przyjaciela Chudego, kosmonautę Buzza Lightyeara, który za pomocą swojej laserowej broni, zręczności i skafandrowi kosmicznemu wyposażonemu w silniczki rakietowe, zmierza mu z pomocą. Przed Buzzem stoi trudne zadanie przejścia piętnastu trójwymiarowych map wykonując po drodze różnorodne zadania i pokonanie całej armii przeciwników. * wysokiej jakości grafika 3D oraz dźwięk. * 15 ciekawych światów do przejścia, wśród nich pięć trudnych map z bosami. * pełny arsenał broni i akcesoriów: rakietowe buty, lina z kotwiczką, kosmiczna tarcza i inne. * oryginalne głosy z filmu.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM Nietypowy tytuł, który bazuje na wyświetlanym na kanale Discovery Channel i prowadzonym przez Jessego Jamesa programie telewizyjnym „Monster Garage”. Cała zabawa opiera się na przerabianiu seryjnych pojazdów na coś znacznie bardziej oryginalnego (np. mobilną rampę). Podstawowe ograniczenie polega natomiast na tym, że ekipa ma na to tylko siedem dni i niewielki budżet w postaci trzech tysięcy dolarów, który może być powiększany jedynie poprzez sprzedawanie niepotrzebnych części. Bezpośrednie nawiązania do programu telewizyjnego można również zauważyć w wyzwaniach, których trzeba się podjąć w grze. Zadania, których jest w sumie siedem, są idealną kopią tych z telewizyjnej edycji „Monster Garage”. Każde z dostępnych zadań podzielono na cztery etapy, które zalicza się w określonej kolejności. A są to: planowanie (początkowo mamy do dyspozycji tylko jeden plan, w dalszej części gry jest ich więcej), konstruowanie pojazdu, dekoracja oraz ostateczna próba. Znaczną część limitu czasowego (2-6 dni) wykorzystuje się na budowę wehikułu, tak aby sprostać postawionym wcześniej wymaganiom. Gracz musi rozpocząć od całkowitego rozebrania pojazdu, który ma za zadanie przerobić, następnie zamawia odpowiednie części bądź też modyfikuje te istniejące, wykonuje niezbędne prace, a na koniec składa wszystko w całość. Do jego dyspozycji oddano grupę pracowników (w sumie jest ich czterech), którym można wydawać różnorakie polecenia. Każde z nich zabiera jednak określoną ilość czasu, trzeba więc sobie wszystko dokładnie rozplanować, tak aby zdążyć ze zmontowaniem wehikułu. Warto też zaznaczyć, iż do celu prowadzi tylko i wyłącznie jedna droga, nie można więc sobie pozwolić na żadne błędy. Ostatni dzień jest przeznaczony na dopieszczenie stworzonej maszyny, można do niej domontować atrakcyjne dodatki, zmienić kolor nadwozia czy też zakupić naklejki. Po zakończeniu ostatniego dnia przychodzi czas próby, gracz zasiada za kierownicą stworzonej przez siebie maszyny i wykonuje określone wcześniej zadanie. Jest ono dopasowane do typu stworzonego wehikułu, przykładowo, po skonstruowania wozu straży pożarnej należy ugasić ogień, a kosiarka musi się pozbyć określonej ilości trawy.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności