Arcana Heart 3.7z
-
!! █FILMY POLECAM█ -
!!! Need For Speed The Run (2011) PC PL -
(2) -
`►❶POLSKIE XXX -
■ Windows 8 PL -
►POLSKIE XXX -
●Animacje dla dorosłych► -
●Filmy 3gp -
●Gry Erotyczne► -
●Gry x -
●MÓJ PIERWSZY RAZ----Polecam► -
●Napalone► -
●Pijane► -
●Polski sex -
●prywatne kamerki► -
●prywatne kamerki►(1) -
●prywatne kamerki►(2) -
●ROBOTY W TERENIE► -
●SEX - WOJSKO► -
●W rodzinie nic nie zginie► -
●XXX 3gp► -
●Zabawy młodych dziewczyn► -
♣♣♣ ABC Chomika -
♥ Pijane Młode Laski ! -
2009 -
ALBUMY, SKŁADANKI, PŁYTY (hasło-123) -
BRUTAL -
DRUNK -
drunk film 01 -
Drunken -
filmiki dla doroslych -
GIFFY XXX -
kapitan bomba -
komedie romantyczne ♥ -
laseczki -
muzyka wulgarna -
Nowosci -
NOWOŚCI !!!!! -
Nowości filmowe -
PEŁNOMETRAŻOWY SEX -
Podrywacze 01-19 -
Podrywacze 020-029 -
sex na śpiąco -
swinskie filmiki -
Teledyski HD -
To jest chemia -
twoj weekend -
twoj weekend(1) -
Windows 8 x64 -
ZWIERZĘTA - SEX
wymagania sprzętowe: Pentium 166 MHz, 32 MB RAM ako książę Galador (który właśnie uciekł na widok przeciwnika...) musisz udowodnić swoją... odwagę. Kolejna całkowicie polska gra przygodowa firmy Metropolis. Książe Galador zawsze słynął ze swojej odwagi. Niestety w momencie pojawienia się w królestwie Czarnego Rycerza za sprawą tajemnej magii jego ciało przybiera żądny przygód młodzieniec, który... niestety odwagą nie grzeszy. Na widok przeciwnika bierze nogi za pas i ucieka. W tym momencie nad zhańbionym młodzieńcem przejmuje kontrolę gracz. Jego celem jest rozwikłanie szeregu intryg i zagadek w baśniowym królestwie, pełnym magii, krasnoludów, wampirów i smoków. Na szczęście szybko znajdzie on sprzymierzeńca w wielkim magu Ariwaldzie, który akurat w pobliskiej karczmie sączy kolejny kufelek piwa... Gra Książe i Tchórz jest w całości dziełem polskich programistów z firmy Metropolis., którzy wzorowali się na klasycznych już tytułach, takich jak seria Monkey Island. Na uznanie zasługuje poziom jej wykonania, niezła grafika i ciekawy, momentami zabawny scenariusz. Autorom można wytknąć jednak nie zawsze logiczne (a czasami wręcz bezsensowne) zagadki, które sprawiają, że dla najmłodszych gra może być momentami za trudna. Za to niewątpliwym plusem jest dobre podłożenie głosów głównym bohaterom (Ariwaldowi głosu użyczył Kazimierz Kaczor).
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepszy), Windows XP/Vista/7 Budżetowa gra akcji/FPS. Terroryści przejmują kontrolę nad elektrownią w Czarnobylu i grożą zdetonowaniem bomby. Do akcji wkracza jeden człowiek – elitarny żołnierz. Czarnobyl: Terrorist Attack to strzelanka pierwszoosobowa, w której ratujemy świat przed groźnymi terrorystami. Produkcja została przygotowana przez polskie studio Silden. W nieodległej przyszłości silnie uzbrojona grupa terrorystów przejmuje kontrolę nad okolicą miasta Prypeć i grozi zdetonowaniem reaktorów elektrowni w Czarnobylu, co doprowadziłoby do uwolnienia radioaktywnej chmury, która przykryje sporą część północnej półkuli. Przywódca grupy przekazuje żądania – miliard euro w ciągu 24 godzin. Państwa Europy nie zamierzają płacić. Zamiast tego, do akcji zostaje wysłany przedstawiciel elitarnej jednostki. Zadaniem gracza jest zakradnięcie się do elektrowni i powstrzymanie bandytów. Bitwa z terrorystami na terenie Czarnobyla została przedstawiona w postaci jedenastu poziomów, podczas których zwiedzamy zarówno okolice jak i wnętrze elektrowni. Twórcy chwalą się realistycznym odwzorowaniem wszelkich lokacji i skomplikowanymi celami zadań. Podczas zabawy uczestniczymy w wielu spektakularnych scenach – unikamy ognia z helikoptera, korzystamy z lokalnej kolejki i jesteśmy świadkami bombardowania. Do walki z groźnymi przestępcami potrzeba odpowiedniego sprzętu. W grze pojawia się łącznie siedem potężnych broni, wśród których nie brakuje dobrze znanych modeli karabinów, czy pistoletów. Po przejściu gry otrzymujemy dostęp do realistycznego trybu trudności, gwarantującego nowe doznania.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D
Cue Club zawiera różne odmiany gry w billard, min. snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. ... Gra gwarantuje dużą różnorodności opcji, co wyróżnia ją spośród innych gier tego typu. Najważniejszą jest „wirtualny czat” umożliwiający graczowi interakcje z cyfrowymi przeciwnikami dzięki specjalnemu systemowi sztucznej inteligencji. Możemy zwiedzić osiem wirtualnych pokoi (chat-rooms), od mrocznego Podziemia po hedonistyczny Penthouse. Każdy z nich oferuje określoną ilość potencjalnych rozgrywek ułożonych w systemie ligowym. Serię w danym pokoju kończy spotkanie z jego szefem. Sukces w tej ostatniej rozgrywce otwiera przed graczem drzwi kolejnego pokoju. CueClub zawiera różne odmiany bilardu, min. Snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. Ponadto gracze mogą samodzielnie ustalać i zmieniać reguły poszczególnych rozgrywek. Program ten cechuje bardzo realistyczna grafika oraz dokładnie odwzorowany dźwięk, np. odgłos toczących się pod stołem bil. * System wirtualnych pokoi (chat room) zapewnia bardzo interesującą rywalizację z kolejnymi przeciwnikami na drodze do sukcesu. * Duży wybór kijów do bilardu oraz bil (różnorodny wygląd oraz właściwości). * Do wygrania liczne trofea i inne nagrody. * Grafika 3D oraz najnowsze efekty z użyciem oświetlenia i dymu wiernie oddają atmosferę nocnego klubu. * Utwory muzyczne dobrane do każdego pokoju - współczesne piosenki oraz rytmy z lat siedemdziesiątych.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.
wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB Army Ranger: Mogadishu to dynamiczna, militarna strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), przywodząca na myśl Combat: Task Force 121. Za jej przygotowanie odpowiada studio developerskie Jarhead Games, rola wydawcy przypadła zaś firmie Groove Games. Gracze wcielają się tutaj w dowódcę świetnie wyszkolonego oddziału do zadań specjalnych armii Stanów Zjednoczonych, tj. US Army Rangers. Prowadzona jednostka bierze udział w historycznej operacji wojskowej o kryptonimie „Task Force Ranger”, jaka została przeprowadzona 3 października 1993 roku w Somalii. W sumie, do przejścia przygotowano 10 rozbudowanych scenariuszy, zaś wśród zadań, jakie przed graczami postawił producent, wypada wymienić: ochronę konwojów z zaopatrzeniem, aresztowanie kluczowych oficjeli wroga, odbijanie zakładników, niszczenie fabryk i magazynów przeciwnika, czy obronę amerykańskiej bazy przed atakami partyzantów oraz miejscowej ludności. Podczas niektórych misji można korzystać z rozmaitych pojazdów wojskowych (terenowe HMMVV, czy też śmigłowce bojowe Blackhawk), jak również wzywać lotnicze wsparcie sojuszniczych jednostek.
wymagania sprzętowe: Pentium 133MHz, 16MB RAM, karta graficzna 4MB, Windows 9x Absolutny killer. Tak w skrócie opisać można było najnowszą grę autorstwa Psygnosis. Tytuł zresztą, choć trudny do dosłownego przetłumaczenia na język polski, doskonale oddawał uczucia, jakie budziła gra (wipe out – wymiatać, zmiatać z powierzchni). WipeOut, bo o niej mowa, stała się hitem na miarę pierwszego Tekkena czy Ridge Racera i wraz z Destruction Derby (notabene również spod igły Psygnosis) godnie reprezentowała ówczesne umiejętności europejskich producentów gier. Gra przez długie miesiące szturmując wszystkie możliwe listy przebojów rządziła niepodzielnie. Rok później, zachęcona sukcesem pierwszej części, firma postanowiła wydać sequel, który otrzymał tytuł godny swej futurystycznej treści – WipeOut 2097.
wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 64MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Tony Hawk’s Pro Skater 3 to kolejna gra z serii, w której możemy wykonywać niewyobrażalne wręcz triki na deskorolce. Do naszej dyspozycji oddano 8 różnorodnych obszarów, od fabryki, przez zaśnieżony parking gdzieś w Kanadzie, a skończywszy na Tokio. Wszystkie plansze są oryginalne, z wieloma ciekawymi miejscami do odkrycia.W części trzeciej pozostawiono poprzedni system trików, dając jednak możliwość robienia o wiele dłuższych i bardziej skomplikowanych combosów. Na każdej planszy mamy do wykonania kilka misji, od całkiem normalnych, jak popisanie się trikami przed obcymi skaterami, po bardzo śmieszne, jak uratowanie niezbyt rozgarniętego pana, któremu język przymarzł do metalowego słupa. Oczywiście, oprócz wypełniania zadań, zbieramy również punkty za wykonywanie trików.Graficznie jest bez żadnych rewelacji, ale i tak najważniejsze jest to, iż wszystko wygląda przejrzyście, a gra ani na chwile nie zwalnia. W przypadku wersji na PS2 dodano możliwość gry online do 4 osób i jest to pierwsza gra na konsole Sony, która na to pozwala.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 800 MB HDD, Windows XP/Vista Prison Tycoon 4: SuperMax to kolejna odsłona serii popularnych strategii ekonomicznych. Gracz wciela się w postać prywatnego przedsiębiorcy, zarządzając zaprojektowanym przez siebie zakładem karnym. Główną nowością omawianej odsłony cyklu jest możliwość tworzenia więzień o zaostrzonym rygorze, wykorzystywanych do przetrzymywania najbardziej niebezpiecznych przestępców. W SuperMax gracz dysponuje bardzo dużą swobodą działania. Zmagania rozpoczyna się od konstruowania niewielkich więzień, lecz w trakcie rozgrywki obiekty te rozrastają się i zaczynają cechować coraz wyższymi standardami bezpieczeństwa. Rozgrywka rozpoczyna się na etapie projektowania więzienia. Gracz musi stawiać nie tylko budynki, w których przetrzymywani będą przestępcy, ale również obiekty przemysłowe, mury, zbrojownie czy wieże obserwacyjne. Bardzo istotną rolę odgrywa dbanie o fundusze placówki, gdyż w przeciwnym wypadku można ją doprowadzić do bankructwa. Pieniądze przeznacza się nie tylko na zakup nowych budynków, ale również na pensje dla zatrudnionych w kompleksie więziennym pracowników. Zignorowanie ich żądań płacowych może zaowocować obniżeniem ich morale i wydajności pracy. Co ciekawe, w SuperMax przewidziano możliwość korzystania z dodatkowych źródeł dochodu. Mowa tu między innymi o manufakturach, w których zatrudniani są więźniowie zdatni do pełnej resocjalizacji. Wytwarzane przez nich dobra pozwalają podreperować stan finansowy placówki.