Cities.part4.rar
-
◪ FURIOUS 7 SOUNDTRACK -
◘ 47 roninów - 47 Ronin (2013) PL chomikuj -
❎ AutoMapa 6.16 Mapa 1406 Finall PL i EU -
2012(1) -
Android GSM -
Atilla -
AutoMapa 6.16 1404 PL RC -
AutoMapa 6.16-1406 EU PL RC2 CRACKED -
Batman Arkham City Lockdown v1.0.2[2013][ENG] -
Beersmith.2.version.2.0.40 -
Black & White 2 -
Black & White 2(1) -
Black And White 2 [PL] -
Black and White 2 Wojny bogów -
Brew Your Own 2013 -
Brewtarget 2.0.1 -
BYO 2011 -
BYO 2012 -
BYO 2013 -
BYO Special Editions -
Chorwacja -
CorelDRAW X7 Final PL 32x64 Bit -
Gra Eurobiznes -
Grecja -
GTA San Andreas - Android 1,5v+spolszczenie -
GTA Vice City PL -
Hiszpania -
Instrukcja Obsługi Nawigacji Carminat PL jpg -
Link2SD Plus -
Lonely Planet -
manual Klimatyzacja -
manual serwisowy -
Motor 2015 -
naprawa systemu Hands free -
Oznaczenia Opony -
PIWOWARSTWO DOMOWE -
Poradnik naprawy PL Renault Scenic II -
Przewodniki -
Renault Scenic II -
Renault Scenic II(1) -
ROME 2 -
Rome II -
Spolszczenie -
Total war -
Total War Rome II 2 chomikuj PL PC -
TOTAL WAR ROME II Hannibal u Bram [PL] PC -
Vegas Pro 17 + Patch [FULL VERSION] -
Wina, Nalewki, Wódki - Domowy Wyrób -
Włochy -
Wymiana Rezystora Dmuchawy w Scenic II
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.