-
35 -
1532 -
12027 -
2067
17060 plików
546,83 GB
Wymagania Sprzętowe: Intel C2D 1.8 GHz, 2 GB RAM, 10 GB HDD, grafika 256 MB
„Auta Odcinek Specjalny: Bujdy na resorach” nie zapowiadały się szczególnie ciekawie. Czego bowiem można się było spodziewać po kilku minigrach, wtłoczonych na siłę w ramy tematyczne i udających pełnoprawną produkcję. A tu niespodzianka! Gra okazała się całkiem fajna.
Auta Mistrzostwa Złomka to prosta gra wyścigowa, stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Produkt ten w wyraźny sposób nawiązuje do filmu animowanego przygotowanego przez studio Pixar. Warto dodać, iż jest to pełnoprawna kontynuacja wydanej w 2006 roku gry Auta, a za jej przygotowanie odpowiedzialne jest studio developerskie Rainbow Studios. Firma ta zasłynęła w głównej mierze za sprawą tytułów z cyklu MX vs. ATV.
Bujdy na resorach” to rzeczywiście zestaw minigierek, tyle że połączonych ze sobą w bardzo zgrabną całość za pomocą scenek przerywnikowych. Twórcy starają się opowiedzieć jakąś historię, zbudować klimat wokół minigry. I zarówno pędząc jak szaleni za wozem strażackim, gasząc ogień w budynku, czy też ratując z płonącego garażu cokolwiek da się wynieść, czujemy się częścią tej historii. A dzieje się tak dlatego, że czasem trudno odróżnić właściwą grę od wstawek filmowych.
Dzieci spotykają tu dobrze znane z wielkiego ekranu postacie, m.in. Złomka i Zygzaka, wysłuchują ich przekomarzań i dobrych rad, cieszą się wraz z głównych bohaterem z osiąganych sukcesów, które są przecież ich zasługą. W każdej minigrze można bowiem zdobywać pieniążki porozrzucane na drodze, za które później tuninguje się pojazd, czyli właśnie głównego bohatera albo jego przyjaciela, w zależności od tego, który w danej minigrze jest grywalny. Taki system sprawia, że dziecko faktycznie czuje satysfakcję próbując osiągnąć jak najwyższy wynik. Dodatkowo efekt jego wysiłków jest jeszcze odpowiednio zobrazowany, za pomocą podwyższającego się podium z monet, wśród okrzyków i oklasków. Taki obrazek najlepiej motywuje do dalszej gry
Minigry są urozmaicone, choć wszystkie wymagają nieco zręczności. Ścigamy się, łapiemy jak w „Tetrisie” upadające przedmioty, celujemy jak na strzelnicy, używamy równoważni itp. A wszystko w coraz trudniejszych warunkach, gdyż każda minigra składa się z trzech etapów w czasie których stopniowo pojawiają się nowe przeszkadzajki – woda, wybuchające cysterny itp.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
4 plików
2,78 GB