Anno 2070 (2011) RELOADED PL PC.part5.rar
-
◄FILMY 3D -
101 Children's Songs Vol.2 -
Alphablocks -
Anno 2070 PL PC -
AUTA 2-CARS 2 2011 PC -PL -
Autobusy -
Baby Jake -
Bajki -
Bajki Bolek i Lolek -
CBeebies -
Chuck i przyjaciele -
DRIVER SAN FRANCISCO 2011 PL PC -
FIFA 12 PL-PROPHET PEŁNA WERSJA PL ISO -
GLOBAL OPS 2011 SKIDROW PL PC -
GTA 4 PL o22y -
Homebrew Browser Guide and Help -
homebrew_browser -
homebrew_browser_v0.3.9b -
Hopla -
HTC TYT II -
iGOView_1.6.1 -
Kaiser_Special_Final_WWE_Fixed -
Mad Dogs -
NBA 2K12 2011 PC -
NFS The Run PL RELOADED-ISO-PC -
Numberjacks -
PES 2012 FULL ENG PC -
pictures -
Piosenki -
RAGE 2011 PL PC SKIDROW -
Samsung TV -
sezon 4 -
Sezon 5 -
Sins of a Solar Empire Trinity PL -
Small potatoes -
Softmod NTSC-U -
Śmierć Orkom 2011 Cracked -
Tom & Jerry -
Trainz Simulator 12 -
Traktor Tom -
Tree Fu Tom -
Two Worlds 2 -
Tygrys Kubus Puchatek -
Uki -
Ultimate-X2.V1 -
unbrick -
WBFSManager3.0.1-RTW-x86 -
wii -
wiiscrubber130kit -
X-Men Origins- Wolverine [2009][PC][ENG]
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
To już piąta część jednej z najpopularniejszych strategii ekonomicznych na rynku. Cykl narodził się w studiu Sunflowers, które stworzyło dwie pierwsze jego odsłony. Przy produkcji edycji 1701 oraz 1404 pałeczkę przejął zespół Related Design. Natomiast nad Anno 2070 pracuje głównie ekipa Blue Byte, czyli twórcy Settlersów.
Akcja przeniesiona została w niedaleką przyszłość. Do roku 2070 zmiany klimatu spowodowały drastyczne podniesienie się poziomu wód, co zafundowało ludzkości biblijny wręcz potop. W takiej sytuacji postanowiono wrócić do sprawdzonych metod i wzorem Noego wybudowano Arki, mające zapewnić naszemu gatunkowi przetrwanie i umożliwić mu odbudowę swojej dawnej potęgi na tych skrawkach lądu, które wciąż wystają ponad wodę.
Rozgrywka bazuje w większości na mechanizmach doskonale znanych fanom serii, które zostały jednak wzbogacone o szereg nowych opcji. Po raz pierwszy w historii cyklu dostajemy możliwość pokierowania trzema frakcjami – Tycoons, Echoes oraz Tech. Ci pierwsi stawiają na przemysł i agresywną ekspansję. Za nic mają dobro środowiska, zamiast tego priorytetem jest dla nich osiąganie dużych zysków i gromadzenie surowców w najkrótszym możliwym czasie. Drugie z tych stronnictw preferuje wolniejszy rozwój przemysłowy i koncentrowanie się na odnawialnych źródłach energii, co umożliwia mu zachowanie naturalnego środowiska w stanie praktycznie nietkniętym. Ostatnia społeczność jest ukierunkowana na nowoczesne technologie i rozwój badań nad praktycznie każdą sferą życia. Podstawą jej egzystencji są liczne laboratoria i ośrodki badawcze. Co ciekawe, frakcje nie są sobie wrogie i gra wcale nie zmusza nas do wybrania jednej z nich. Zamiast tego są po prostu ścieżkami rozwoju, które możemy swobodnie wykorzystywać i łączyć dla realizacji naszych celów. Wszystkie stronnictwa mają inne budynki, technologie oraz mieszkańców z unikalnymi potrzebami.
Inną nowością jest Arka, czyli olbrzymi wodny statek będący naszą bazą dowodzenia i czymś w rodzaju awatara gracza w wirtualnym świecie. Jest on jednocześnie jedynym stałym elementem, z którym zaczynamy każdą misję. Zapewnia wrażenie ciągłości w kampanii, ponieważ Arkę można ulepszać oraz załadowywać surowcami i wszystko to nie znika z poziomu na poziom. Tym samym nie zaczynamy już zawsze od zera. Statek jest również zintegrowany z naszym sieciowym profilem. Przeniesienie akcji w przyszłość wymusiło również kompletne przemeblowanie systemu surowców. Część z nich została usunięta, dodano też masę nowych, takich jak piasek, ropa czy szkło. Przede wszystkim jednak pojawiła się energia elektryczna, napędzająca większość budynków. Ponadto olbrzymią rolę odgrywa ekologia. Zniszczone środowisko przynosi gorsze plony i wraz ze wzrostem poziomu zdewastowania natury maleje przydatność gospodarcza danego terenu.