-
755 -
32 -
7 -
10
934 plików
27,26 GB
Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
'Strategia błękitnego oceanu' uczy, jak poszerzyć granice rynku, by problem konkurencji stał się nieistotny. Firmy od dawna walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach wynikiem takiej rywalizacji jest 'czerwony ocean' firm walczących o coraz mniejszą pulę zysków. W. Chan Kim i Renée Mauborgne wskazują prostszą i lepszą drogę do sukcesu rynkowego - poszukiwanie 'błękitnych oceanów' bezspornej przestrzeni rynkowej, która jest doskonałym środowiskiem dla wzrostu.
Ta książka zachęca do intelektualnej przygody, łamania stereotypów i uruchamiania wyobraźni w celu wynajdywania nowych, ciągle jeszcze nie odkrytych obszarów biznesu.
Marian Kaliński, Departament Sprzedaży Allianz Polska
Polecam 'Strategię Błękitnego Oceanu' jako lekturę obowiązkową tym wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkrywać rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
Andrzej Cichocki, Dyrektor Biura Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie S.A.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Podziękowania
Część pierwsza: Strategia błękitnego oceanu
1. Tworzenie błękitnych oceanów
2. Narzędzia i schematy analityczne
Część druga: Formułowanie strategii błękitnego oceanu
3. Rekonstrukcja granic rynku
4. Koncentruj się na szerokiej wizji, nie na liczbach
5. Sięgaj poza istniejący popyt
6. Wybierz właściwą sekwencję strategiczną
Część trzecia: Realizacja strategii błękitnego oceanu
7. Przezwyciężanie głównych przeszkód organizacyjnych
8. Wbuduj w swoją strategię jej realizację
9. Podsumowanie: Trwałość i odnawianie strategii błękitnego oceanu
10. Dodatek A, B i C
Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 7 godz 37 min
Format: mp3
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB