Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CINQUECENTO - MODYFIKACJA INSTALACJI ZEGARKA.pdf

vonjon / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CINQUECENTO - MODYFIKACJA INSTALACJI ZEGARKA.pdf
Download: CINQUECENTO - MODYFIKACJA INSTALACJI ZEGARKA.pdf

251 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Przy słonecznej pogodzie i obowiązku jeżdżenia na światłach mamy problem z odczytaniem godziny na naszym zegarku. Prosta modyfikacja spowoduje, że przestanie działać układ ściemniania i zegarek będzie dobrze widoczny.
Opracowanie : egie na podstawie manualu wykonanego przez JaRabbit, opublikowanego na Forum Fiat.auto.com.pl, częściowo wykorzystano tekst Autora.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Manual opracowany przez taquito, zamieszczony w AutoKącik.PL na stronie: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=282028241&page=0&fpart=1&vc=1 Transformacja na PDF: egie - 08.02.2010
Manual opracowany przez rapieer84 , zamieszczony na stronie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1527725.html . Instrukcja jest autorstwa rapieer84 . Wszelkie prawa do tekstu i zdjęć zastrzeżone. Zabrania się rozpowszechniania tej instrukcji osobom trzecim za opłatą. Instrukcja powstała z myślą o osobach które posiadają Fiata Cinquecento 700. Jest to wersja BEZPŁATNA. Dopisek egie 24.03.2011 r. Oryginalne opracowanie zawiera znak wodny na każdej stronie i inne ozdobniki, przez co jest bogatsze artystycznie ale spowalnia to otwieranie kolejnych stron. Pozwoliłem sobie przeredagować tekst i usunąć niektóre z tych gadżetów, przez co tekst stał się bardziej techniczny i łatwiejszy do wykorzystania. Mam nadzieję, że Autor opracowania zmiany te zaakceptuje.
Po kilku nieudanych próbach przetrzymania klekotu silnika postanowiłem wymienić popychacze hydrauliczne. Odgłos jest dosyć charakterystyczny i nie miałem wątpliwości, że ta przypadłość stała się i moim udziałem. Opracowanie: egie - 02.03.2010, edyt. 02.01.2011
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny. Opracowanie: egie 30.10.2010 r.
Pojawiające się doniesienia o kradzieżach paliwa z cinquecento po przebiciu rury wlewu skłaniają do zastanowienia się, jak temu przeciwdziałać. Na fachowca złodzieja, wyposażonego w narzędzia, nie widzę sposobu innego, jak wyszkolony, uwiązany do samochodu, duży pies. Podane opracowanie może zniechęcić jedynie przypadkowego włamywacza zaopatrzonego w śrubokręt. Jest za to proste, tanie i lepsze, niż żadne. Opracowanie: egie 01.10.2010 r.
Znajomość wartości ciśnienia oleju pozwala ocenić stan techniczny silnika. Kontrolka ciśnienia nie pozwala na taką ocenę, jej świecenie w czasie jazdy świadczy w najlepszym wypadku o konieczności uzupełnienia poziomu oleju, w gorszym – należy natychmiast wyłączyć silnik aby go nie zatrzeć. Okresowy pomiar rzeczywistej wartości ciśnienia pozwoli uprzedzić takie sytuacje. Opracowanie: egie 30.07.2010 r..edyt. 12.09.2010 r.
Sączący się olej na połączeniu silnika i skrzyni biegów to zmora wszystkich użytkowników cc700. Czasem jest to efekt przeciekającego uszczelnienia wału głównego ale najczęściej zawodzi uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Oba te przypadki wymagają wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Ja wolę to drugie, wydaje się mniej pracochłonne. Można się posłużyć opracowaniem pt.: „CC 700 – wyjmowanie skrzyni biegów”. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności