-
350 -
2952 -
10570 -
306
15585 plików
2034,84 GB
Core 2 Duo E4700 2.6GHz, GeForce 8800 GTS lub lepsza, 2 GB pamięci RAM, 10 GB wolnego miejsca na dysku twardym, DirectX 9 lub wyższy, Windows XP, Vista, Windows 7, DVD
Opis
Call of Duty: Black Ops to kolejna, siódma już w kolejności, odsłona jednej z najbardziej popularnych serii strzelanin - Call of Duty. Projekt ten zapowiedziany został 30 kwietnia 2010 roku i przygotowywany jest na zlecenie koncernu Activision przez studio deweloperskie Treyarch - zespół ten ma już na swoim koncie trzy inne produkcje z serii Call of Duty.
Fabuła Call of Duty: Black Ops przeniesie nas w okres, w trakcie którego rozgrywały się wydarzenia określane mianem Zimnej Wojny. Jako gracze wcielimy się w postać żołnierzy specjalnych oddziałów Black Ops, którzy zamieszani są w różnorakie misje, na ogół rozgrywające się za linią wroga. Zróżnicowanie gry nie będzie polegać tylko na samych misjach, ale również na lokacjach, które przyjdzie nam odwiedzić - jako przykład z pewnością warto podać góry Ural, czy też działania zbrojne na terenie Wietnamu.
Jako żołnierze wspomnianych już wcześniej sił specjalnych odegramy tym razem o wiele większą rolę na polu walki, niż miało to miejsce w poprzednich odsłonach serii Call of Duty. Warto w tym momencie zwrócić uwagę, że Call of Duty: Black Ops rozpatrywany jest w kategoriach bezpośredniego sequela Call of Duty: World at War - powróci jeden z głównych bohaterów tej części - Reznov.
Sam proces deweloperski Call of Duty: Black Ops od początku przebiegał w dość niekonwencjonalny sposób - na początku stworzonych zostało wiele elementów związanych z komponentem trybu multiplayer - dopiero potem elementy te adaptowane były odpowiednio do kampanii przygotowanej z myślą o grze w pojedynkę.
W trakcie procesu deweloperskiego Call of Duty: Black Ops studio Treyarch wykorzystuje technologię Motion Capture bardzo podobną do tej, z której korzystał James Cameron wraz z Weta Digital tworząc kasowy przebój kinowy - Avatar. Technologia ta pozwala na niezwykle precyzyjne odwzorowanie ruchów twarzy oraz każdego elementu ciała aktora biorącego udział w sesji nagraniowej.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB