indiso.nfo
-
_Green_Book_ -
01. Pierwsze starcie - Vladimir Wolff -
02. Wladcy chaosu - Vladimir Wolff -
03. Bramy swiatow - Vladimir Wolff -
ADC TESTING - Dokumenty Google_files -
atiny prj -
atiny proje -
ATtiny2313 AT90S2313 _rozne -
book_Siemens -
cappels -
cykl Kroniki Wojenne -
debug -
delay -
Dokumentacja PDF mikrokontrolerów AVR -
Ekspansja -
EvB4.3 -
Expeditionary Force -
Frederick Forsyth - Fox (2019) -
i2c -
i2c_ee -
kbd -
lcd -
led7seg -
Mikrokontrolery -
MIKROKONTROLERY-OGOLNIE -
Mikroprocesory -
MK_TERMINAL -
MKUART -
MODBUS Pool -
Normy_SEP_1-4 -
Paweł Majka - cykl Mitoświat tom 1-2 -
pcf8583 -
petla for-next LD -
plc -
Pokój światów -
Programowanie mikrokontrolerów -
Release -
remote -
rtc -
Science Fiction -
sick -
SIMATIC_STEP_7_Professional_2010 SR2 ISO -
spi -
Świat Młodych -
TERMINAL -
twi -
uart -
uartsw -
upload from S7-300 -
Wojny.Przestrzeni
Prezentacje :
http://www.eplan.pl/index.php?id=28507
Podręcznik w wersji anglojęzycznej:
http://torrenty.org/torrent/343888
Wymagania systemowe:
* Minimum
System operacyjny Windows 2000, Windows XP, Vista oraz nawet seven 64bit , nie działa crack na ten system choć są już próby , na ten system polecam opcje Windows XP Mode
Procesor CPU 2 GHz
RAM 512 MB
Rozdzielczość monitora 1280 x 1024
Instalacja ciasteczka na system XP ( Vista ma troszkę inne nazwy folderów)
1. Uruchom program Emulator.exe z folderu Crack na płycie zamontowanej
2. Teraz otwórz zakładkę "Driver" , i naciśnij guzik "INSTALL" jeśli instalacja się powiodła okno statusu sterownika wyświetli "Status : driver is installed"
3. Teraz musisz otworzyć zakładkę "Emulator" , i naciśnij "Start Service".
Jeśli wszystko jest w porządku zobaczysz napis "HASP/HARDLOCK Emulator Service is running"
4. Otwórz zakładkę "DONGLES" i naciśnij guzik "Load dump". Wybierz plik SN-U10066.DNG
5. Zamknij Aplikację
5. Skopiuj plik SN-U10066.EGF do folderu
C:Documents and Settings/All Users/Application Data/EPLAN/Common
WAŻNE!
Folder Application Data jest folderem ukrytym więc należy w narzędziach,opcjach folderów,widok zaznaczyć pokaż ukryte foldery.
W folderze crack jest emulator klucza sprzętowego i przed każdorazowym uruchomieniem programu najpierw trzeba go uruchomić.
MIŁEJ ZABAWY W RYSOWANIE
Operator – w programowaniu konstrukcja językowa jedno-, bądź wieloargumentowa zwracającą wartość. Do podstawowych operatorów, będących elementem większości języków programowania, należą operatory arytmetyczne: dodawania (+), odejmowania (-), mnożenia (*), dzielenia (/); operatory porównania: większe niż (>), mniejsze niż (<), większe równe (>=), mniejsze równe (<=), równe (= lub ==), różne (<> lub !=), a także operatory operacji logicznych, operacji bitowych, przypisań itd. Główne cechy opisujące operator to liczba i typy argumentów, typ wartości zwracanej, wykonywane działanie, priorytet oraz łączność lub jej brak. Dany język posiada swoją listę operatorów wraz z określonymi cechami, mówiącymi o kolejności wykonywania operacji w przypadku, gdy nie zastosowano nawiasów. W niektórych językach można definiować nowe operatory oraz zmieniać priorytety i łączność.
![](http://img805.imageshack.us/img805/2324/programowaniemikroproce.png)
Panuje powszechna opinia, że C jest językiem bardzo trudnym. Mam nadzieję, że szybko przekonam Cię, że wcale tak być nie musi. Kurs ten ma ambicje stad stać się przedłużeniem i uzupełnieniem zakończonego właśnie kursu mikroprocesorowej Oślej Łączki, gdzie wykorzystany był BASCOM - dialekt języka BASIC. Czasami będę się odwoływał do Twojej wiedzy na temat tego właśnie języka. Chcę zaznaczyć jednak, że wiedza ze wspomnianego kursu może być pomocna w zrozumieniu tego, co chcę przekazać.