Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Rozbudowa i Naprawa Komputerów - Scott Mueller.rar

twardy510 / programy / Informatyka / Komputer e-Book / Rozbudowa i Naprawa Komputerów - Scott Mueller.rar
Download: Rozbudowa i Naprawa Komputerów - Scott Mueller.rar

9,91 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Rozbudowa i naprawa komputerów PC
Autor: Scott Mueller
Data wydania: 08/1999
Stron: 752+784 stron, (dawniej 1 tom, 1496 stron)
Książka stanowi zwięzłe i przystępne kompendium wiedzy o komputerach PC, autorstwa jednego z najlepszych ekspertów w tej dziedzinie. Przedstawione w niej informacje pozwolą Ci poradzić sobie z wszelkimi awariami i efektywnie rozbudować swój komputer. Wymiana procesora, dysku, uzupełnienie pamięci, zmiana karty graficznej czy sieciowej przestanie być dla Ciebie problemem. Dowiesz się też jak najlepiej dobierać poszczególne składniki systemu do planowanych zastosowań.
Została napisana z myślą o tych, którzy chcą zrozumieć, jak działa PeCet. Każdy rozdział zawiera opis powszechnych i mniej powszechnych problemów, przyczyn ich powstawania oraz wyjaśnia, jak sobie z nimi radzić. Jest to książka dla ludzi rzeczywiście zainteresowanych swoimi systemami i ich działaniem, dla tych, którzy dokonują wyboru komputerów, instalują je, konfigurują i naprawiają, zarówno na potrzeby własne, jak i firm. Aby tego dokonać, potrzebna jest wiedza o wiele większa niż posiadana przez przeciętnego użytkownika. Trzeba wiedzieć, kiedy jakich narzędzi używać i jak się nimi właściwie posługiwać. Właśnie ta książka pomoże poznać to wszystko.

Część I to wprowadzenie. W rozdziale 1. przedstawiony został opis rozwoju komputerów IBM i kompatybilnych. Rozdział 2. zawiera informacje o różnych systemach, różnicach między nimi, uwzględniając różne magistrale systemowe. Znajdzie się tu również przegląd systemów komputerowych, których znajomość przyda się w dalszej części książki. Rozdział 3. uczy, jak rozłożyć komputer.

Część II opisuje części składowe komputera. Rozdział 4. zawiera opis płyty głównej, rozdział 5. - opis różnych typów gniazd rozszerzeń i magistral. W rozdziale 6. szczegółowo przedstawiony został procesor, zarówno Intela, jak i innych firm. Rozdział 7. traktuje o pamięci komputera, od podstawowej konfiguracji po fizyczne układy. W rozdziale 8. mowa jest o zasilaczu, który jest głównym źródłem problemów i usterek komputera.

Część III omawia urządzenia wejścia/wyjścia. Opis klawiatur, urządzeń wskazujących to treść rozdziału 9. Rozdział 10. przedstawia urządzenia graficzne (karty graficzne i monitory). W rozdziale 11. omówione są problemy komunikacji między komputerami i sieci komputerowych, a rozdział 12. omawia urządzenia audio: karty dźwiękowe i głośniki.

Część IV zawiera opis pamięci masowych. Rozdział 13. traktuje o napędach dysków elastycznych i ich kontrolerach, rozdziały 14. i 15. poświęcone są dyskom twardym (także IDE i SCSI); w rozdziale 16. znaleźć można opis ich instalacji, szczególnie przydatny przy wymianie napędów lub rozbudowie systemu. Rozdział 17. omawia napędy CD-ROM, rozdział 18. - streamery i inne urządzenia pamięci masowej, a rozdział 19 przedstawia zagadnienia związane z przenoszeniem danych na papier - drukowaniem.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek
Wszystko o tematyce komputerowej
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Firma Corel postanowiła stworzyć program, którego możliwości byłyby równie nieograniczone jak wyobraźnia artysty. I chyba jej się to udało! Z racji niewielkiej objętości książki, w tekście znalazło się omówienie jedynie wybranych zagadnień związanych z korzystaniem z programu Corel PHOTO-PAINT. Dobór tematów ma na celu pokazanie ogromnych możliwości programu i ułatwienie późniejszej pracy.
Opis Corel DRAW Program CorelDRAW jest przeznaczony do tworzenia grafiki wektorowej. Doskonale nadaje się do plakatów, szyldów reklamowych, wizytówek, a także do tworzenia skomplikowanych rysunków technicznych. Możliwe jest w nim tworzenie podstawowych dokumentów tekstowych, takich jak raporty czy broszury. Osoby, pracujące do tej pory z programami graficznymi typu Paint, Paint Shop Pro lub też Corel PHOTO-PAINT, będą się, niestety, musiały uczyć rysowania od początku. Tutaj obowiązują zupełnie inne zasady. Właściwie nie ma tu pędzla, znanego z innych programów, a i gumka też działa trochę inaczej. Jeżeli w CorelDRAW narysujesz np. kilka kwadratów nachodzących na siebie, a po pewnym czasie chcesz zmienić ich położenie, możesz to zrobić bez jakichkolwiek problemów – w programie Paint jest to niemożliwe. Niestety, nie możesz oczekiwać, iż w programie CorelDRAW możliwe będzie poprawienie zeskanowaych zdjęć z wakacji, ale za to będziesz mógł to zrobić w programie Paint. W CorelDRAW będziesz się posługiwać wyłącznie tak zwanymi obiektami. Są nimi np. okręgi, elipsy, kwadraty, gwiazdy, tekst, itp. Każdy z obiektów jest umieszczany na ekranie jeden nad drugim. Zawsze i bez jakichkolwiek problemów możesz zmienić np. kolor jednego z wcześniej narysowanych obiektów. W każdej chwili możesz także zmienić położenie, rozmiar obiektu, a nawet go obrócić czy rozciągnąć.
Na przestrzeni ostatnich lat komputer stał się sprzętem powszechnego użytku, dostępnym dla większości gospodarstw domowych w Polsce. Dostarcza rozrywki, informacji, jest narzędziem pracy - spędzamy przed nim wiele godzin dziennie. Jak każde urządzenie elektroniczne, nasz blaszak pobiera energię elektryczną i ma wpływ na sumę widniejącą na rachunku wystawianym przez inkasenta. Warto się więc zastanowić, ile zużywa prądu.
Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik Autor: James English ISBN: 83-246-0311-5 Ilość stron: 376 Opis książki: Macromedia Flash 8. Oficjalny podręcznik Macromedia Flash 8 to kolejna wersja aplikacji, która wywołała niemal rewolucję w projektowaniu stron WWW. Dzięki niej strony internetowe ożyły, wypełniając się animacjami, interaktywnymi przyciskami, dźwiękami i innymi efektami znanymi wcześniej jedynie z prezentacji multimedialnych publikowanych na płytach CD-ROM. Obecna wersja Flasha to potężny kombajn łączący w sobie program graficzny i animacyjny z doskonałym środowiskiem programistycznym, pozwalający twórcy na prawie nieograniczone kontrolowanie obiektów pojawiających się na ekranie. Twórcy Flasha uwzględnili również dynamiczny rozwój technologii mobilnych. Animacje we Flashu można odtwarzać nie tylko na monitorach komputerów, ale również na wyświetlaczach telefonów komórkowych i urządzeń typu Pocket PC. Książka "Macromedia Flash 8. Oficjalny podręcznik" to zbiór ćwiczeń przygotowanych i zatwierdzonych przez firmę Macromedia. Dzięki niej poznasz możliwości najnowszej wersji tej wyjątkowej aplikacji. Nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych, tworzyć animacje automatyczne i oparte na klatkach kluczowych. Dowiesz się, do czego służą poszczególne palety w interfejsie użytkownika, i napiszesz skrypty w języku ActionScript. Wykorzystasz gotowe elementy do budowania formularzy i interfejsów oraz nauczysz się dołączać klipy wideo i dźwięki do prezentacji. - Elementy interfejsu użytkownika - Tworzenie obiektów graficznych - Kontury i wypełnienia obiektów - Narzędzia tekstowe - Tworzenie i edycja symboli - Animacja automatyczna i poklatkowa - Tworzenie prostych elementów interaktywnych - Dołączanie klipów wideo i dźwięków - Stosowanie komponentów do budowy formularzy - Podstawy języka ActionScript - Optymalizacja prezentacji - Publikowanie gotowych prezentacji.
HTML 4. Vademecum profesjonalisty Autor: Laura Lemay Data wydania: 09/1998 Stron: 1104 Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. Pokażemy w niej, jak efektywnie wykorzystać nowe możliwości HTML 4 oraz DHTML, style, skrypty CGI oraz programy w językach Java i JavaScript. W książce znajdziesz: Nowe elementy definicji języka HTML 4 i ich wykorzystanie Sposoby projektowania i budowy stron WWW z wykorzystaniem rozszerzeń Netscape Communicatora 4 i Microsoft Internet Explorera 4 Nowe, interaktywne techniki i środki przekazu: DHTML, JavaScript i skrypty CGI, Wykorzystanie arkuszy stylów do projektowania stron "HTML 4 - vademecum profesjonalisty to podstawowy leksykon wiedzy o języku HTML. Książka ta powinna stać się dla projektantów WWW tym, czym Associated Press Stylebook dla autorów i redaktorów." - MacWorld "W sieci można znaleźć mnóstwo dobrych elementarzy HTML-a, ale wielu z nas wciąż uważa, że znacznie wygodniej jest uczyć się z prawdziwej książki. Naszym typem jest HTML 4. Vademecum profesjonalisty Laury Lemay." - Business Week "HTML 4. Vademecum profesjonalisty jest najlepszym, najpełniejszym podręcznikiem języka HTML, jaki zdarzyło mi się widzieć. [...] Obowiązkowa pozycja w bibliotece projektanta WWW." - Web Developer's Journal Na płytce CD-ROM znajdziesz: HTML: HTML PowerTools, HTML Notepad, InContext Spider/Analizer (wersje demonstracyjne), HotDog32, HTMLed (Windows), BBEdit Light 4.0 (Macintosh) Grafika i multimedia: Paint Shop Pro, MapThis, Snagit32, Thumbs Plus, Goldwave (Windows); WebMap, GifConverter,
ABC Access 2003 PL Autor: Maciej Groszek Data wydania: 12/2003 Stron: 164 Informacje możemy gromadzić na różne sposoby: możemy używać do tego notatników, fiszek lub papierowych kartotek. Gdy jednak danych jest dużo, tradycyjne metody okazują się nieskuteczne. Antidotum na problemy związane ze zbieraniem i wyszukiwaniem informacji jest komputerowa baza danych. Utworzyć ją można za pomocą programu Microsoft Access. MS Access jest narzędziem do tworzenia relacyjnych baz danych. To program względnie prosty w obsłudze i właśnie ta cecha zadecydowała o jego ogromnej popularności. Pozwala on nie tylko gromadzić informacje, ale także szybko wyszukiwać je według założonych kryteriów i prezentować w formie raportów. Książka omawia: Podstawowe zasady projektowania baz danych Dzielenie danych na tabele i tworzenie relacji między tabelami Rodzaje pól w tabelach Importowanie i eksportowanie danych do innych programów Tworzenie efektywnych kwerend służących do wyszukiwania danych Projektowanie formularzy do wprowadzania danych Tworzenie eleganckich raportów Jest to książka dla początkujących użytkowników. Nawet jeśli nie miałeś do tej pory doczynienia z Accessem, a Twoje doświadczenie komputerowe jest niewielkie, z
Jeśli postawiono przed Tobą nowe odpowiedzialne zadanie administrowania siecią, w której wykorzystywany jest protokół TCP/IP, książka autorstwa Briana Komara pozwoli Ci zdobyć niezbędną wiedzę. Autor nadał jej formę wykładu, jednak nie spodziewaj się akademickiej nudy. Już po pierwsych kilku rozdziałach dowiesz się: jak wygląda model architektury sieciowej OSI, czym jest TCP/IP i protokoły pokrewne, jak prawidłowo wybrać numer IP dla swojej sieci prywatnej, co to jest maska podsieci, wszystkiego o DNS-ie,
Poradnik - Tajniki Pozycjonowania stron WWW
Od Zera Do „Hacker’a” WYMAGANIA: Procesor: Pentium 200 Pamięć: 32MB RAM Karta graficzna: SVGA 1MB OS: Windows 9x, Me, 2k, XP Przeglądarka: IE 4.0 Flash Player 7.0 OPIS: Program powstał jako praca dyplomowa na zakończenie technikum w Zespole Szkół nr 1 w Żyrardowie. Ogólnie ujmując jest to kurs programowania w języku c++. Istnieje wiele takich pozycji w internecie, ale moja wyróżnia się kilkoma cechami: - doskonałą oprawą audiowizualna - bardzo przystępnym podejściem do tematu, zaczerpniętym z prowadzonych przeze mnie w szkole lekcji c++ - zastosowaniem lektora (niestety ze względów technicznych nie najlepszej jakości) - umieszczeniem wszystkiego w formie aplikacji multimedialnej, nawiązującej do multimedialnych kursów języków obcych Obsługa programu jest intuicyjna, całość obsługuje się tylko przy użyciu myszki. Program składa się z trzech głównych modułów: - kursu (zawiera całą warstwę merytoryczną programu) - słownika( wyjaśnia podstawowe pojęcia0 - quizu (sprawdza wiedzę użytkownika)
Naucz się Sam Obsługi
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności