-
6761 -
71949 -
5513 -
194
112698 plików
65829,15 GB
//
//
//
Batman: Arkham Origins jest trzecią odsłoną przebojowej serii gier akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Gracze mają okazję poznać początki kariery Człowieka-Nietoperza i dowiedzieć się, dlaczego stał się pogromcą złoczyńców z miasta Gotham. Tytuł wyprodukowany został przez kanadyjskie studio WB Games Montreal.
Za sprawą gier Batman: Arkham Asylum (2009) i Batman: Arkham City (2011) wykreowana przez studio Rocksteady seria gier akcji z Człowiekiem-Nietoperzem przebojem wdarła się na listy bestselerów i stała się jedną z kluczowych marek w portfolio wydawniczym firmy Warner Bros. Interactive. Decydując o powstaniu trzeciej odsłony cyklu, wydawca podjął odważny krok i powierzył deweloping wewnętrznemu studiu WB Games Montreal.
Pod względem fabularnym Batman: Arkham Origins jest prequelem cyklu, a źródłem inspiracji scenarzystów stały się komiksy Batman: Year One oraz Legends of the Dark Knight. Akcja osadzona została w wigilię, kilka lat przed wydarzeniami przedstawionymi w Batman: Arkham Asylum. Człowiek-Nietoperz dopiero rozpoczyna swoją karierę superbohatera, tymczasem jeden z najgroźniejszych łotrów w Gotham City – Black Mask wyznaczył nagrodą za jego głowę. Batman musi stawić czoła polującym na niego złoczyńcom i odkryć, dlaczego ktoś pragnie jego śmierci.
Autorzy scenariusza położyli duży nacisk na to, by możliwie jasno wytłumaczyć podłoże często zawiłych relacji łączących Batmana z innymi postaciami pojawiającymi się we wcześniejszych grach z cyklu. Rzecz jasna nie mogło zabraknąć także zupełnie nowych bohaterów, w tym śmiertelnie groźnych wrogów pokroju Deathstroke'a.
Dynamiczna rozgrywka utrzymana jest w konwencji gry akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Deweloperzy z WB Games Montreal pozostali wierni mechanice walki rodem z Batman: Arkham City. Warto przy tym zwrócić uwagę, że młodszy i mniej doświadczony Batman nie dysponuje jednak perfekcyjnym stylem zadawania ciosów, a niektóre umiejętności musi dopiero opanować. Bohater może za posługiwać się nowymi gadżetami, w tym Remote Claw – linką pozwalającą połączyć i przyciągnąć do siebie dwa przedmioty (także przeciwników).
Jedną z najważniejszych nowości wprowadzonych w grze jest system The Dark Knight, który wplata wyzwania bezpośrednio do rozgrywki. Twórcy nie zapomnieli też o znanych z wcześniejszych odsłon cyklu trybach Drapieżnika i Wyzwań, a także dynamicznie generowanych zdarzeniach i misjach pobocznych, pozwalających Człowiekowi-Nietoperzowi poprawić swoją reputację wśród mieszkańców Gotham.
W porównaniu z poprzednimi grami, Batman: Arkham Origin oferuje znacznie większy obszar działania, składający się z dwóch dzielnic: Starego i Nowego Gotham. Przemieszczanie się pomiędzy lokacjami znacząco ułatwia możliwość posługiwania się samolotem – Batwingiem.
Od strony technicznej Batman: Arkham Origins wykorzystuje możliwości zmodyfikowanej wersji silnika Unreal Engine 3, którą zastosowano również w Batman: Arkham City. Zapewnia ona wysokiej jakości oprawę audiowizualną.
POLSKA WERSJA GRY
PROCESOR: CORE 2,7 GHz
ROK:2013
RAM: 4 GB
WINDOWS: Vista/7/8
GRAFIKA: 1 GB
INSTALACJA:
1. POBIERZ I WYPAKUJ
2. OBRAZ ZAMONTUJ/WYPAL
3. ZAINSTALUJ GRĘ
4. SKOPIUJ CRACK Z ISO I PODMIEŃ [ CRACK W ISO FOLDER CRACK ]
5. Zmiana języka - ...\SinglePlayer\Binaries\Win32\steam_api.ini. Zmieniamy z 'english' na 'polish'.
6. GRAJ
Batman - Arkham Origins [UPDATE 2]
Lista zmian:
- Fix dla sprawiał, że kredyty, materiały eksploatacyjne i profile
rozwijać się nie być zapisane w trybie wieloosobowym.
- Fix do Wieży wentylacyjnego Burnley że Batman nie był w stanie wspiąć się
- Poprawiono trybie Free kierować strumienia nie odblokowania po odblokowaniu Cień
Ranking Vigilante 3
- Naprawiono gracz spada poprzez windy / świat w większości przypadków . dla graczy
, które zostały zatrzymane w wolnej pętli upadku , jeśli nie jesteś z powrotem do gry lub
jeśli wygląda dziwnie wokół ciebie podczas ładowania gry, tutaj są kroki .
- Idź w menu pauzy i wybierz Uruchom ponownie z Checkpoint .
Jeśli ponownie od punktu kontrolnego nie działa, próbuje bić wszystkich przeciwników
wokół ciebie . Jeśli nie ma żadnych wrogów wokół ciebie , spróbuj przejść przez
drzwi . Te kroki powinny dostać się z powrotem do gry .
- Stała progresja player resetowanie po opuszczeniu tytuł
- Nie używana eksploatacyjne stałe / zastosowano przy aktywacji w pre- meczu
lobby
- Nie jest ustalona kredytów Arkham naliczany po gry mecz
- Stała przypadki zakupu kredytów Arkham nie działa
- Obniżka odliczanie głosowanie map od 30 do 15 sekund
- Obniżka odliczanie początek map z 10 do 5 sekund
8)
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB