Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Lego Rock Raiders.rar

tomek21055 / GRY OD 500 - 650 MB / Lego Rock Raiders.rar
Download: Lego Rock Raiders.rar

577,23 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzetowe:
Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

LEGO Rock Raiders to pierwsza strategia czasu rzeczywistego opracowana w formie zabawy, z myślą o najmłodszych graczach.Wszyscy wiemy jaką popularnością wśród dzieci cieszą się klocki Lego. Nic więc dziwnego, iż firma Lego Media postanowiła to wykorzystać wydając serię gier opartych o różne serie klocków. Tak powstała Rock Raiders, jako pierwsza strategia czasu rzeczywistego opracowana w formie zabawy, z myślą o najmłodszych graczach, chociaż plansze o różnym poziomie trudności usatysfakcjonują praktycznie każdą grupę wiekową.Kosmiczni podróżnicy mają awarię statku i aby go naprawić muszą wybudować bazę na nieznanej planecie. Musimy więc pomóc biednym kosmonautom w budowaniu bazy, w konstruowaniu sprzętu zmechanizowanego do poruszania się w obcym terenie i poszukiwaniu cennych złóż. Naszym głównym celem jest odnalezienie kryształów energii, dzięki którym naprawimy statek kosmiczny, umożliwiając pechowym podróżnikom powrót do domu. Rock Raiders to interesująca pozycja zarówno dla wielbicieli słynnych klocków jak i dla tych, którzy jeszcze nigdy ich w rękach nie mieli.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania : Procesor Pentium 800 Mhz , 512 MB RAM (lub więcej) War Rock to reprezentant gatunku FPS, ukierunkowany na rozgrywki w trybie wieloosobowym, stworzony przez koreańskie studio developerskie Dream Execution. Stanowi on pewnego rodzaju alternatywę dla fanów tego typu gier, którzy nie dysponują odpowiednio mocnymi komputerami, zdolnymi „udźwignąć” najnowsze produkcje (sensowny kompromis pomiędzy wyglądem wizualnym, a wymaganiami sprzętowymi). Po zakończeniu ery Zimnej Wojny, dostawcy broni, którzy zajmowali się jej szmuglowaniem zaczęli odnotowywać ogromne straty. Aby stworzyć nowe rynki zbytu dla swoich towarów, sami zaczęli wywoływać konflikty zbrojne w różnych rejonach globu. W międzyczasie świat stanął w obliczu kryzysu naftowego - wtedy to właśnie oczy wszystkich zwróciły się w kierunku Derbaranu, państewka, które kontrolowało ogromne złoża tego surowca. Niestety, szybko okazało się, iż Derbaran stał się centrum wojny o panowanie nad ropą, co przekłada się następnie na panowanie nad światem.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB Fire Department to mówiąc dosłownie kompleksowy symulator pracy dowódcy remizy strażackiej. Gracz otrzymuje bardzo odpowiedzialną funkcję, musi zająć się szkoleniem podległych mu drużyn strażackich (m.in. uczeniem jak opanować stres oraz jak rozprzestrzenia się ogień i jak go można zatrzymać) oraz utrzymaniem wozów i sprzętu gaśniczego w należytym stanie technicznym. Do naszych obowiązków należy też uczestniczenie w akcjach pożarniczych i dowodzenie ich przebiegiem. Przed nami dziesięć spektakularnych misji, w których stawimy czoło zarówno pożarom zwykłych budynków mieszkalnych, jak i olbrzymim pożarom zakładów petrochemicznych naszpikowanych łatwopalnymi i wybuchowymi substancjami. Życie strażaków, jak i potencjalnych ofiar katastrof leży w naszych rękach. Podczas akcji musimy podejmować strategiczne decyzje, wskazywać, w którym miejscu przeciwstawić się ogniu, gdzie postawić zaporę wodną, jakich środków gaśniczych użyć, a w razie potrzeby wezwać jednostki specjalistyczne. Za ofiarną służbę zostaniemy nagrodzeni medalami i wyróżnieniami.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazek Gunfighter to gra, która w udany sposób łączy elementy RPG, First Person Shootera i przygodówki. Akcja toczy się w drugiej połowie XIX wieku na Dzikim Zachodzie, gracz zaś wciela się w postać Cole’a Tilghmana, człowieka szukającego zemsty i sprawiedliwości. Gunfighter to gra, która w udany sposób łączy elementy RPG, First Person Shootera i przygodówki. Za jej powstanie odpowiadają pracownicy polskiej firmy NAWAR Development, znanej z symulatora wyścigów żużlowych Demonic Speedway czy też gangsterskiego RTS-a Mafioso. Akcja toczy się w drugiej połowie XIX wieku na Dzikim Zachodzie, gracz zaś wciela się w postać Cole’a Tilghmana, człowieka szukającego zemsty i sprawiedliwości. Dokładniej mówiąc, ma on zamiar znaleźć i zabić dwóch osobników, Pata Browna i Billa Slaughtera, którzy kilka lat wcześniej zamordowali jego żonę i córkę, a także odebrali mu ranczo. Cole nie spocznie dopóki, nie odzyska swej własności i Ci dwaj przestępcy nie znajdą się w grobach, a gracz musi pomóc mu wykonać to zadanie. Gra bezpośrednio bazuje na pełnej walki, efektownych pojedynków rewolwerowych i szaleńczych pościgów tradycji filmów kowbojskich, dlatego też tego typu atrakcji mamy tu po prostu mnóstwo.
obrazek wymagania: procesor 2.4 GHz , 512 MB RAM Free Running to niezwykle szybka gra, oparta na swoistej dyscyplinie sportowej, polegającej na pokonywaniu napotkanych przeszkód w jak najszybszy, a zarazem najefektywniejszy sposób. Parkour, bo tak właśnie nazywa się ów sport, wiąże się nie tylko ze stawianiem czoła trudnościom natury fizycznej, ale również wymaga ciągłego doskonalenia psychicznego.
obrazek wymagania sprzetowe: CPU AMD/Intel 700MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Jedyna gra z oficjalną licencją firmy Chevrolet, która pozwala na przetestowanie tytułowego modelu Corvette z dowolnej epoki. Do dyspozycji gracza oddano kilkadziesiąt pojazdów, może on zasiąść za kierownicą wozu reprezentującego wybrany przez siebie rocznik. Najstarsze modele skonstruowano w latach pięćdziesiątych dwudziestego wieku, najnowsze pochodzą natomiast z 2003 roku. Autorzy Corvette przygotowali wiele zróżnicowanych trybów. Arcade Mode to tryb zręcznościowy. Gracz wybiera poziom trudności, epokę i trasę (wybór samochodu jest zablokowany). Quick Race to szybki wyścig. Wszystkie ustawienie są losowane dzięki czemu gracz bez zbędnych formalności może od razu przejść do właściwej zabawy. Esencją gry jest Career Mode, czyli kariera. Podobnie jak wiele innych trybów, podzielono ją na pięć epok, które niejako reprezentują kolejne generacje modelu Corvette. Każda epoka składa się z serii wyścigów. Aby móc awansować dalej gracz będzie musiał znaleźć się w czołówce. W nagrodę za swe poczynania zdobywa punkty, za które automatycznie zakupywane są nowe części (koła, elementy silnika, amortyzatory itd.). Pod koniec każdej epoki musi stanąć do pojedynku jeden na jednego. Podstawowa różnica polega na tym, iż w przeciwieństwie do poprzednich wyścigów jest zrzucany na tereny zurbanizowane. Musi więc uważać na pojazdy cywilne oraz policję, która dysponuje zbliżonymi technicznie pojazdami. W nagrodę za zaliczenie każdej epoki odblokowywane są nowe filmiki. W większości przypadków ukazują one zdobyte już pojazdy. Special Modes składa się z serii dodatkowych wyścigów. Aby móc wziąć w nich udział należy odnotowywać postępy w karierze. A są to: Hot Lap Challenge (szaleńczy wyścig z czasem), Custom Vette Challenge (możliwość ścigania się prototypowymi modelami Chevroleta), Circuit Endurance, Route 66 Checkpoint (możliwość przejechania się odcinkiem kultowej amerykańskiej autostrady) oraz Mother Road Endurance. Kolejny tryb to Multiplayer. Co ciekawe, zaimplementowano opcję split-screen, czyli pojedynków na podzielonym ekranie. Oprócz tego można zabawić się w sieci lokalnej. Ostatnie dwie opcje to View Trophies oraz View Movies. Pozwalają one na powtórne obejrzenie zdobytych już wcześniej trofeów i filmików.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Downtown Run to bardzo dynamiczne wirtualne wyścigi samochodowe, którymi mogą cieszyć się właściciele komputerów osobistych klasy PC i konsol Sony PlayStation 2. Niniejszą pozycję przygotowała korporacja Ubisoft Entertainment, znana z wysokiej jakości produktów elektroniczno-rozrywkowych pokroju Tom Clancy’s Splinter Cell i Prince of Persia: The Sands of Time. Dzięki staraniom developerów możemy zasiąść za kierownicą jednego z czternastu licencjonowanych czterokołowców, wśród których znajduje się m.in. Ford Mustang SVT Coupe, Mitsubishi Lancer Evolution VII, Audi TT, Volkswagen New Beetle i MG ZT 500. Każda dwuosiowa maszyna nie tylko posiada zgodny z rzeczywistością wygląd zewnętrzny, ale również prawdziwe parametry mechaniczne, determinujące zachowanie się auta na drodze. Jednakże omawianą grę stworzono według zręcznościowej konwencji, dlatego też sterowanie samochodami nie ma zbyt wiele wspólnego z profesjonalną symulacją. Ponad dwadzieścia zaimplementowanych tras umiejscowiono w autentycznych miastach z różnych zakątków globu ziemskiego. Możemy więc przejechać się obok słynnego rzymskiego Koloseum, przemknąć pomiędzy nowojorskimi drapaczami chmur, a nawet zobaczyć z bliska czerwony kremlowski mur w stolicy Rosji. Podczas przemierzania poszczególnych odcinków wyścigowych w ramach ośmiu odmiennych trybów rozgrywki rywalizujemy oczywiście z przeciwnikami, w czym wydatnie pomagają rozmaite gadżety ofensywne i defensywne, zbierane po drodze. Efektowne prowadzenie owocuje przyznawaniem specjalnych punktów prestiżu, które wykorzystuje się do ulepszania pojazdu.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB 7 Sins to symulator ludzkiego życia dedykowany dorosłym osobom, bazujący na mechanice takich gier jak The Singles czy The Sims. W programie studia Monte Cristo wirtualne społeczeństwo, analogicznie jak ma to miejsce w prawdziwym świecie, bierze udział w bezustannym wyścigu szczurów, wyścigu o sławę, pieniądze, pełnym chciwości i złych stron ludzkiej natury. Esencją gry jest rozbudowana, siedmioetapowa kampania, składająca się z ponad sześćdziesięciu mniejszych misji. We wszystkich celem nadrzędnym jest osiągnięcie życiowego sukcesu (materialnego i zawodowego). Podczas zabawy gracz nieraz na własnej skórze uświadczy siedmiu grzechów głównych (i tytułowych – 7 Sins): dumy, gniewu, chciwości, zawiści, żądzy, lenistwa oraz pożądliwości. Użytkownik otrzymuje kontrolę nad jednym z wielu bohaterów (zawistnych, fałszywych, żyjących w myśl zasady: cel uświęca środki) i poza walką o pozycje, musi dbać także o swoje domowe zacisze. Do dyspozycji budującego i urządzającego swoje „cztery kąty” oddanych zostało ponad dwieście różnorodnych urządzeń i przedmiotów. Nieliniowy styl gry pozwala na dużą swobodę – wypady w głąb nowoczesnego, stosunkowo rozbudowanego miasta (ponad dwadzieścia miejsc do odwiedzenia) stoją tu na porządku dziennym. Plusem tej produkcji jest także, jak sami autorzy twierdzą, realistyczne oddanie ludzkich emocji i zależności (w 7 Sins spotykamy ponad 100 NPC-tów, każdy z własny profilem psychologicznym). Zdobyć zaufanie wymaga wielu poświęceń - stracić je można w kilka sekund.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: CPU 800MHz , 128MB RAM Podobnie jak poprzednie części, Lords of the Realm III jest rozbudowaną grą strategiczną z elementami RPG, oddającą w ręce gracza szeroki wachlarz możliwości, zarówno tych znanych z wcześniejszych części jak również szereg zupełnie nowych. Można na przykład budować własne zamki i bronić je, przeprowadzać oblężenia wrogich twierdz, próbować dogadać się ze swoimi sąsiadami na drodze dyplomatycznej lub tworzyć wielkie, dobrze wyszkolone armie i podbijać wrogie terytoria. Do tego dochodzą jeszcze różne problemy wewnątrzpaństwowe, typu ekonomia, handel i coraz silniejsza klasa kupiecka oraz wszechmocny kościół. Dwie najważniejsze różnice, którymi trzecia część różni się od swoich poprzedniczek to: nowa, w pełni trójwymiarowa grafika oraz tryb rozgrywki – tym razem jest to strategia czasu rzeczywistego. Jednak mimo to, nie spotkamy się tu z tak typowymi dla RTS’ów zmasowanymi atakami dużą ilością jednostek, tzw. „rush”.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności