Painkiller.Overdose.PC-Rip.Full.Game.Skullptura.7z
-
_borders -
▪►FILMY 3D ` ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -
● Race Driver GRID -
● Rail Simulator -
● Rail Works 2 -
aaaaa -
Age of Empires 3 + Expansions -
Age of Empires Rise of Rome -
Amazing Adventures 3 -
american pie 1-7 -
american pie 1-7(1) -
Animations -
Battlefield 1942 -
Battlefield Bad Company 2 -
Battlestations Pacific -
compatibility -
customer support -
familijne -
fantasty -
Filmy...2012 -
Filmy2012 -
Help -
horrory -
house 7 -
images -
information -
komedie -
komedie(1) -
license -
Maps -
Movies -
Music -
polskie -
przygodowe -
psychologiczne -
psychologiczne(1) -
readme -
sensacyjne i akcja -
sensacyjne i akcja(1) -
Sounds -
Spiderman 2 -
StaticMeshes -
System -
tech help -
Textures -
thriller -
thriller(1) -
thriller(2) -
thriller(3) -
top_files
Painkiller: Overdose jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku strzelanki FPP, przygotowanej przez polskie studio developerskie People Can Fly. Za opracowanie sequela odpowiedzialna jest jednak inna firma, a mianowicie czeskie Mindware Studios. Developer ten znany jest dzięki takim produkcjom jak Voodoo Nights (PC, X360), czy Cold War: Behind The Iron Curtain (PC, XBX). Kontynuacja Painkillera nie wprowadza do rozgrywki żadnych rewolucyjnych zmian. Zabawa w dalszym ciągu koncentruje się więc na masowej eksterminacji potworów, przy wykorzystaniu arsenału mniej lub bardziej dziwacznych broni.
Przedstawione w Overdose wydarzenia częściowo rozgrywają się przed opowiedzianą w pierwszej części serii historią. Wcielamy się też w zupełnie nową postać. Podobnie jak wcześniej, fabuła odgrywa jednak zdecydowanie drugoplanową rolę, nie przeszkadzając w dokonywaniu masowej zagłady pojawiających się na ekranie stworów. Na graczy czeka tym razem około 40 różnych rodzajów demonów. Wiele z tych istot pojawia się po raz pierwszy, niektóre znane są już jednak z pierwszej części. Producent zadbał o nowych bossów, wzorowanych na tych z pierwszego Painkillera. Przeciwnicy ci wyróżniają się więc zarówno ogromnymi rozmiarami, jak i dużą siłą zadawanych ciosów.
Przygotowana przez producentów gry kampania dla pojedynczego gracza składa się z szesnastu zupełnie nowych poziomów, które można pokonywać na kilku różnych poziomach trudności. Arsenał dostępnych broni poszerzony został o sześć nowych giwer. Gracz może również liczyć na zdecydowanie potężniejsze karty w zbieranej przez siebie i znanej z pierwszej części serii talii. W grze nie zabrakło odpowiednio rozbudowanego multiplayera. Producent rozszerzył między innymi opcje śledzenia swoich dotychczasowych poczynań. Multiplayer jest ponadto kompatybilny z mapami oraz trybami zabawy z pierwszej części Painkillera. Wizualnie gra przypomina swojego poprzednika, choć dodano oczywiście wiele nowych efektów graficznych. Akcję w dalszym ciągu obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby.