-
417 -
6837 -
1629 -
39
11971 plików
10918,12 GB
Pentium IV 3.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Nail’d jest kolejnym przedstawicielem gatunku zręcznościowych wyścigów, przywodzącym na myśl Pure oraz cykl MX vs. ATV. W grze otrzymujemy do dyspozycji kilkanaście zróżnicowanych maszyn, którymi jesteśmy w stanie pokonać każdą z przygotowanych przez twórców tras. Te ostatnie – obok prędkości – stanowią największą atrakcję Nail’d. Nie dość, że skonstruowano je tak, aby umożliwiały jak najefektowniejsze przejazdy, to jeszcze w zdecydowanej mierze ich budowa zachęca do korzystania z mnóstwa skrótów i dróg alternatywnych.
Alternatywnych rozwiązań na trasach jest tak dużo, że autorzy zostali zmuszeni zrezygnować z mini mapy, ponieważ nie byłaby ona wystarczająco czytelna. W zamian zaoferowali nieco inny system orientacji w terenie. W dolnej części ekranu zamieszczona została informacja na temat odległości dzielącej nas od mety. Dzięki temu zabiegowi każdy przejazd może być unikalny, co wynika z chęci wyszukiwania coraz to lepszej drogi do celu.
Trasy zostały wypełnione potężnymi skoczniami, przeszkodami, a także różnego rodzaju zdarzeniami (w stylu spadających głazów, lądujących Boeingów, pił mechanicznych, dewastujących otoczenie trąb powietrznych itp.), co sprawia, że rywalizacja nie ma zbyt wiele wspólnego z realizmem.
Nail’d zostało podzielone na kilka standardowych trybów rozgrywki. Znalazła się wśród nich Kariera, Czasówka, a także opcja rozgrywki wieloosobowej (przez Sieć, przy jednoczesnej rywalizacji dwunastu osób). W produkcji Techlandu zawarto także kilka ciekawych dodatków urozmaicających zabawę, w tym ranking najlepszych graczy, rozbudowany system powtórek, a także możliwość wglądu do statystyk w czasie wgrywania się kolejnych wyścigów.
W grze zawarty został standardowy dla tego typu gier pasek dopalacza, zwiększający maksymalną prędkość quada lub motocykla. Jego ładowanie odbywa się poprzez wykonywanie prostych trików. Twórcy zdecydowali się również na wprowadzenie do Nail’d możliwości wpłynięcia na wygląd kierowcy oraz jego maszyny, którą można dodatkowo tuningować (wymiana zawieszenia, inna odmiana opon, zmodyfikowany układ wydechowy itp.). Poszczególne opcje oraz dodatki odblokowywane są w miarę postępów w trybach single oraz multiplayer.
Nail’d napędzane jest silnikiem graficznym Chrome Engine, na bazie którego zaprojektowano również Call of Juarez: Więzy Krwi. Zapewnia on nie tylko wysokiej jakości oprawę graficzną (w tym piękne widoki), ale również odpowiednią fizykę świata gry. Silnik dopuszcza całkowite zniszczenia pojazdów, a także oferuje zmienne warunki pogodowe.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
3 plików
2,12 GB