Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

marketing_teryt_wyd_2 demo.pdf

tkjc / PORADNIKI / marketing_teryt_wyd_2 demo.pdf
Download: marketing_teryt_wyd_2 demo.pdf

0,52 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. Wydanie 2 - e-book

Autor: Andrzej Szromnik
Data wydania: 26.09.2008
Wydawca: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 978-83-7526-639-9


W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia:
genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.

Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Skutki oddziaływania stresu w pracy na organizm ludzki
Poradnik z cyklu "w pytaniach i odpowiedziach". Broszurka wprowadzająca pracownika w zagadnienia prawa pracy i BHP. Stan prawny 2005
Poradnik Użytkownika Konopi Obowiązkowy dla każdego (wersja pdf)
Poradnik Użytkownika Konopi Obowiązkowy dla każdego (wersja doc)
Darmowa próbka nt procesów
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności