Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Thorgal 29 - Ofiara.pdf

tjtjtl / literatura / Różności II / Thorgal 29 - Ofiara.pdf
Download: Thorgal 29 - Ofiara.pdf

31,95 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek#1 - Złoty kompas #2 - Magiczny nóż #3 - Bursztynowa luneta
obrazek#1 - Dake #2 - Raede #3 - Zemna #4 - The Pack #5 - Anubis Amulet
obrazekARCYPRAWDA NR 1. Nic tak nie ożywia jak zmartwychwstanie. W starożytnym Sumerze, w czasach arcymaga, pozycję niewiast widziano gdzieś między meblami a zwierzętami domowymi. Zmartwychwstając w wieku XXI, mag Kreol nie ma wyjścia. Musi zaufać wyzwolonej kobiecie, policjantce, która magię kojarzy - o zgrozo - wyłącznie z Copperfieldem. Czytajcie Księgę, prawdę Wam powie o ważniaku z Babilonu, który umarł aby żyć. O magu potężnym, co przechytrzył demony, a nie przewidział plagi odkryć archeologicznych. Wygrzebany jako zabytek, starszy od Sfinksa, w dzisiejszym San Francisco czuje się jak nowonarodzony. I przejawia typowo współczesne słabości: do gromowładnych amuletów, samobieżnych rydwanów i pięknych "niewolnic". Czytajcie Księgę, oświeci Was. Oprowadzi po o światach równoległych, zaprosi do piekieł, uchyli okna na mnogość kosmosów. Zajrzyjcie pod podszewkę rzeczywistości. ARCYPRAWDA NR 2. Świat zwariował. W Sumerze nasz arcymag odstresowywał się zrzucając niewolników z okien pałacu i podziwiając leżące pod murami placki. Czytajcie Księgę! Tylko ona wyjawi tajemnice maga z Sumeru, który pogrzebał się pięć tysięcy lat temu, a zmartwychwstał we współczesnym San Francisco. Chodzą słuchy, że duszę sprzedał i z Babilonu wiać musiał. Tylko z Księgi dowiecie się, czego u nas szuka! Niektórzy powiadają, iż ostateczną rozprawę z demonami szykuje, czyli świat będzie zbawiał. Ale czy na pewno, skoro zamieszkał ze skośnooką policjantką, a jego dżinn - liliput i erotoman, buja się po mieście z czterorękim demonem...
obrazek1. Strażnicy Zachodu 2. Król Murgów 3. Demon, władca Karandy 4. Czarodziejka z Darshivy 5. Prorokini z Kell 1. Strażnicy Zachodu Malloreon to seria mająca miejsce po wydarzeniach znanych z Belgariady Davida Eddingsa. Po zwycięstwie nad bogiem Torakiem Garion spokojnie zasiada na tronie Rivy. Wydaje się, że nic już nie może zakłócić jego sprawiedliwych i szczęśliwych rządów. Tymczasem pewnej nocy klejnot Aldura zmienia barwę, a głos Proroctwa ostrzega Gariona przed nowym niebezpieczeństwem grożącym Rivie i innym Królestwom Zachodu. Jedyną możliwością obrony jest znalezienie Saridona, kamienia dorównującego mocą Klejnotowi Aldura. Garion z grupą przyjaciół wyrusza z kolejną misją. Musi pokonać nie tylko czas, ale również wyprzedzić w poszukiwaniach tajemniczego Zandramasa. 2. Król Murgów Zandramas porywa syna Gariona, by wypełnić przepowiednię o ostatecznej rozprawie pomiędzy Dziećmi Światła i Dziećmi Mroku. Król Rivy wraz z żoną Ce'Nedrą, i kilkoma towarzyszami rzuca się w pościg za porywaczami. Przemierzając nieprzyjazne ziemie pełne pułapek członkowie ekspedycji docierają przed oblicze władcy swoich wrogów - króla Murgów ... 3. Demon, władca Karandy Garion i jego towarzysze w pogoni za Zandramas udają się do Rak Hagga na spotkanie z Imperatorem 'Zakathem. Chcąc pozyskać w nim nowego sprzymierzeńca, Garion wyjawia sekret prawdziwego pochodzenia Urgita i opowiada historię Proroctwa. Zandramas wykorzystuje natomiast zwłokę w wyprawie, by przygotować nowy podstęp... 4. Czarodziejka z Darshivy Uciekając przed Zakathem i jednocześnie goniąc Zandramas, Garion i jego towarzysze docierają na wyspę Melcenę. Spotykają tam kulawego alchemika Senjiego, który w swej bibliotece przechowuje księgę wyroczni. Członkowie wyprawy odczytują z niej przyszłe losy syna Gariona i decydują się na zmianę planów. Porzycają trop Zandramas i kierują się w stronę siedziby wieszczów - Kell... 5. Prorokini z Kell Belgarion z Rivy i jego przyjaciele kontynuują wędrówkę do tajemniczego Miejsca, Którego Już Nie Ma. Tam dochodzi do ostatecznej konfrontacji między Dzieckiem Światła a Dzieckiem Ciemności, a prorokini z Kell musi dokonać wyboru Nowego Boga Angaraku. Nikt nie wie, jak jej decyzja wpłynie na losy świata...
obrazek

fantastyka Myśmy nie złodzieje ani mordercy. My są uczciwi ludzie, których pokrzywdzono. Jest rok 1364. Wygłodniałe stwory grasują w ciemnych lasach średniowiecznej Europy i zarówno morze, jak i niebo są pełne niewypowiedzianej grozy. Jednakże żadna nikczemność, żadna czarownica czy demon nie dorównują okradającym groby braciom, Heglowi i Manfriedowi Grossbartom. Oto ich historia, smutna lecz prawdziwa.

obrazek

Najgłośniejszy cykl powieściowy Stephena Kinga, pisany w latach 1970- 2004, uważany przez samego autora za jego magnum opus. Cykl łączy motywy przewodnie wielu gatunków, obejmujący elementy fantasy, fantastyki naukowej, literatury grozy i westernu. Cykl opowiada historię Rolanda Deschaina, którego celem życiowym jest dotarcie do tytułowej Mrocznej Wieży, mitycznego budynku, który może być istotą całego istnienia, znajdującego się w centrum wszystkich światów. Roland jest ostatnim żyjącym członkiem bractwa rycerskiego znanego jako rewolwerowcy. Początkowo bohater jest bardzo tajemniczy, nie znamy nawet jego wieku, jednakże wraz z rozwojem historii poznajemy jego historię i przyczyny jego podróży. Na swej drodze pomaga napotkanym ludziom w imię kodeksu honorowego zwanego Drogą Elda, jest także zmuszony do dokonywania wielu trudnych wyborów, takich jak wybór pomiędzy życiem przyjaciela, a kontynuowaniem podróży do Wieży.

obrazekPakiet GONE: Zniknęli to komplet trzech tomów kultowej już serii thrillerów dla młodzieży pióra amerykańskiego pisarza Michaela Granta. W niewielkim miasteczku Perdido Beach w Kaliforni, w jednej chwili znikają wszyscy powyżej czternastego roku życia. Odcięte od zewnętrznego świata nieprzenikalną barierą dzieci muszą stworzyć nowe społeczeństwo i ustanowić własne zasady. Pozbawieni kontroli dorosłych, mieszkańcy Perdido Beach szybko odkrywają, że to, co wydawało się rajem, bardziej przypomina piekło... Jak poradzić sobie w nowej, niebezpiecznej rzeczywistości? Ale problemem nie jest tylko brak lekarzy i kończąca się szybko żywność. W ETAPie (Ekstremalnym Terytorium Alei Promieniotwórczej) zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Niektóre dzieci zyskują nadnaturalne moce. Pojawiają się zmutowane, śmiertelnie niebezpieczne zwierzęta. Przywództwo nad mieszkańcami miasteczka obejmuje Sam Temple, który wciela się w rolę burmistrza. Jest tylko jedno ale... Niedługo Sam skończy czternaście lat, a wtedy po prostu zniknie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności