Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Thomas E. Sniegoski - Pakiet Nefilim.rar

tjtjtl / literatura / Różności II / Thomas E. Sniegoski - Pakiet Nefilim.rar
Download: Thomas E. Sniegoski - Pakiet Nefilim.rar

4,42 MB

5.0 / 5 (1 głos)
obrazek#1 - Nefilim
#2 - Lewiatan
#3 - Raj utracony
#4 - Dzień gniewu

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekPo tym jak była świadkiem zamordowania swojej babci przez człowieka o imieniu Wolf (Wilk), Little Red Riding-Hood (Czerwony Kapturek) przysięgła, że będzie mieć swoją zemstę. Miała siedem lat na zdobycie siły i wiedzy. Stała się niesławną łowczynią nagród znaną ze swych umiejętności posługiwania się nożami. Teraz w wieku dziewiętnastu lat jest dobrze uzbrojona, dobrze wytrenowana, z tylko jedną rzeczą w myślach – wytropić i zabić Wilka. Ale wygląda na to, że przeznaczenie nie jest pozbawione poczucia ironii. Po zamachu na jej życie, Red jest zmuszona zmienić plany. Teraz staje twarzą w twarz z Wilkiem, który został wysłany by ją chronić. Musi przekonać ją, że nie chce jej skrzywdzić, tylko jej pomóc. W obliczu zła ze strony Braci Grimm, czarownic i innych nieprzyjemnych postaci, muszą walczyć z zagrożeniem, Łącząc siły, Red i Wilk stają się sojusznikami. On przysięga utrzymać ją bezpieczną, ona przysięga, że nigdy nie wybaczy mu śmierci swojej babci. Mimo to Red czuje iskrzące przyciąganie do Wilka, tylko czy mu się podda? W Towarzystwie Wilków to wariacja klasycznej bajki o Czerwonym Kapturku. Łączy wiele postaci z innych bajek i nadaje im nawet złe cele. Z książki emanuje seksualna energia i pojawiają się interesujące, nie wspominając o gorących i seksualnych, sceny. Interesująco obserwuje się jak bohaterowie z klasycznych, dziecięcych baśni zostali zmienieni w łotrów, kusicielki, uwodzicieli i uwodzonych Występują m in: Babcia, Wilk, Czerwony Kapturek, Roszpunka, Bracia Grimm, Złotowłosa i Trzy Niedźwiedzie (tylko, że dwa) i Morgana (Zła wiedźma przez duże Z) Książka została wcześniej wydana przez inne wydawnictwo pod tytułem Blood Red.
obrazek#1 - Świt Czarnego Słońca #2 - Nadejście nocy #3 - Korona Cieni "Trylogia Zimnego Ognia" to najbardziej znana z powieści autorki, wielowątkowa saga, podejmująca tematykę odkupienia, problemu odpowiedzialności człowieka i ludzkości za dawne winy. Fabuła koncentruje się wokół historii ludzkiej kolonii na planecie Ernie, na której istnieje aktywna forma energii znana jako fae. W interakcji z ludzkim umysłem powoduje ona, że najskrytsze myśli i najgorsze koszmary mogą stać się rzeczywiste, na zasadzie podobnej jak w powieści Solaris Stanisława Lema. W efekcie, po około tysiącu lat, Erna zamieszkana jest przez ludzi, demony (powstałe z ich myśli, emocji i lęków) oraz Iezu, o których wierzy się, że są wyższym rodzajem demonów, a którzy w rzeczywistości okazują się potomkami ludzi i Obcych. Specyfika działania fae powoduje, że złożone mechanizmy i przedmioty nie zawsze działają zgodnie ze swoim przeznaczeniem i ich funkcjonowanie jest nieprzewidywalne, co powoduje stopniowe odejście od zaawansowanej technologicznie cywilizacji do poziomu średniowiecza, a wszystkie zaawansowane technologie stały się legendą i niedoścignionym wzorem dla potomków pierwszej ekspedycji. W takim otoczeniu z upływem lat dochodzi do ewolucji człowieka i pojawiają się osobnicy, którzy potrafią kontrolować fae a legendarny Prorok założył Kościół, który pomaga ludziom kontrolować wpływ energii fae na swój umysł.
obrazekFeste, drugoplanowy bohater w Wieczorze Trzech Króli Williama Szekspira, wprowadza nas w świat błaznów, bardów i kuglarzy. Tworzą oni organizację, która zza kulis pociąga za sznurki polityki w średniowiecznej Europie. W mistrzowsko pomyślanym świecie, którym rządzą makiaweliczne intrygi, błazen Feste ma do rozwiązania frapującą zagadkę kryminalną. Jeśli fascynują Cię średniowieczne tajemnice, teorie spiskowe i masz poczucie humoru - wpadłeś w sidła Gildii błaznów. obrazekTrzynastowieczna Europa jest światem politycznego zamętu, a Gildia Błaznów – obejmująca błaznów, trefnisiów i oszustów – pociąga za sznurki intryg, manipulując wydarzeniami i starając się zachować równowagę sił. Theophilos, członek Gildii wciąż jeszcze dochodzi do siebie po ostatniej misji, podczas której omal nie stracił życia, ale Gildia zleca mu kolejna misję. Trwają przygotowania do krucjaty, których główną areną jest Wenecja. Tymczasem czarne chmury zbierają się nad tronem Bizancjum – pretendent do tronu gromadzi europejskich popleczników. Z co gorsza, znienacka, w tajemniczych okolicznościach zniknęli wszyscy agenci Gildii w Konstantynopolu. obrazekPokój w cesarstwie bizantyjskim, tak ciężko wypracowany przez gildię błaznów, wisi na włosku. W 1203 roku pod murami Konstantynopola pojawiają się okręty czwartej wyprawy krzyżowej. W obliczu tej nawały śmierć jednego z kupców w dzielnicy weneckiej wydaje się błahostką. Lecz Filoksenites, cesarski skarbnik i jeden z najpotężniejszych graczy na dworze Angelosów, przejawia wyjątkowe zainteresowanie tą sprawą i Feste musi zbadać okoliczności zabójstwa wenecjanina. Okazuje się oczywiście, że handel nie był jedynym zajęciem zmarłego. Jeśli Konstantynopol ma przetrzymać atak krzyżowców, trzeba jak najszybciej ustalić, kto doprowadził do przedwczesnego zgonu kupca. Czując oddech łacinników na karku, Feste sam jest w śmiertelnym niebezpieczeństwie...
obrazek

SF/Steampunk Steampunk + dystopia. Wielki Cthulhu poleca(łby. Gdyby mówił). Niezwykła seria łącząca w sobie elementy science-fiction, antyutopii i przebogatej mitologii Lovecrafta. W świecie maszyn, parowych silników i potężnych mostów, Aoife (EE-fah) czeka, aż nekrowirus, który przemienił w szaleńców jej najbliższą rodzinę, dosięgnie także i ją. Nie ma ucieczki przed śmiertelną chorobą... Póki jednak Aoife może samodzielnie myśleć, póki krew w jej żyłach płynie, dziewczyna uczy się wymarzonego fachu w szkole inżynierów. Pewnego dnia Aoife dostaje list od brata, w którym ten prosi ją o pomoc. Conrad uciekł z domu zaraz po szesnastych urodzinach i słuch po nim zaginął. Dziewczyna, w towarzystwie przyjaciela, Cala oraz dziwnego przewodnika, Deana, wyrusza do domu swego ojca, jedynego miejsca, do którego mógł udać się Conrad, gdy porzucił pogrążającą się w szaleństwie rodzinę. Niebezpieczna wyprawa przynosi Aoife wiedzę. Wiedzę, której posiąść nie powinna i która ściąga na nią śmiertelne niebezpieczeństwo.

obrazek

Najgłośniejszy cykl powieściowy Stephena Kinga, pisany w latach 1970- 2004, uważany przez samego autora za jego magnum opus. Cykl łączy motywy przewodnie wielu gatunków, obejmujący elementy fantasy, fantastyki naukowej, literatury grozy i westernu. Cykl opowiada historię Rolanda Deschaina, którego celem życiowym jest dotarcie do tytułowej Mrocznej Wieży, mitycznego budynku, który może być istotą całego istnienia, znajdującego się w centrum wszystkich światów. Roland jest ostatnim żyjącym członkiem bractwa rycerskiego znanego jako rewolwerowcy. Początkowo bohater jest bardzo tajemniczy, nie znamy nawet jego wieku, jednakże wraz z rozwojem historii poznajemy jego historię i przyczyny jego podróży. Na swej drodze pomaga napotkanym ludziom w imię kodeksu honorowego zwanego Drogą Elda, jest także zmuszony do dokonywania wielu trudnych wyborów, takich jak wybór pomiędzy życiem przyjaciela, a kontynuowaniem podróży do Wieży.

obrazek

Fantastyka Wikingowie nie zniknęli z kart historii. Europa znów drży! Jest rok 1940 – ledwie ludzie zapomnieli o I wojnie światowej, grozi im kolejny kataklizm. Jednak nie ze strony Niemiec, którymi wciąż rządzi kajzer, a nie führer. Nie chodzi też Rosję, w której przed ponad 20 laty zdławiono rewolucję komunistyczną. W alternatywnej historii Marcina Mortki kraje północnej Europy wciąż są pogańskie i rządzą nimi potomkowie wikingów. To jednak inni wikingowie – używający karabinów maszynowych zamiast toporów i okrętów podwodnych zamiast drakkarów. Lecz podobnie jak wieki temu – pokój ciąży im niczym wyrzut sumienia. W tym właśnie świecie Jeremy Baldwin, angielski korespondent wojenny, wyrusza na wyprawę do ogarniętego wojną domową Sudanu. Nie ma pojęcia, że odkryje kulisy nadchodzącej zagłady.

obrazek"Zombie survival" to praktyczny podręcznik obrony przed atakiem żywych trupów. Nie szafuj lekkomyślnie swoim najdroższym skarbem – życiem. Ten poradnik stanowi klucz do przetrwania ataku żywych trupów, które mogą już teraz czyhać na ciebie – korzystając z twojej niewiedzy. „Zombie survival” zawiera wszystko, co powinieneś wiedzieć o obronie na wypadek takiego starcia, sprawdzone porady zapewniające bezpieczeństwo tobie i twoim najbliższym. Ta książka może wam uratować życie. Powstaje z grobu, a ciało jego nieczyste domem czerwi. Bez życia w oczach, zimna jego skóra, serce mu w piersi nie bije. Jego dusza pusta i mroczna jak nocne niebo. Drwi z ostrzy, plwa na strzały żadnej szkody mu nie czyniące. Po kres wieczności błąka się po ziemi, wietrząc krew żywych i ucztując na kościach potępionych. Strzeżcie się żywej śmierci!
obrazekImperium Malazańskie #1 - Noc noży Ian Cameron Esslemont jest współtwórcą świata Malazańskiej Księgi Poległych. Bestsellerowej serii fantasy, autorstwa Stevena Eriksona. Akcja Nocy noży rozgrywa się w świecie Malazu i jest debiutem literackim Esslemonta. Imperium zawdzięcza mu nazwę, ale obecnie miasto Malaz jest jedynie sennym, prowincjonalnym portem. Nadeszła jednak noc, gdy mieszkańcy zabarykadowali drzwi i zamknęli szczelnie okiennice. Księżyc Cienia, który zdarza się raz na pokolenie, przyniósł ze sobą demoniczne ogary i inne, jeszcze groźniejsze istoty. Z ową nocą wiąże się również proroctwo zapowiadające powrót zaginionego od kilku lat cesarza Kellanveda. Gdy różne frakcje walczą o tron imperium, Księżyc Cienia sprowadza na wyspę znacznie bardziej obcą i starożytną siłę, pragnącą zdobyć ją szturmem. To starcie rozstrzygnie o losach Malazu i całego świata. Imperium Malazańskie #2 - Powrót Karmazynowej Gwardii #1 Powrót kompanii najemników, Karmazynowej Gwardii, nie mógł nastąpić w chwili gorszej dla Imperium Malazańskiego. Jego siły wyczerpała wojna i dodatkowo osłabiły je zdrady oraz rywalizacje. Są tacy, którzy zadają sobie pytanie, czy cesarzowa Laseen nie utraciła panowania nad sytuacją. Niepokoje narastają, a podbite królestwa i księstwa jedno po drugim upominają się o niepodległość. Do kipiącego kotła, jakim stało się Quon Tali, wkraczają oddziały Gwardii. Razem z nimi wraca wspomnienie złożonych przed stuleciem Ślubów wiecznego sprzeciwu wobec istnienia imperium. Jednakze niektórzy członkowie elity Gwardii, Zaprzysiężonych, mają dalej idące ambicje. Pewne starożytne istoty również próbują zrealizować swe tajemnicze cele. Jest też szermierz zwany Wędrowcem, który razem ze swym towarzyszem, Erekiem, zmierza ku konfrontacji, jakiej nikt dotąd nie przeżył. Nie tylko Gwardia przygotowuje się do wojny. Również dowódcy i magowie Laseen, „Stara Gwardia”, są coraz bardziej zniecierpliwieni tym, co uważają za jej błędy. Czy to możliwe, by Laseen przechytrzyła wszystkich? Czyżby chciała wykorzystać powstania jako pretekst do wyeliminowania ostatnich, irytujących współpracowników swego sławnego poprzednika, Kellanveda? Epicka, wciągająca powieść, jaką jest Powrót Karmazynowej Gwardii, stanowi kolejny rozdział w burzliwej historii Imperium Malazańskiego.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności