Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Alexander The Great-SKIDROW.part2.rar

thorus29 / GRY OD MOTYL / ►Alexander The Great / Alexander The Great-SKIDROW.part2.rar
Download: Alexander The Great-SKIDROW.part2.rar

463,72 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

obrazek
obrazek
obrazek

Pliki dzielone winrarem +10% danych naprawczych
metoda kompresji najlepsza

08 października 2004 ( światowa data premiery )
15 stycznia 2006 ( data wydania w Polsce )

Turowa gra strategiczna, której akcja koncentruje się wokół tytułowej postaci Aleksandra III Wielkiego zwanego Macedońskim, króla antycznej Macedonii od 336 roku p.n.e. Gra opowiada o najsłynniejszych podbojach słynnego wodza.

Turowa gra strategiczna zbudowana na systemie, w którym oponenci symultanicznie wydają rozkazy swoim wojskom, a następnie, po naciśnięciu określonego przycisku kończącego turę wydawania poleceń, obserwują jak są one wykonywane i jak toczy się bitwa. W czasie trwania tury ruchy zawodnicy mają tylko ograniczony wpływ na swoje wojska (możliwość wprowadzania drobnych poprawek). Po jej zakończeniu, ponownie przychodzi czas na wydawanie rozkazów, itd.

Akcja gry koncentruje się wokół tytułowej postaci Aleksandra III Wielkiego zwanego Macedońskim, króla antycznej Macedonii od 336 roku p.n.e. Gra opowiada o najsłynniejszych podbojach słynnego wodza, między innymi wojnie z perskim władcą Dariuszem III Kodomanusem (od 334 roku p.n.e) czy próbie zajęcia Indii (327 rok p.n.e.). Gra w zamierzeniach ma wiernie oddawać realia historyczne, dodatkowe walory edukacyjne produktu ujawniają się w licznych informacjach na temat aktualnej sytuacji czy scenkach przerywnikowych. Gracz w trakcie rozgrywki spotyka lub osobiście dowodzi jedną z czterech stron konfliktu: Grecją, Persją, Egiptem lub Indiami. Każda z nacji ma do dyspozycji kilka typów jednostek. W przypadku Egipcjan są to na przykład łucznicy, a u Greków ciężka kawaleria czy hoplici. Kampania singleplayer składa się z serii etapów o wzrastającym poziomie trudności, przewidziano również multiplayer.

Pomimo tego, iż jest to strategia turowa rozgrywana w nieruchomym otoczeniu, to jej oprawa wizualna zasługuje na uwagę. Dzieje się tak przede wszystkim za sprawą ręcznie rysowanych modeli znajdujących się na planszy jednostek, które wyraźnie nawiązują do figurek tworzonych przez miłośników prawdziwych gier planszowych. Pola bitew zostały ukazane w pełnym trójwymiarze, gracz może w ograniczonym stopniu manipulować widokiem. Dolną część ekranu zajmuje interfejs, na którym umieszczono na przykład mapę, okno z informacjami nadchodzącymi z pola bitwy, wszystkie najważniejsze przyciski czy też opis wybranej aktualnie jednostki.


1 - Ściągnij wszystkie pliki
2 - Połącz pliki programem winrar
3 - Otrzymany plik iso zamontuj w wirtualnym napędzie
4 - Po zainstalowaniu gry graj:)

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600GTS lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista TimeShift jest pierwszoosobową grą akcji, którą po wielu przygodach stworzyła firma Saber Interactive (twórcy Will Rock). Po wielokrotnym przesuwaniu terminu premiery, zmianie wydawcy i potrójnym liftingu podstawowych elementów programu, pozycja wreszcie otrzymała swój ostateczny kształt – dynamicznej strzelaniny FPP z nowoczesną oprawą graficzną i paletą nowatorskich rozwiązań.Fabułę osadzono w mrocznym świecie science-fiction. Naszym głównym zadaniem staje się powstrzymanie pewnego szaleńca, któremu udało się dopracować metodę podróży w czasie. To doktor Aiden Krone. Mężczyzna ten zdołał przenieść się w przeszłość i zmienić bieg historii w taki sposób, aby ludzkość znalazła się pod władaniem jego korporacji. Jak można się łatwo domyślić, musimy przywrócić naturalny bieg historii, likwidując jednocześnie wspomnianego naukowca. Wcielamy się w postać świetnie wyposażonego, bezimiennego rebelianta, stawiającego czynny opór utworzonej przez Krone’a korporacji. Główny bohater przywdziewa futurystyczną, masywną zbroję o niezwykłych właściwościach. Jest to bowiem częściowo świadoma i w pewnym zakresie inteligentna cyber-konstrukcja. Kombinezon ten pozwala na używanie jednej z trzech funkcji. Mowa tu o spowalnianiu czasu, zatrzymywaniu jego upływu lub cofaniu wydarzeń, które miały już miejsce.Liczba zagadek i łamigłówek, która w założeniach wcześniejszych wersji programu miała być dosyć znaczna, została ostatecznie znacząco okrojona, oddając tym samym pole bardziej zręcznościowej, efektowniejszej strzelance. W kampanii dla pojedynczego gracza do pokonania mamy w sumie 24 poziomy, rozgrywające się w wielu różnych typach środowisk. Są to między innymi fabryki broni, tereny pozamiejskie, czy wyniszczone przez korporację Krone’a miasta. Przeważnie poruszamy się o własnych siłach, choć nie zabrakło poziomów umożliwiających przejęcie kontroli nad quadem. Do pokonywania wrogów używamy wielu różnych broni. Są to między innymi karabiny maszynowe i snajperskie, kusze, shotguny, czy wyrzutnie rakiet. Każda z dostępnych broni posiada standardowy i alternatywny tryb ostrzału. W tym drugim przypadku możemy liczyć między innymi na uaktywnienie granatnika czy miotacza ognia.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB (GeForce3 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP Full Spectrum Warrior: Ten Hammers jest kontynuacją głośnej taktycznej gry akcji, stworzonej przez zespół, odpowiedzialny m.in. za serię Star Wars: Battlefront i Battlezone. Ponownie kontrolujemy świetnie wyszkolony oddział dzielnych amerykańskich żołnierzy, uzbrojonych w autentyczne typy broni (przełom XX i XXI wieku) i zachowujących się wyjątkowo realistycznie.Autorzy zaimplementowali dwanaście rozbudowanych scenariuszy, ukazujących znakomicie wyglądające lokacje o odmiennej topografii, rozmaitym klimacie etc. Nasi żołdacy poruszają się nie tylko o własnych siłach, ponieważ pojawiła się możliwość wsadzenia podopiecznych do jakiegoś bojowego wehikułu (np. transporter opancerzony lub śmigłowiec) i bezpośredniego kierowania tymże. Akcja toczy się na otwartej przestrzeni, a także wewnątrz zabudowań, co naturalnie wymusza stosowanie zróżnicowanej taktyki walki.Dopracowane algorytmy Sztucznej Inteligencji zapewniają atrakcyjną zabawę w trybie jednoosobowym. Natomiast opcja multiplayer pozwala zarówno na rywalizację z żywymi wrogami, jak i na kooperację w specjalnie zaprojektowanych misjach. Oczywiście całość została okraszona, ociekającą drobnymi detalami, trójwymiarową oprawą wizualną i sugestywnymi efektami dźwiękowymi.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Homefront to przedstawiciel nieustająco popularnego gatunku First Person Shooterów. Gra opracowana przez firmę KAOS Studios, autorów dobrze przyjętego Frontlines: Fuel of War, utrzymana jest w konwencji nowoczesnego, filmowego doznania wojennego, które jest uzupełniane przez dopracowany tryb multiplayer. Fabuła Homefront, nakreślona przez amerykańskiego scenarzystę Johna Miliusa (twórcę skryptu do m.in. Czasu Apokalipsy), została osadzona w 2027 roku i opowiada wydarzenia dziejące się dziesięć lat po ekonomicznej zapaści Stanów Zjednoczonych. W produkcji wcielamy się w członka amerykańskiego ruchu oporu walczącego z okupantem, którego rolę w grze pełni armia Korei Północnej. Podczas starć nieustannie towarzyszy nam trójka kompanów - Hooper, Connor oraz Rianna, którzy wspomagają nas w walkach z okupantem. Należy jednak zaznaczyć, że nie mamy żadnego wpływu na ich poczynania. Oprócz tego od czasu do czasu do walki przyłączają się grupy ruchu oporu, a nawet armii amerykańskiej. Homefront oferuje nam nie tylko dobrze nakreślony tryb rozgrywki dla pojedynczego gracza, ale również rozbudowany multiplayer z obsługą dedykowanych serwerów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Men of War: Oddział Szturmowy to samodzielny (a więc nie wymaga posiadania wersji podstawowej) dodatek do taktycznej gry wojennej Men of War. Autorem rozszerzenia jest ekipa Digitalmindsoft, która pomagała przy tworzeniu podstawowej wersji.Gra oferuje możliwość pokierowania oddziałami amerykańskimi, radzieckimi, niemieckimi, brytyjskimi i - co ucieszy weteranów - po raz pierwszy w historii cyklu również japońskimi. Zadbano też o odpowiednią różnorodność lokacji. Poszczególne poziomy rozgrywają się na frontach wschodniej Europy, terenach północnej Afryki oraz na wyspach Pacyfiku. Oddział Szturmowy koncentruje się na rozgrywkach wieloosobowych. Autorzy przygotowali 15 misji typu skirmish, które można rozegrać z przyjaciółmi lub z botami. W obu przypadkach reguły są identyczne. Na początku trafiamy na mapę z niewielkim oddziałem. Z racji tego, że na całym poziomie rozrzucone są opanowane przez komputer punkty kontrolne, naszym zadaniem jest odbicie ich z rąk nieprzyjaciela. Wraz z każdym naszym zwycięstwem sztuczna inteligencja robi się coraz bardziej agresywna. Tak samo wpływa na nią upływ czasu, co sprawia, że gra zmienia się w dynamiczny wyścig między człowiekiem a komputerem. Zabawę dodatkowo uatrakcyjniają specjalne jednostki i umiejętności, mogące gwałtownie przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3,2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4,2 GB wolnego miejsca na dysku, Windows XP / Vista / 7 Crash Time IV to czwarta odsłona popularnego, budżetowego cyklu samochodowych gier akcji, znanego również pod tytułem Alarm for Cobra 11. Jej producentem jest studio Synetic, a wydawcą firma dtp entertainment. Marka bazuje na popularnym, niemieckim serialu kryminalnym Cobra: Oddział Specjalny, wyprodukowanym przez niemiecką stację RTL.Twórcy podzielili Crash Time IV na dwa główne tryby rozgrywki – kampanię dla pojedynczego gracza, a także, po raz pierwszy w historii cyklu, opcję sieciową. W pierwszym przypadku pozwolono nam przejąć kontrolę nad Semirem i Benem, duetem nieustraszonych policjantów, lubujących się w ściganiu przestępców ulicami niemieckich miast. Przedstawiona w grze historia pokazuje zmagania stróżów prawa ze zorganizowaną grupą przestępczą, starającą się przejąć całkowitą kontrolę nad Kolonią.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium D 3.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB R.U.S.E. to gra strategiczna stworzona przez ekipę odpowiedzialną za Act of War: Direct Action, czyli studio Eugen Systems. Jej akcja przenosi nas do okresu II wojny światowej, umożliwiając wcielenie się Joe Sheridana - dowódcę alianckich wojsk prowadzących walkę z Niemcami. W kampanii dla jednego gracza przez większość czasu dowodzimy siłami amerykańskimi, ale z czasem otrzymujemy możliwość pokierowania innymi nacjami. W trybie sieciowym nie istnieją natomiast żadne ograniczenia wyboru stron - możemy wcielić się w każdą z sześciu dostępnych armii (Amerykanów, Francuzów, Brytyjczyków, Włochów, Niemców i Rosjan). Każde z wojsk posiada oryginalne jednostki i możliwości. Do dyspozycji otrzymujemy naturalnie zarówno oddziały piechoty oraz pojazdy naziemne i samoloty. Najważniejszą bronią jest jednak nasz umysł i zmysł strategiczny. W R.U.S.E. nie liczy się tylko i wyłącznie przewaga technologiczna czy liczebna, ale także stosowanie manewrów i taktyk.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GF 8800 lub lepsza), 14 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Test Drive Unlimited 2 to druga odsłona popularnego cyklu wyścigów samochodowych, za której powstanie odpowiada firma Eden Studios. Twórcy zadali sobie tu trud rozbudowania najlepszych elementów części pierwszej oraz usunięcia z niej najbardziej uciążliwych niedoróbek.Test Drive Unlimited 2, podobnie jak wydany w 2006 roku pierwowzór, pozwala przede wszystkim na rywalizację w Internecie z udziałem dużej liczby użytkowników. Nie oznacza to oczywiście, iż zabrakło trybu dla pojedynczego gracza, oferującego zmagania ze sztuczną inteligencją.Ciekawostką jest to, że tryb ten w TDU2 wzbogacony został o wątek fabularny, związany ze ściganiem się z lokalnymi mistrzami kierownicy. Nowością są także turnieje, które zastąpiły pojedyncze wyścigi, oraz specjalne licencje, których zdobywanie wymagane jest do odblokowywania dostępu do kolejnych rodzajów zawodów.Nową areną zmagań jest Ibiza – trzecia co do wielkości wyspa hiszpańskiego archipelagu Baleary. W dalszej fazie rozgrywki otrzymujemy natomiast dostęp do znanej z TDU1 hawajskiej wyspy O'ahu. Obydwie lokacje dysponują zarówno drogami asfaltowymi, jak i wszelkiego rodzaju bezdrożami (błoto, żwir, piach). Do badania trudniej dostępnych terenów możemy teraz wykorzystywać popularne auta terenowe z napędem 4x4.Bogaty asortyment wozów z pierwowzoru został poszerzony o nowe modele. W grze występują trzy zasadnicze klasy pojazdów - A to auta sportowe, B to pojazdy terenowe, a C to modele klasyczne. Lista dostępnych samochodów obejmuje między innymi takie maszyny jak Audi S5, Audi RS6, Audi TT-S, Dodge Charger SRT8, Dodge Viper SRT-10, Gumpert Apollo Sport, Pagani Zonda C12S, Pagani Zonda Cinque, Pagani Zonda F, Pagani Zonda Roadster, McLaren MP4-12C, Spyker C8 Aileron Coupe, Spyker C12 Zagato, Spyker Pekin to Paris (SUV), Saleen S5S Raptor, Saleen S7 Twin Turbo, Mercedes SLR 722 S McLaren Roadster, Mercedes SLR Z199, Audi Q7, Hummer H3, Mercedes ML, Range Rover czy Volkswagen Touraeg. Warto dodać, że w Test Drive Unlimited 2 zabrakło znanych z poprzedniej odsłony cyklu motocykli.Jednym z głównym tematów TDU2 jest luksus. W miarę upływu zabawy kupujemy nie tylko nowe samochody, ale również luksusowe apartamenty i wille z własnymi garażami i podziemnymi parkingami. Zmiana wyglądu naszego awatara nie obejmuje już tylko zakupu nowych elementów ubioru, gdyż oferuje też między innymi wizytę u fryzjera czy w lokalnej klinice chirurgii plastycznej.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 6.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Split/Second to gra wyścigowa stworzona przez Black Rock Studio – twórców Pure. Wcielamy się w niej w kierowcę biorącego udział w wielkim telewizyjnym show. Do dyspozycji dostajemy wachlarz stuningowanych sportowych aut, którymi mkniemy po zwycięstwo ku uciesze tłumów.Znakiem rozpoznawczym Split/Second są „pokazy mocy” - możliwość wysadzenia w powietrze kawałka trasy. Autorzy porozmieszczali na torach ładunki wybuchowe, które możemy aktywować w trakcie wyścigu. By to zrobić należy napełnić specjalny pasek (tzw. Power Bar) i znaleźć się odpowiednio blisko rzeczy, którą chcemy wysadzić. Służy to oczywiście uprzykrzaniu życia oponentom (którzy rzadko pozostają nam dłużni) oraz odblokowywaniu skrótów. By zapewnić sobie odpowiedni poziom napełnienia paska musimy dużo driftować, skakać i siedzieć na ogonie samochodu z przodu. Cierpliwi gracze mogą detonować naprawdę ogromne obiekty – wieże kontrolne, tamy czy mosty.Model jazdy ma zręcznościowe zacięcie, a w oprawie graficznej ciężko dopatrzyć się jakichś niedociągnięć. Każdy wyścig to bardzo dynamiczny, pełen wyzwań festiwal kraks, stłuczek, przepychanek i płonących wraków przypominający to, co obserwujemy w kinowych hitach wprost z Hollywood.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności