-
255 -
907 -
1217 -
485
4318 plików
1508,75 GB
i działanie w ramach procesu organizacji produkcji.
To najlepsze w klasie oprogramowanie do modelowania 3D kierujemy do najlepszych firm i specjalistów na rynku produkcji gier, programów telewizyjnych, filmów
i produkcji cyfrowych.
Co nowego w programie?
Wielokrotnie wyróżniane oprogramowanie Autodesk® 3ds Max® jest wybierane przez najlepszych twórców gier, programów telewizyjnych, filmów i produkcji cyfrowych. Rozwiązanie to, gotowe do działania od razu po zainstalowaniu, służy
do modelowania, animacji i renderingu 3D.
Najnowszą wersją tego oprogramowania jest Autodesk 3ds Max 2010. Wprowadzono tu nowe, wydajne zestawy narzędzi do budowania wirtualnych światów oraz łatwego zarządzania złożonymi scenami. Zapewniono również znacznie lepszą współpracę z innymi programami oraz procesami organizacji produkcji.
Nowatorski zestaw narzędzi Graphite do modelowania
Zestaw narzędzi do modelowania Graphite pozwala tworzyć modele w sposób szybki i wydajny. Graphite to zupełnie nowe podejście do stosowanego w programie 3ds Max modelowania wielokątów — wprowadzono ponad 100 narzędzi
do zaawansowanego modelowania wielokątów i opracowywania dowolnych kształtów. Narzędzia Graphite są dostępne w centralnym miejscu, dlatego łatwo znaleźć te, które są potrzebne do wykonania konkretnego zadania. Moduł Graphite umożliwia dostosowywanie wyświetlanego zbioru narzędzi oraz ukrywanie panelu poleceń
i modelu w trybie zaawansowanym (Expert Mode).
Eksplorator materiałów
Łatwe zarządzanie złożonymi scenami za pomocą nowego eksploratora materiałów — zbioru narzędzi usprawniających pracę i ułatwiających interakcję użytkownika
z obiektami i materiałami. Eksplorator materiałów umożliwia szybkie przeglądanie
i zastępowanie materiałów sceny oraz przeglądanie właściwości materiałów i relacji między nimi.
Integracja z technologią mental mill
Wydajne shadery mental mill® można teraz opracowywać, testować i obsługiwać bezpośrednio z poziomu oprogramowania 3ds Max. 3ds Max 2010 jest pierwszym programem do modelowania i animacji 3D, w którym bezpośrednio zintegrowano technologię mental mill. Integracja pozwala podglądać efekt wizualny wprowadzonych zmian w czasie rzeczywistym, dzięki czemu nawet początkujący użytkownicy mogą tworzyć zaawansowane shadery, niezależne od platformy sprzętowej.
Efekty cząstek PFlowAdvanced
Program 3ds Max wyposażono w moduł PFlowAdvanced do tworzenia zaawansowanych efektów z cząstkami. Ten zestaw narzędzi obejmuje 12 nowych operatorów, w tym narzędzie do precyzyjnego malowania, umożliwiające ręczne wskazanie miejsca emisji cząstek. Ponadto użytkownik posiada do dyspozycji funkcję Shape Plus, usprawniającą wybieranie kształtów 2D i 3D. PFlowAdvanced obejmuje również narzędzia i operatory grupowania, a biblioteka PFlowElements zawiera ponad 100 przykładowych elementów utworzonych przez najlepszych twórców branży efektów 3D.
Kontenery
Nowy zestaw narzędzi Containers dostępny w programie 3ds Max usprawnia współpracę i pozwala tworzyć elastyczne obiegi dokumentów. Użytkownik może gromadzić różne obiekty złożonej sceny w ramach jednego kontenera. Obiekty pokrewne — np. dzielnice miasta — po umieszczeniu w jednym kontenerze mogą być traktowane jako jeden element. W celu przyspieszenia generowania sceny, kontener można tymczasowo wykluczyć z podglądu sceny bez rozłączania zależności między wykluczonymi obiektami i sceną. To pozwala wydajniej gospodarować pamięcią, wydajniej generować widok podglądu scenyoraz skrócić czas ładowania
i zapisywania. Użytkownik posiada do dyspozycji funkcje translacji, usuwania, kopiowania i zapisywania węzłów kontenerów. Kontenery mogą również służyć
do zastępowania właściwości obiektów, co ułatwia organizowanie scen bez wpływu na organizację warstw (podobnie jak w obiegu prac z zagnieżdżonymi warstwami). W ramach jednej sceny można również odwoływać się do wielu kontenerów, także utworzonych przez innych — to pozwala na współpracę kilku osób w środowisku jednego kontekstu. Użytkownicy mogą otwierać i edytować kontenery innych; to usprawnia obieg prac i pozwala określać, które części i elementy mogą być edytowane.
Review 3
Moduł Review 3 stanowi duży postęp w rozwoju podglądu sceny i pozwala lepiej przewidzieć postać finalnego renderingu. Obecnie Review 3 zapewnia obsługę okluzji otoczenia, oświetlenia bazującego na technice High Dynamic Range Image (HDRI), zmiękczania cieni, antyaliasingu sprzętowego, interaktywnej kontroli ekspozycji
oraz rewolucyjnej technologii shaderów mental mill.
Analizator siatek xView
Nowy analizator siatek xView wpływa na zmniejszenie błędów w procesie organizacji produkcji. To wydajne narzędzie, którego efekt działania jest widoczny
w czasie rzeczywistym w podglądzie sceny, pomaga szybko i wydajnie rozwiązywać problemy z siatkami, takie jak zachodzące na siebie obiekty UV, zduplikowane boki i oderwane wierzchołki. Analizator xView przyspiesza testowanie modeli i map oraz pozwala dodawać własne testy i zapytania.
Importowanie obiektów OBJ
Użytkownik posiada możliwość łatwego importowania i eksportowania danych modeli 3D między programami 3ds Max i Autodesk® Mudbox™, a także z aplikacjami
do rzeźbienia cyfrowego 3D dostarczanymi przez innych producentów. Zwiększono wydajność działania wtyczki OBJ i zapewniono obsługę większej liczby formatów plików. Dzięki ulepszonym funkcjom pliki OBJ można przeglądać pod kątem współrzędnych tekstur i grup wygładzania. Można również korzystać z opcji importowania wektorów normalnych, triangulacji wielokątów podczas importowania oraz zapisywania ustawień importowania wektorów normalnych i wielokątów
na potrzeby wykorzystania w przyszłości.
ProOptimizer
Narzędzie do szybkiego i inteligentnego optymalizowania modeli 3D składających się
z dużej liczby wielokątów. ProOptimizer pozwala precyzyjnie kontrolować liczbę boków lub punktów sceny bądź modelu. Można usuwać boki bez naruszania tych faktycznie używanych — to pozwala zmniejszyć wielkość zaznaczenia o nawet 75% bez utraty detali. Sceny można optymalizować w czasie rzeczywistym
lub metodą wsadową. ProOptimizer zachowuje wszystkie informacje o kanałach tekstur UV i kanałach kolorów wierzchołków, uwzględnia symetrię modeli, zachowuje jawnie określone wektory normalne oraz daje możliwość ochrony lub wykluczenia granic obiektów.
ProSound
Podkład audio można zsynchronizować z podglądem sceny i dopasować ścieżkę
do prędkości odtwarzania — takie możliwości daje nowy, wielościeżkowy system audio ProSound. Użytkownik może dodać do sceny nawet 100 ścieżek audio
i animować głośność każdej z nich. Obsługiwany jest format dźwięku PCM
oraz formaty skompresowane w plikach AVI i WAV. Obsługiwane jest maksymalnie
6 kanałów wyjściowych.
Zwiększenie wydajności
Rozszerzono obsługę wielu procesorów i przyspieszono działanie programu. Algorytmy wyświetlania siatek oraz obliczenia analityczne wykonywane przez nowy analizator siatek xView zostały wzbogacone o obsługę wielu wątków, co pozwoliło zwiększyć ich wydajność. Te ulepszenia stanowią uzupełnienie licznych optymalizacji uwzględniających procesory graficzne (GPU), zastosowanych
we wcześniejszych wersjach programu 3ds Max, i zapewniają znacznie płynniejszą obsługę podglądu sceny.
Obsługa środowisk C# oraz .NET
Teraz istnieje możliwość dostosowywania, rozszerzania i integrowania oprogramowania 3ds Max 2010 z już stosowanymi procesami organizacji produkcji. Zapewniono lepszą obsługę środowisk C# i .NET oraz wprowadzono nowy debugger języka MAXScript z obsługą numerów wierszy, który usprawnia identyfikowanie problemów w skryptach użytkownika.
Suwaki jakości obrazu – narzędzia mental raySuwaki jakości obrazu – narzędzia mental ray
Nowe suwaki jakości obrazu umożliwiają szybkie zwiększanie i zmniejszanie dokładności takich funkcji, jak cieniowanie, błyszczące refrakcje, błyszczące odbicia, antyaliasing obrazu i oświetlenie pośrednie.
INSTRUKCJA INSTALACJI
Ściągacie instalatora który dodany jest poniżej.
Po ściągnięciu rozpakowujecie, po czym instalator sam się uruchomi. Podczas instalacji wpisujecie:
Serial number:
666-69696969
Product key:
128B1
Po instalacji oczywiście woła o aktywację, ja użyłem aktywatora którego dodałem poniżej,
i dodam jeszcze że po instalacji warto ściągnąć service packa którego również dodałem poniżej
Zapewniam nie ma w nim wirusa (dodam że Generator jest tylko do wersji 32Bit, może i działa z 64Bit ale nie testowałem).
1. Klikamy Mem Patch
2. Wklejamy Request Code który wygenerował 3ds MAX
3. Klikamy Generate
4. Wklejamy wygenerowany kod do Maxa
to już wszystko cieszymy się pełną wersją maxa
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB