Watson, Ian - Trudne Pytania.mobi
-
- Archiwum 2015 - -
11111111111111 -
2010 -
3D Dot Game Heroes -
450 Sciegow na drutach -
ape espace movie -
Arcana_Heart_3 -
Atelier_Rorona_The_Alchemist_Of_Arland -
avatar -
Bajki dla potłuczonych -
battle fantasia -
Blur -
Burnout.Paradise -
Cabela's North American Adventures -
Cabelas.Dangerous.Adventures -
Cejrowski -
disgea 3 -
Dragon Age orgins -
Enslaved-Odyssey-to-the-West -
Europa da się lubić -
eyepet movie pl -
Heavenly sword -
How To Train Your Dragon -
Ice Age 3 Dawn Of The Dinosaurs -
inFamous 2010 PL -
Jurrasic the hunted -
Kung Fu Rider -
lego star wars -
Marvel Ultimate Alliance -
Monopoly -
Mortal Kombat VS DC Universe -
Najciekawsze programy telewizyjne -
Need For Speed Hot Pursuit (2010) [Ps3][PL -
Need for speed pro street -
Nier USA PS3JB -
Overlord 2 -
Polskie Radio - Audycje archiwalne -
Robotki -
Sid-Meiers-Civilization-Revolution -
sims 3 -
Start The Party! PL -
Toy.Story3 -
Trinity Universe -
tron ewolution pl -
Turok -
TV superstar -
Wall-e_PS3_JB_Maychan -
White.Knight.Chronicle EUR -
Wołyń w ogniu nienawiści(84min) -
world of outlaws
Kontynuacja "Wojny starego człowieka" Brygady Duchów to elitarne jednostki specjalne Kolonialnych Sił Obrony – ich żołnierze zostali stworzeni z DNA zmarłych. Wykorzystywani są w najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych misjach KSO. Są młodzi, silni, szybcy i pozbawieni skrupułów. Wszechświat jest dla ludzkości niebezpiecznym miejscem – a ma się stać jeszcze groźniejszy. Trzy obce rasy, z którymi ludzie starli się już wcześniej, zawarły sojusz, który ma powstrzymać kosmiczną ekspansję homo sapiens. Pomaga im renegat Charles Boutin, naukowiec, który poznał wszystkie największe tajemnice militarnego sukcesu KSO. By zwyciężyć, KSO muszą dowiedzieć się, dlaczego Boutin przeszedł na stronę wroga. Jared Dirac jest jedynym człowiekiem, który może znaleźć odpowiedź na to pytanie – jest nadnaturalną hybrydą, stworzoną na podstawie DNA Boutina. Mózg Jareda powinien móc uzyskać dostęp do elektronicznych wspomnień Boutina. Transplantacja pamięci kończy się fiaskiem i zostaje on przydzielony do Brygad Duchów.
Kiedy Hackberry Holland został szeryfem małego miasteczka w Teksasie niedaleko granicy meksykańskiej, miał nadzieję, że uda mu się zapomnieć o dawnych problemach – nadszarpniętej reputacji, koszmarach związanych z wojną i obsesyjnie... rozpamiętywanych dobrych latach swojego małżeństwa. Odkrycie w zbiorowym grobie zmasakrowanych ciał dziewięciu kobiet jednak nie pozwoli mu zbyt łatwo uciec od przeszłości. Zwłaszcza że sprawą interesuje się FBI, urząd celny, imigracyjny, a do tego ktoś uparcie próbuje zatrzeć wszelkie ślady rozpamiętywanych dobrych latach swojego małżeństwa. Odkrycie w zbiorowym grobie zmasakrowanych ciał dziewięciu kobiet jednak nie pozwoli mu zbyt łatwo uciec od przeszłości. Zwłaszcza że sprawą interesuje się FBI, urząd celny, imigracyjny, a do tego ktoś uparcie próbuje zatrzeć wszelkie ślady. W swoim mistrzowsko opowiedzianym, trzymającym w napięciu thrillerze James Lee Burke kolejny raz udowadnia, że jest jednym z najlepszych współczesnych pisarzy i uważnym badaczem mrocznych zakamarków ludzkiej duszy.
Dziewięcioletni Prabir Suresh mieszka z młodszą siostrą, Madhusree, w odległym zakątku świata. Na malutkiej, zapomnianej niemal przez wszystkich, wyspie. To raj, którego próżno szukać nawet na mapach regionu – Teranezja. Tam właśnie ich rodzice, biolodzy, badają pewien gatunek motyli, który dość niepojętym i dziwnym trafem pozostał nieodkryty aż do dwudziestego pierwszego wieku. Przez Indonezję przechodzi jednak fala wojny domowej, wywracając do góry nogami życie Prabira i Madhusree, nieodwołalnie kończąc ich idyllę. Mija dwadzieścia lat, a Prabira wciąż dręczy poczucie winy i odpowiedzialności za siostrę. Ta bowiem, nie słuchając rad brata, powraca na Teranezję, by kontynuować tam zapomnianą pracę rodziców. Chce rozwiązać zagadkę tajemniczych motyli, lecz okazuje się to zaledwie czubkiem góry lodowej. Napotyka bowiem przedziwne rośliny i zwierzęta, tak odległe od wszelkich znanych i spokrewnionych z nimi gatunków, aż budzi to przekonanie, iż obserwowane u nich mutacje nie mogą być dziełem przypadku. Kierowany troską o Madhusree Prabir wyrusza na Teranezję w poszukiwaniu siostry… Witajcie na Teranezji, wyspie, gdzie znana powszechnie teoria ewolucji wydaje się nie mieć żadnego sensu.
OBCY 6 ŚMIERTELNY SPACER W PRÓŻNI... Minęła paraboliczną antenę i obejrzała ją od tyłu, żeby upewnić się, że nic nie skryło się w jej cieniu. Pępowina, która łączyła ją ze statkiem płynęła za nią bez dźwięku. Sprawdziła tyły anteny i zaczęła się odwracać, gdy nagle kątem oka dostrzegła jakiś ruch. Skręciła się w miejscu. Jej lewy but oderwał się od powłoki statku. Obcy szybował ku niej jak prehistoryczny gad latający. Wyciągnął ramiona, a szponiaste łapy usiłowały ją schwytać. "Musiał rozpłaszczyć się na talerzu anteny" - pomyślała. Wiedziała, że powinna była popatrzeć w górę. Fatalny błąd... Wrzasnęła głośno pierwotnym krzykiem rozpaczy i uniosła karabin. Skupiła uwagę na celu, myśląc jednocześnie, że jej okrzyk wywołał reakcję Wilksa, który coś mówił do niej przez komunikator. Po sekundzie zniknął nawet jego głos. Teraz cała uwaga dziewczyny zogniskowała się na czarnej śmierci, która bezgłośnie zbliżała się do niej. Odległe słońce rzucało refleksy światła na pancerz potwora, którego cień sięgnął już Billie. Nic dla niej nie istniało w tym momencie oprócz bestii i jej najeżonej zębami paszczy. Nie było czasu na dokładne celowanie. Musiała po prostu wystrzelić...!
Czekoladowa Trylogia. Tom 1. Corleone w spódnicy, mafia, honor i przygoda! Doskonała wizja przyszłości, świetnie skonstruowany świat i dużo... czekolady! Akcja serii rozpoczyna się w 2083 roku w zdewastowanym Nowym Jorku. Czekolada i kawa są nielegalne, produkowane i dystrybuowane przez mafijne rodziny, które miasto podzieliły na swoje dystrykty. Papier jest trudno osiągalny, a woda racjonowana. Główna bohaterka Anya, niezwykle przebojowa 16-latka, córka największego bossa czekoladowego, zostaje wplątana i oskarżona o otrucie swojego chłopaka smakołykami czekoladowymi produkowanymi przez jej rodzinę.
W stacji naukowej na Sachalinie profesor Kapelka i jego asystentka Katia Tarska zajmują się programowaniem umysłów ludzi i zwierząt. Implantują osobowość umierającego kosmonauty sześcioletniemu chłopcu, a jaźń śmiertelnie chorego na raka - wielorybowi. Ten ostatni eksperyment ma na celu wykorzystanie olbrzymich ssaków do badań szpiegowskich. Prowadzący badania, widząc nispodziewane i niewytłumaczalne reakcje obiektów doświadczeń, uświadamiają sobie,że kontrola zaczyna wymykać im się z rąk...
Tyle jest możliwych rodzajów filozofii śmierci, ile jest rodzajów filozofii życia. Z myślą o przemijaniu można się nie tylko oswoić, można wręcz pragnąć znaleźć się w innym wymiarze, w świecie, z którego nie ma powrotu. Mieszkańcy Egremont bardzo łatwo mogą skorzystać z tego rozwiązania: duchowy przewodnik wskaże drogę wiodącą do krainy szczęśliwości, a eutanazer wyznaczy termin podróży. Takie funkcje pełnili urzędnicy Domu Śmierci, osobliwej instytucji przygotowującej swych podopiecznych do radosnego odejścia. Aż nadszedł dzień, w którym już nie przewodnik i klient, ale ci dwaj jako partnerzy w umieraniu, postanowili zniszczyć Śmierć, czyhającą na kolejne dusze. Pierwszym punktem misternego planu było zwabienie potwora. Wywołało to lawinę mrożących krew w żyłach zaskakujących wydarzeń.
"Maureen była potworem! Naprawdę! I powinieneś się cieszyć, że ktoś ją w końcu zabił..." Te słowa zgodnie powtarzają ci, których Andrew Jordan podejrzewa o zamordowanie jego żony, Maureen. Każdy ma tu coś do ukrycia, każdy miał powód, by cieszyć się ze śmierci Maureen, skoro była ona wyrafinowaną szantażystką i osobą umiejącą podporządkować sobie wszystkich i wszystko dookoła. Nawet Andrew przez osiemnaście miesięcy ich małżeństwa nie poznał jej prawdziwego oblicza...
Fatu Hiva to wielka życiowa przygoda Heyerdahla: próba powrotu do natury. W rajskich dolinach wyspy przeżył Thor z młodziutką żoną największe radości i dramatyczne chwile. Przebywając tam sądził, że można "kupić bilet do Raju..."
Wyspa Wielkanocna jest najbardziej samotnym miejscem na całym świecie. Na tę odległą wyspę dokonano niegdyś najdziwniejszego w dziejach ludzkości najazdu. Nikt nie wie po co. Działo się to bowiem, jeszcze zanim Kolumb przywiózł białego człowieka na kontynent amerykański i otworzył tym wrota na olbrzymi, nieznany Ocean Spokojny. Podczas gdy nasza rasa jeszcze wierzyła, że świat kończy się na Gibraltarze, inni żeglarze już lepiej znali te sprawy. Gdzieś daleko napotkali mały, stały punkcik. Najsamotniejszą wysepkę świata. Wylądowali na niej, wyostrzyli kamienne topory i zabrali się do robót, które można by nazwać najosobliwszym przedsięwzięciem inżynierskim zamierzchłych czasów. Przybysze nie budowali zamków i pałaców. Nie budowali również zbiorników wodnych lub przystani. Wykuwali gigantyczne figury ludzkie o wysokości domu i ciężarze wagonu kolejowego, transportowali je przez góry i doliny i stawiali na potężnych podmurowaniach wokół całej wyspy. Jak potrafili tego dokonać jeszcze przed erą rozwoju techniki? Nikt nie wie. Pewnego dnia ucichły między skalnymi ścianami odgłosy toporów. Praca została przerwana nagle, gdyż narzędzia pozostały na miejscu, przy nie dokończonych jeszcze figurach. Zagadkowi rzeźbiarze zniknęli w mroku zamierzchłej przeszłości. Co zaszło? Cóż mogło się wówczas zdarzyć na Wyspie Wielkanocnej?