Allegorithmic Substance Designer 5.5.2.233 Crack 64 Bit.zip
-
- Phantom -
- Snappy Driver Installer R1909x32&x64 -
▣ Najwięksi Faraonowie -
360TS_Setup_10.8.0.1060.exe -
A V I R A -
AC 97_6305_vista_win7_pg537 -
Advanced SystemCare Crack -
Advanced SystemCare Pro 12.2.0.318 Portable -
AdwCleaner 7.4.1 -
ApowerEdit -
Apowersoft DVD Burner 5.0.28.0 aktywowany -
Avira Phantom VPN Pro -
BitTorrent Pro -
CCleaner PRO 5.61 -
CCleaner PRO 5.63 -
CCleaner PRO 5.66 -
CCleaner PRO 5.67+serials -
CCleaner PRO 5.68+serials -
CCleaner PRO 5.69+serials -
CCleaner PRO 5.70+serials -
DMDE -
Dr.Web -
Dziobas RAR Player -
Efficient -
Efficient Password Manager Pro -
Free Music & Video Downloader -
Hard Disk Sentinel Standard Edition v5.40 -
iMobie AnyTrans -
Incomedia WebSite X5 -
IObit Advanced SystemCare Crack -
IrfanView -
Phantom VPN Pro -
PowerISO 7.6 (x32 i x64) PL + KeyGen -
PowerISO 7.7.0.0_x64_Full+Keygen -
Raxco PerfectDisk -
Revo Uninstaller Pro 3.1.4 pl-full -
Revo Uninstaller Pro AKTYWACJA -
Revo Uninstaller Pro Universal Crack -
SDCardFormatterv5_WinEN -
Snappy Driver Installer R2102 x64.zip -
SolveigMM Video Splitter -
System Cleaner 7.6.30.710 pl-full -
Video -
VideoProc -
Virtual -
vMix -
VPN Pro -
WinToHDD Professional -
Youtube by Click -
🇵🇱 Efficient Password Manager
Allegorithmic Substance Designer narzędziem wyboru dla wszystkich prac teksturowania, czy pracujesz na Gry / VFX lub animację. Obejmuje ono dedykowane i uprawniające funkcji i narzędzi, takich jak niesamowitym systemem dozowania, co pozwala przetwarzania wsadowego liczne oczka i tekstur w tym samym czasie. Chodzi o setki predefiniowanych substancji i filtrów, które pomogą Ci się tam dostać szybciej i mniejszym bólem. Tworzenie własnych narzędzi i filtrów nie, czy dwa razy to samo zadanie i zaoszczędzić setki godzin poprzez zwiększenie Substance Designer ze swoimi zoptymalizowanych, treści i produkcji inteligentnych porad i sztuczek.
Substance Designer to doskonałe narzędzie do tworzenia
materiałów 3D i skanowania.
Stało się standardem w przemyśle rozrywkowym
do tworzenia materiałów PBR.
Tworzenie materiałów
Twórz materiały z pełną kontrolą i nieskończonymi odmianami.
Edycja kompletnych zestawów tekstur natychmiast i tworzenie tekstur substancji i materiałów MDL, które będą bezpośrednio obsługiwane w rendererze lub silniku gry.
Pliki substancji (.sbsar)
Twórz pliki substancji w sposób kontekstowy
Tekstury taflowe
Twórz teksturowane tekstury o rozmiarach do 8K z 32-bitowymi ruchami
Materiały
Wyprodukuj materiały MDL dla Iray, V-Ray i Adobe Felix
Przetwarzanie skanowania
Skanowanie procesów dzięki filtrom i narzędziom w dostosowanym do pracy procesie fotogrametrycznym.
Projektant substancji ma kompletny zestaw narzędzi i filtrów, w tym: narzędzie do przycinania, narzędzie korektora koloru, filtry wyciągów kanałów (wielokąt do albedo, kąt wielokrotny do normalnego, od normalnej do wysokości), inteligentne narzędzie do klonowania łat, narzędzie do inteligentnego kafla.
Fizycznie oparta rzutnia w czasie rzeczywistym
z śledzeniem ścieżki Iray
Użyj rzutni PBR w czasie rzeczywistym, aby wyświetlić podgląd swojej pracy dokładnie tak, jak wygląda w Unity i Unreal. Dopasuj dowolny inny silnik gry za pomocą niestandardowych shaderów.
Twórz fotorealistyczne rendery przy użyciu technologii śledzenia ścieżki Iray podczas pracy, upiększ swoją pracę dzięki efektom post-produkcji Yebisa i udostępniaj materiały gotowe do druku bezpośrednio na ArtStation.
Nieniszczący przepływ pracy oparty na węzłach
Projektant substancji ma 4 typy wykresów: kafelkowanie tekstur, materiałów MDL, funkcji matematycznych i edytora szumów. Natychmiastowe edytowanie kompletnych zestawów tekstur za pomocą nieliniowego przepływu pracy opartego na węzłach proceduralnych. Chcesz coś zmienić podczas pracy? Wprowadź zmiany do poprzedniego kroku, zachowując bieżącą pracę w nienaruszonym stanie.
Potężne generatory, narzędzia i filtry
Połącz dużą liczbę wstępnie ustawionych filtrów i narzędzi do proceduralnych i hybrydowych przepływów pracy.
Uzyskaj dostęp i zmodyfikuj źródła wszystkich filtrów.
"Niewiele aplikacji zmieniło mój obieg pracy i kreatywność tak samo, jak projektanta substancji - jego projekt zapewnia artystom pełną kontrolę nad własnymi zestawami narzędzi i możliwościami automatyzacji, co prowadzi tylko do głębszego zrozumienia technicznego i większej ekspresji twórczej. W dzisiejszym środowisku produkcyjnym jest po prostu Trudno wyobrazić sobie przepływ pracy bez substancji. "
Minimum
System operacyjny: Windows 7/8/10 - (64-bitowy)
Pamięć: 8 GB pamięci RAM
Grafika: VRAM 2GB
DirectX: wersja 11
Zalecana
System operacyjny: Windows 7/8/10 - (64-bitowy)
Pamięć: 16 GB pamięci RAM
Grafika: VRAM 4GB
DirectX: wersja 11
Minimum
OS: 10.11 (El Capitan)
Pamięć: 8 GB pamięci RAM
Grafika: VRAM 2GB
Obsługiwane GPU
Uwagi
Intel HD 5000 / IRis Pro 6200 lub nowszy
NVIDIA GeForce GTX 600 i nowsze wersje
NVIDIA Quadro K2000 i nowsze
AMD Radeon HD 7000 lub nowszy
AMD Radeon Pro WX-serie / Pro Duo i wyżej
AMD FirePro serii W / FirePro serii S i nowszych
2017.2.2
Naprawiony:
[Content] Typos w węzłach "Directional ..."
[Treść] Różne literówki
[Content] Tile Sampler jest ustawione na "Absolute 32 bit"
[Content] Shape Mapper: w niektórych przypadkach widoczne artefakty na granicy kształtu
Parametry [Content] i parametry "Non-Square Expansion" w Polygonie 1 są zepsute
[Treść] "Losowe ziarno" i "Nie-kwadratowa ekspansja" nie działają na hałas anizotropowy
[Content] Uszkodzona instancja "Shape" w niektórych mapach Grunge
[Widok 3D] Skalowanie UV nie jest stosowane, jeśli skala wysokości wynosi 0
[Widok 3D] Odbicie za pomocą funkcji cieniowania blinn już nie działa
[Widok 2D] Okno informacyjne ma uszkodzony układ
Problem [Wykres] podczas kontrolowania wielkości wyjściowej za pomocą funkcji na połączonej bitmapie umieszczonej na wykresie
[Funkcja] Wykres nie jest unieważniany po usunięciu łącza
[Biblioteka] Ulubione nie działają
[Eksport PSD] Zawartość pliku PSD zmienia się za każdym razem, gdy eksport jest zakończony
[Gradient] Błąd podczas manipulowania klawiszami w edytorze gradientów
[Szablony] Mapa pozycji dla szablonów substancji Malarz jest niepoprawny
[AxF] Niewłaściwa wysokość fizyczna
[MDL] Skalowanie UVW z rozmiaru fizycznego jest odwracane w węzłach MDL SBS
[Bakers] $ custom już nie działa
[Preferencje] zawiesza się na starcie na Macu