Homeworld.txt
-
001-010 -
011-020 -
021-030 -
031-040 -
041-050 -
051-060 -
061-070 -
071-080 -
Amor Bravio -
Cienie Calendy -
Fieraski nieforumowe -
Informatyka -
Inne -
Kapadocja -
Komunikacja -
Konwersja nagrań -
Linux -
Matma -
mcaskey -
Mechanika -
Montecristo -
Niewinna Intryga -
odc 001-010 -
odc 011-020 -
odc 021-030 -
odc 031-040 -
odc 041-050 -
odc 051-060 -
odc 061-070 -
odc 071-080 -
odc 081-090 -
odc 091-100 -
odc 101-110 -
odc 111-120 -
odc 121-130 -
odc 131-140 -
odc 141-150 -
odc 151-152 -
OST - Homeworld Special Edition CD -
OST Homeworld Special Edition CD -
Pieska miłość -
Programowanie -
Seriale latino HD -
sezon 1 -
sezon 2 -
Sezon IV -
Sezon V -
Sezon VI -
softy -
UNIX
Naukowcy z Kharak rozpoczęli badania, aby sprawdzić jak to możliwe, że ludzie rozwinęli (wyewoluowali) w tak trudnych warunkach. Porównanie DNA z innymi organizmami z planety wykazało brak cech wspólnych. Zrodziło się pytanie o prawdziwe pochodzenie człowieka. Krokiem do odkrycia przeszłości stało się odnalezienie prastarego statku o nazwie Khar- Toba, który znajdował się głęboko pod piaskami na jednej z pustyń Kharak. We wnętrzu statku znajdował się artefakt, kamień z wyrytą mapą galaktyki, nazwany Kamieniem Przewodnim. Wskazywał on nie tylko planetę Kharak, ale i miejsce prawdziwego pochodzenia Kushan: Hiigarę- świat ojczysty (ang. Homeworld).
Wszystkie klany Kushan zjednoczyły się, by wrócić do ojczyzny i poznać przyczyny swojego wygnania. W tym celu wybudowano specjalny statek, zwany Statkiem Matką. Miał ponad 6 kilometrów wysokości, a konstrukcja zajęła ponad 60 lat. Proces budowy statku wymagał nowych technologii (często opierających się na tych z Khar- Toba) i nowych poświęceń. Konstrukcja mostku stała się możliwa jedynie dzięki żywemu rdzeniowi- młodej kobiecie naukowcu, Karan S'jet, która zintegrowała się fizycznie ze Statkiem Matką. Została nazwana Dowództwem Floty.
Gracz otrzymuje te informacje dzięki filmom wprowadzającym oraz z instrukcji gry. Sama gra rozpoczyna się od odłączenia Statku Matki od stoczni, w której statek ten został
W prawie zapomnianej przeszłości twoja rasa przegrała walkę z najeźdźcami z kosmosu, a ocaleni musieli ratować się ucieczką w odległy, niegościnny zakątek Galaktyki. Po wielu pokoleniach nadszedł czas powrotu, jednak droga jest pełna niebezpieczeństw, gdyż dawni najeźdźcy powrócili i nie mają zamiaru ustąpić bez walki. Gra zmieniła pojęcie 3D w odniesieniu do strategii czasu rzeczywistego. Pełna swoboda w ustawieniu kamery powoduje, że po początkowych kłopotach z opanowaniem interfejsu nie można się nadziwić, dlaczego nikt nie wpadł na tak doskonały sposób wcześniej. Do dyspozycji mamy całą gamę statków: od zwrotnych myśliwców, poprzez jednostki wspierające, aż do potężnych gwiezdnych krążowników i lotniskowców. Doskonała grafika, w której każdy statek jest wspaniale przedstawiony, niezależnie od skali zbliżenia, oraz epicka fabuła powodują, że „Homeworld” bardziej przypomina znakomity film science-fiction, niż nawet najlepszą grę komputerową.
Data Premiery :
Świat: 28 września 1999
Polska: 14 stycznia 2000
Rozsądne wymagania sprzętowe :
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.