pity2009ng.exe
-
ABBY FineReader 11 Pl -
Energy 2000 Mix - 46 - 2014 (Wiosna) -
Piraci (sezon 1) -
z▣ Jeszcze nic nie widzieliście -
z▣ Jeździec znikąd -
z▣ Kick-Ass 2 -
z▣ KID (2012) -
z▣ Kobieta ze snu - Awaken -
z▣ Krudowie - The Croods (2013) -
z▣ Kula w łeb -
z▣ Lep na muchy - Flypaper -
z▣ Łowca snów -
z▣ Magia - Magic Magic (2013) -
z▣ Man of Tai Chi -
z▣ Minionki Rozrabiaja Dubbing -
z▣ MŁOT BOGÓW - Hammer Of The Gods [2013] -
z▨ Niemożliwe - The Impossible -
z▨ Niepamięć (2013) -
z▣ Noc w Rzymie (2010) -
z▣ Obecność (2013) Napisy PL -
z▨ Olimp w Ogniu (2013) -
z▣ Ostatnie Dni - Los Últimos días (2013) -
z▣ Oto Martin Bonner -
z▣ Pacific Rim (2013) -
z▣ Pamięć absolutna (2012) -
z▣ Parker 2013 -
z▣ Polowanie na łowcę - The Frozen Ground -
z▣ Połączenie - The Call -
z▣ Prawie jak miłość -
z▣ R.I.P.D. Agenci z zaświatów -
z▣ Raj, wiara -Paradies Glaube (2012) -
z▣ Reguła milczenia - Company You Keep, The -
z▣ Sala Samobójców -
z▣ Siostra - Sister (2012) -
z▣ Sisters (2006) -
z▣ Tylko Bóg wybacza -
z▣ W ciemność. STAR TREK -
z▨ Wielki Gatsby (2013) -
z▣ Wielkie wesele - The Big Wedding -
z▣ Władza - Broken City -
z▣ Wolverine - The Wolverine Napisy (2013) -
z▣ YUMA -
z▣ Zbrodnie namiętności- Ślubny bukiet -
z▣ Zbrodnie namiętności. Niebezpieczne sny -
Zaklinacz Psów SERIA 2 -
Zaklinacz psów SERIA 3 2010 -
zaklinacz psów SERIA 4 2010 -
Zaklinacz psów SERIA 5 2011 -
Zaklinacz psów SERIA 6 -
zaklinacz psów SERIA 8 2012
Co różni genialnych sprzedawców
od nieudolnych akwizytorów?
Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć.
Czy nie wydaje Ci się jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym:
Krok 1 Docierasz do umysłu klienta i odkrywasz klucz, którym posługuje się, gdy podejmuje decyzje?
Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby?
Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż?
Jak przejść od NIE do TAK w sprzedaży?
Czy gdzieś w głębi Twojego umysłu nie rysuje się teraz sytuacja, w której o wiele łatwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byłoby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujący element tej układanki. Tym elementem są pytania, które być może zadajesz sobie teraz:
jak odkryć kod, za pomocą którego klienci podejmują decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu?
skąd czerpać pomysły na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedział nam o sobie więcej?
jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków słyszysz nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany ofertą?
Pobierz