-
8 -
38 -
2685 -
32
3075 plików
15,96 GB
producent: Konami
wydawca: Konami
kategoria: gry akcji, przygodowe
Data Premiery:
Świat: 07 września 2004
Polska: 30 września 2004
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 18+
nośnik: 1 DVD
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 3.7 GB HDD.
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=2164
Kolejna odsłona niezwykle popularnej przygodowej gry akcji zrealizowanej w konwencji horroru, pochodzącej z koncernu Konami. Tradycyjnie już tytuł ten przeznaczony jest wyłącznie dla osób o mocnych nerwach i ze sprawnie funkcjonującym sercem. Bohaterem czwórki został mężczyzna, Henry Townshend. Został on uwięziony we własnym mieszkaniu, w którym, rzecz jasna, zakorzeniło się przeokropne zło. Jak to miało miejsce w poprzednich częściach, na początku rozgrywki tak naprawdę mało wiemy o tym, co się wokół dzieje, jednakże, w miarę eksplorowania nowych lokacji i tajemniczych portali prowadzących do alternatywnych rzeczywistości (notabene znajdujących się w łazience Henry’ego), dowiadujemy się, o co tak naprawdę tu chodzi i co się stało, że Henry znalazł się w samym centrum tego koszmaru.
Autorzy tego tytułu postarali się wynieść go na wyższy poziom doskonałości, aniżeli prezentował Silent Hill 3. W tym celu Silent Hill 4: The Room zaopatrzono w nowy engine graficzny (ulepszony silnik znany z Metal Gear Solid 3: Snake Eater) pozwalający na zmianę widoku wglądu w panującą akcję z pierwszej na trzecią osobę i odwrotnie, interaktywne otoczenie, pieczołowicie i szczegółowo opracowane lokacje (w tym hotel, więzienie i mroczny las). Naturalnie w czasie naszej mrożącej krew w żyłach przygody pojawiają się nowe monstra, jak zdeformowane ludzkie korpusy z dwoma wrzeszczącymi głowami dzieci, różnego rodzaju zombie, zmasakrowane indywidua jeżdżące na wózkach inwalidzkich, czy poruszające się tuż nad ziemią duchy; a także zagadkowe postacie poboczne (nie mogło oczywiście zabraknąć seksownej kobiety). Ta część, w odróżnieniu od poprzedniczek, jest bardziej nastawiona na akcję, dlatego też pojawiła się w niej możliwość zmiany przedmiotu czy broni w czasie rzeczywistym.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB