_PL__Gothic_2_Noc_Kruka.part5.rar
-
[1985] Cegła -
[1985] Dzień w którym pękło niebo -
[1986] Absolutely Live -
[1988] Numero Uno -
[1988] Tzw. Przeboje Calkiem Live -
[1989] Najemnik -
[1989] The Band Plays On -
[1990] Session 1 -
[1991] Detox -
[1993] 14 Urodziny -
[1993] Autsajder -
[1993] Ciśnienie -
[1995] Modlishka -
[1996] Bzzzzz -
[1998] T.R.I.P -
[1999] Pieprz -
[1999] Re- Trip -
[2001] Mrok -
[2002] Wszystko to co ja -
[2003] To naprawde już koniec 1995-2003 -
[2004] Pierwsze wyjście z mroku -
[2008] Hipertrofia -
Alladyn 1992 -
Andrzej Sapkowski - Saga o Wiedźminie -
Anne Rice - Kroniki wampirów -
apk -
cd1 -
CD1 -
cd2 -
CD2 -
Clare Cassandra - Diabelskie Maszyny -
Dżem -
Filmy -
Gothic I -
Gothic II -
Gothic II Noc Kruka -
Gothic III -
Gothic III Zmierzch Bogów -
Gry -
Koszmar Z Ulicy Wiązów 1-7 Lektor PL RMVB -
Magic English -
Melodie miłości 1998 lektor PL -
O.N.A -
Piotruś Pan 1953 -
SeaQuest S01 -
SeaQuest S02 -
SeaQuest S03 -
Stephenie Meyer - Saga Zmierzch -
The Big Bang Theory Sezon 8(Napisy PL) -
zachomikowane
Noc Kruka to oficjalne rozszerzenie do jednej z najpopularniejszych gier role-playing 2002 roku, czyli Gothic II. W przeciwieństwie do innych dodatków, gdzie zazwyczaj dostajemy do dyspozycji jedynie nowe obszary czy przedmioty, twórcy z zespołu developerskiego Piranha Bytes poszli o krok dalej – do podstawowej wersji gry wpleciono nową, rozbudowaną historię praktycznie niezwiązaną z główną fabułą Gothic II. Postarano się również o znaczne zmodyfikowanie już istniejącego świata (nie oznacza to jednak zmiany położenia kluczowych lokacji, tylko rozbudowanie ich oraz pojawienie się wielu dodatkowych sekretów, itp.). Zastosowane rozwiązanie wymusza na posiadaczach dodatku przechodzenie całego programu od początku (wszystkie save'y z „samego” Gothic II stają się bezużyteczne po zainstalowaniu dodatku). Z drugiej strony jednak patrząc, liczba nowości czy implementowanych poprawek w pełni rekompensuje tę niedogodność.
Akcja Nocy Kruka jest skonstruowana tak, by gracze mogli przejść dodatek niemal całkowicie omijając fabułę podstawowej gry. Rozszerzenie wprowadza do oryginalnego Gothic II szereg nowych lokacji (dżungla, jaskinie, etc.), około 100 bohaterów niezależnych (NPC-tów), unikatowe przedmioty (np. specjalny amulet, w którym żyje wróżka pomagająca przy szukaniu wartościowego ekwipunku), czary, umiejętności, czy potwory (w stylu niebezpiecznych niedźwiedzi). Podczas naszej wędrówki możemy również spotkać postacie znane z pierwszego Gothica, które nie pojawiły się w części drugiej.
Wybór profesji powiększył się o nowe alternatywy. W The Night of the Raven mamy możliwość „przydzielenia” prowadzonemu bohaterowi roli morskiego pirata, lidera gangu bandytów, czy (zupełne novum) Maga Wody. Ci ostatni działają w pełnej konspiracji, nie ujawniając swych mocy osobom pobocznym (chyba, że sytuacja nie pozostawi im innego wyjścia), dlatego dostanie się w szeregi ich grupy wymaga od graczy sporo wysiłku...
Twórcy omawianego rozszerzenia postarali się także o usprawnienia silnika gry (dopracowano głównie efekty audio-wizualne), jak również usunięcie wszystkich wykrytych błędów programistycznych, z którymi mieliśmy do czynienia w oryginalnym Gothic II.
W paczce Poradnik do Gothic II i Nocy Kruka :)
Miłego grania :)