-
433 -
1427 -
4 -
59
2233 plików
752,79 GB
Wydawca: Atari / Infogrames
Dystrybutor PL: CD Projekt
Kategoria: gry akcji ( FPS )
Wymagania wiekowe: 16+
Język gry: Angielski
Data premiery: 15 marca 2004 ( światowa data premiery ), 05 kwietnia 2004 ( data wydania w Polsce )
Wymagania: Procesor Pentium 4 1.5 GHz, 512MBRAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 2 lub lepsza), 5.5GB HDD
Opis: Trzecia odsłona krwawego, wirtualnego sportu zapoczątkowanego w roku 1999 przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes. Unreal Tournament 2004 zawiera wszystko to, co znalazło się w Unreal Tournament 2003 oraz wydane po premierze UT2003 dodatki, patche i rozszerzenia, a ponadto szereg nowych cech wzbogacających tą produkcję.Ta część poza udoskonaloną oprawą graficzną (poprawiony engine UT2003) i dźwiękową oraz usprawnionym interfejsem użytkownika, rozszerza możliwości poprzedniej edycji o dwa tryby rozgrywki: Assault Mode (tryb który znalazł się w pierwszym Tournamencie, ale nie pojawił się w Unreal Tournament 2003) oraz Onslaught Mode (tryb wzorowany na tym co widzieliśmy np. w grze Battlefield 1942), w którym walczymy na olbrzymich rozmiarów mapach i korzystamy z szerokiego asortymentu nowych broni oraz pojazdów, zarówno naziemnych jak i latających. Przygotowano dziewięć map przeznaczonych do gry w trybie Onslaught Mode oraz sześć map do gry w trybie Assault Mode. Twórcy zaimplementowali w Unreal Tournament 2004 dziewięć typów pojazdów, w tym: Manta, Scorpion, Hellbender, Goliath, Raptor, oraz Phoenix; rozszerzyli także arsenał dostępnych broni o m.in.: AVRIL, Magnetic Grenade Launcher i Spider Mine Layer. Ponadto poza mapami dedykowanymi rozgrywce w nowych trybach, przygotowano 20 nigdy nie widzianych map dedykowanych trybom, które znalazły się w poprzedniej edycji tego cyklu, tj. Deathmatch, Capture the Flag, Domination oraz Bombing Run. W Unreal Tournament 2004 pojawia się specjalny system przeznaczony do porozumiewania się za pomocą głosu (Live voice chat z dźwiękiem 3D) oraz system głosowania, dzięki któremu gracze mogą sami wybierać mapy na jakich chcą walczyć, tryb rozgrywki, jej zasady, itp. Dostępny jest również klanowy system głosowań. Ciekawą innowacją jest też możliwość obserwowania meczów (UnrealTV) przez setki graczy (kibiców), przy minimalnym obciążeniu serwera gry.
GRA JEST ZE "SKLEPU ONLINE" WIĘC WSZYSTKO JEST OK - NIE MA ŻADNEGO KLUCZA ,INSTALUJEMY I GRAMY.
W PRZYPADKU BRAKU ODPOWIEDZI Z GŁÓWNEGO SERWERA POBRAĆ PROGRAM XFIRE I Z NIEGO SIĘ ŁĄCZYĆ TAM JEST PEŁNO SERWERÓW .
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB