FIFA 2011 PL [PS2].7z.004
-
■ PES 2013 DEMO -
Call of Duty World at War PL -
Dokumenty -
FIFA 10 iso -
FIFA 11 PL PS2 -
FIFA 2013 PC GAME PEŁNA WERSJA -
Galeria -
Grand Theft Auto Episodes From Liberty City -
Grant Thefg Auto Vice City Według rww -
GTA IV -
GTA SA -
Gta Vice city -
książki -
Need for Speed Hot Pursuit -
NFS Most Wanted Black Edition -
Rajd na Berlin - Cień Stalingradu PL -
Szybcy i Wściekli 3 na PS2 -
The Sims 3 -
WINDOWS VISTA x64 -
WINDOWS XP Black Edition v8 -
zachomikowane
FIFA 11 to kolejna odsłona popularnej gry piłkarskiej tworzonej od lat 90. XX wieku przez kanadyjskie studio EA Sports. W tej edycji autorzy starali się wyeliminować niedociągnięcia poprzedniczki (m.in. wykonywane jak po sznurku podania i zbyt łatwe loby), a także położyć szczególny nacisk na kwestię rozwoju piłkarzy.
W związku z powyższym powołano do życia system Personality Plus, mający odzwierciedlić cechy zawodników w ich zachowaniu na boisku. Dotyczy to w szczególności problemu przekładania się atrybutów piłkarzy na ich zdolności do oddawania celnych strzałów czy wykonywania precyzyjnych podań. W tej edycji FIF-y twórcy jeszcze bardziej podkreślili różnicę w jakości zagrań, jakie wykonują futbolowi gwiazdorzy (mający ponad 90 punktów w statystykach) i najmniej utalentowani kopacze (30 punktów i mniej). Wiele uwagi poświęcono też bramkarzom, którzy bardziej realistycznie oceniają trajektorię lotu piłki i przy strzałach z rzutu wolnego dają się zmylić rykoszetem.
Piłkarze w FIF-ie 11 obdarzeni są też punktami „working rate”, które plasują ich meczową pracowitość na poziomie low, medium albo high. Taki podział sprawia, że niektórzy z zawodników są bardziej agresywni w odbiorze i częściej wracają po utraconą piłkę, inni zaś czekają pasywnie na rozwój akcji.
Ciała sportowców składają się ze 130 osobno animowanych elementów. Poprawie uległ wygląd bioder, kolan, łokci i szyi poszczególnych graczy, natomiast baza podstawowych sylwetek (używanych do stworzenia większości zawodników) została poszerzona z trzech do dziewięciu wariantów. Niektórzy gracze, jak Abidal, Walcott czy Peter Crouch, doczekali się ponadto osobnych, poświęconych tylko im modeli.
Dopracowano także stroje sportowców – gra pozwala wybierać spośród trzech stopni długości getrów, a podczas gry w zimowej pogodzie, poza odpowiednio dobranymi koszulkami i spodenkami, piłkarze noszą także dodatkową parę lycrów. Poprawiono ponadto szczegółowość twarzy zawodników i dodano nowe „cieszynki” (animacje ukazujące celebrowanie bramek) – łącznie jest ich ponad 100. W warstwie audio z kolei po raz pierwszy dostarczono odbiorcom możliwość importowania do gry własnych utworów, a także podpinania muzyki pod wyjście drużyny na murawę czy radość po strzeleniu gola.