-
24 -
13199 -
2166 -
582
22373 plików
10262,7 GB
Modyfikacja grupy "PoziomkaZ" była jedna z najbardziej oczekiwanych projektów modderskich dla pierwszej części Gothica. Dark Mysteries - bo tak brzmi nazwa angielskiej modyfikacji. Ba! Dodatku, który przebije Diccurica (inną modyfikacje, aczkolwiek wielką) - Debiutanta wśród modów. W reklamę zaangażowana była cała grupa modderska, która naprawdę przyniosła wielką popularność wśród modów. Modyfikacja stoi na poziomie Nocy Kruka. Mroczne Tajemnice powstały z myślą o rozbudowie fabuły i nadanie klimatu takiego jaki miał być dla Bezimiennego - Zły, niebezpieczny i okrutny.
Witamy w koloni...
Co daje nam modyfikacja nowego?
Zaczynamy tak jak w Gothicu. Zostajemy zrzuceni i uderzeni przez Bullita. Od razu możemy zobaczyć, że kolonia się zmieniła. Na placu wymian znajdują się Strażnicy, którzy są naprawdę wredni w stosunku do Bezimiennego. Natrafimy również na podejrzanego typa, który wyciągnie od nas rudę, a nieco wcześniej spotkamy wściekłego kopacza, który na pewno nie będzie miły. W Modyfikacji ujrzymy nowe obozy. Teraz możemy dołączyć do Przemytników, o których usłyszymy od naszego przyjaciela - Diega, czy też dołączyć do Strażników Kopalni, którzy są naprawdę bezwzględni i przebiegli. Oprócz tych dwóch, będzie nam dana możliwość dołączenia do Łowców Orków, którzy są jak sama nazwa mówi za siebie - ludźmi specjalizującymi się w walce z silnymi Orkami oraz możemy dołączyć do nowej, tajemniczej gildii potężnych istot (możliwość bycia po stronie Innosa bądź też Beliara). Dzięki takim gildiom możemy mieć okazję w pełni poczucia na sobie kolonię, jako ośrodek przepełniony bandą bandytów.
Nowa Kolonia - Gorsze życie
Projekt Pioziomek jest uzupełnieniem fabuły pierwszej części gry. Nie brak również całkiem nowego wątku. który przyjdzie nam rozwikłać. Więc wielu graczy pewnie się pyta: "gdzie dojść? Co tu robić?". Nowa fabuła nie jest bardzo "jawna" jak ta z pierwszej części. Powoli sami dojdziemy do faktów, które poznamy z biegiem czasu - w końcu to Mroczne Tajemnice : ) Oprócz nowych postaci i gildii, twórcy postarali się o całkiem nowe lokacje np. Obóz Przemytników, czy bądź również fort przy starej kopalni. Te i wiele innych atrakcji dostarczą pięknych wrażeń,gdyż jak widać PoziomkaZ się do tego przyłożył.
"Obóz Orków"
Jest jeszcze kilka aspektów tego moda. Mroczne Tajemnice pozwolą nam obstawiać i walczyć na arenie w Starym Obozie, która pozwoli nam przeżyć niesamowite losowe zdarzenia podczas walk. Nie mogę też zapomnieć o dodatkowej i tajemniczej "Arenie Wiecznego Ognia", gdzie stoczymy pojedynki na śmierć i życie, ale za to nagroda będzie warta tych trudów. Po całej kolonii zostały rozsiane masy itemów, pancerzy, czarów etc. Poza tym w modzie zobaczymy nowe umiejętności - kowalstwo, gotowanie, czy bądź też warzenie trunków. Oprócz tych wszystkich atrakcji jest także świetny losowy respawn potworów, czy też nowe teleporty, dzięki których Bezimienny bardzo szybko będzie się przemieszczał. W modyfikacji mamy również parę nawiązań z Diccurica, chodzi teraz pancerze, które wymagają siły. Nowością jest też procentowy system nauki znany nam z drugiej części Gothica.
Podsumowując modyfikację Poziomek, można śmiało powiedzieć, że Dark Mysteries są dodatkiem warte uwagi. W tę modyfikację powinien zagrać każdy fan, który czuł po wygnaniu demona niedosyt. Sama modyfikacja daje nam nowe możliwości, o których mogliśmy sobie wcześniej pomarzyć.
Zalety: - Nowe światy
- Nowe kluczowe innowacje( arena, gotowanie, kryształy itd.)
- Sporo nowych postaci i potworów
- Nowa fabuła, którą można przejść na wiele zakończeń
- Wiele nowych questów
- Na poziomie tekstur zmieniona grafika
- Kilka nowych obozów i gildii
- Mnóstwo nowych pancerzy i bronii.
- Sporo innych rzeczy
Wady:
- Cóż, nie znalazłem żadnej, oprócz małej ilości błędów.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
0,82 GB