Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Undercover PL.zip

stivi18 / Gry / GRY STRATEGICZNE / Undercover PL.zip
Download: Undercover PL.zip

524,61 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


Undercover: Operation Wintersun austriackiego studia Sproing Interactive to gra przygodowa zrealizowana w klasycznym stylu z wykorzystaniem interfejsu point&click. Autorzy skorzystali z popularnego schematu „co by było gdyby”, umieszczając swoją historię w czasach drugiej wojny światowej. Założeniem było jak najwierniejsze trzymanie się realiów historycznych, jednak mamy do czynienia z pewną modyfikacją faktów znanych z przeszłości. Zabiegi te mają na celu uatrakcyjnienie rozgrywki.
W grze wcielamy się w postać sławnego fizyka Johna Russella. Nasz bohater zwerbowany przez brytyjski wywiad MI6 przebywa na terenie nazistowskich Niemiec, z misją szpiegowską. Jego zadaniem jest odkrycie nad jakim rodzajem broni pracują hitlerowcy, desperacko szukający sposobu na przechylenie szali zwycięstwa na swoją stronę. John został wybrany do tej misji ze względu na swą biegłość w zakresie technologii jądrowych, nie jest jednak zawodowym szpiegiem. Dlatego też podczas wykonywania zadania potrzebuje pomocy osób bardziej wykwalifikowanych w rzemiośle tajnego agenta.
Interakcja i współpraca ze spotykanymi postaciami są bardzo ważnymi elementami rozgrywki. Każdy z bohaterów ma swoje plany, odmienne charaktery i motywację działania. Zadaniem gracza jest rozgryzienie poszczególnych osób, zarówno partnerów jak i przeciwników. Intryga jest tak skonstruowana, że czeka na nas niejedna niespodzianka.








Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, 64 MB akcelerator 3D (DirectX9), 2.5 GB HDD, Windows 98SE/Me/2000/XP Sacred: Złota Edycja to specjalne wydanie gier z serii Sacred. W jego skład wchodzi ulepszona wersja części pierwszej tego cyklu Sacred Plus oraz dodatek do niej, pt. Sacred: Podziemia. Sacred Plus to specjalne wydanie gry z gatunku action/cRPG pt. Sacred. W jego skład prócz standardowej wersji Sacred wchodzi także patch (v.1.8.2.6) jak i rozszerzenie o nazwie Plus zawierające szereg elementów opracowanych przez autorów programu po jego rynkowej premierze. Są to m.in. ulepszone tryby rozgrywki wieloosobowej, zoptymalizowany interfejs i całkowicie zmienione zbalansowanie gry. Underworld to pierwszy, oficjalny dodatek do gry action-RPG (hack'n'slash), zatytułowanej Sacred. Fabuła rozszerzenia rozpoczyna się w momencie zakończenia historii znanej z oryginalnej produkcji. Gracze na nowo przenoszą się do królestwa Ancaria, które po obaleniu Shaddara musi zmierzyć się z nowym niebezpieczeństwem, mającym swe podłoże w podziemnym świecie zmarłych. Po wielu perypetiach, prowadzona postać stanie nawet przez portalem prowadzącym do piekieł i tylko od niej będzie zależał los Ancarii oraz jej mieszkańców.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64MB (Geforce FX5900 lub lepsza), 1 GB HDD, Win 2000/XP W 2030 roku eksploracja kosmosu stała się koniecznością. Ogromne zanieczyszczenie Ziemi, widmo przeludnienia oraz wyczerpania surowców naturalnych sprawiły, że ludzie coraz częściej myśleli o szukaniu szczęścia poza niebieską planetą. Doszło nawet do tego, że prywatni przedsiębiorcy gotowi są inwestować w rozwój technologii pozwalających na podróże kosmiczne, byle jak najszybciej wyrwać się ze skazanego na zagładę świata. Dodatkowym bodźcem do działań stała się udana kolonizacja Marsa przez NASA. Wkrótce potem powołano Międzynarodową Unię Eksploracji Kosmosu, która zajęła się zbieraniem informacji na temat planet nadających się do zamieszkania. W przestrzeń wysłano mnóstwo statków. Akcja ruszyła pełną parą. Po dziesięciu latach od tamtych wydarzeń, jednostka Protoplastus odnalazła wreszcie świat, który sprostałby wygórowanym wymaganiom Ziemian. Okazał się nim jeden z księżyców Jowisza – Ganimedes. Niedługo później rozpoczęto terraforming, mający na celu całkowite przystosowanie panujących warunków dla potrzeb ludzi. Zebrano ogromne fundusze, do akcji włączyło się również wojsko. W 2070 roku na Ganimedesie powstała pierwsza placówka naukowo-badawcza o nazwie New Atlantis. Kiedy wydawało się, że los wreszcie uśmiechnął się do Ziemian, nastąpiła tragedia. Jak zwykle. Akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym, zmagania rozgrywają się w pełni trójwymiarowym środowisku. Nasi śmiałkowie (do wyboru jest kilka postaci) przemierzą olbrzymie kompleksy kolonii i spróbują pozbyć się wszystkich agresorów. Przeciwnicy podzieleni na kilka gatunków, kontrolowani są przez olbrzymie stwory, pełniące funkcję tzw. „bossów”. Oczywiście od czasu do czasu przyjdzie nam się z nimi zmierzyć. Mimo bogatego arsenału środków zagłady, walka nie będzie łatwa i wróg z pewnością zdąży upuścić nam trochę krwi. Niezmiernie ciekawą opcją Shadowgrounds jest możliwość dowolnego udoskonalania środków zagłady. Gracze sami decydują, jaki element będzie im aktualnie potrzebny i według tego, dostosowują oręż do zagrożenia.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000/XP Spellforce II: Shadow Wars to druga część udanego połączenia gatunków cRPG i strategii w konwencji fantasy, Spellforce: The Order of Dawn. Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniku, wykonujemy tu różnego rodzaju zadania, rozwijając przy okazji swojego bohatera, jak również prowadzimy do boju armie przeróżnych monstrów i stworzeń. Postać gracza może być wspierana maksymalnie przez pięciu herosów. Przyzywa się ich na specjalnych monumentach pojawiających się w dalszej części gry, gdy zdobędziemy już nieco doświadczenia oraz ujawnimy odpowiednią część fabuły. Konflikt, który przyniosły ze sobą magiczne Cienie, spowodował rozbicie wśród Mrocznych Elfów i na pięć lat pogrążył ich ojczyznę w wojnie domowej. Te zamieszki nie są już tylko wewnętrzną sprawą - ich macki sięgają daleko poza granice kraju. W Eo powstała nowa potęga, zagrożenie, którego cień powoli zaczyna ogarniać cały świat i wystawia na próbę odwieczne sojusze. Craig Un'Shallach, generał Mrocznych Elfów oraz członek kasty Dracon, dowodząc swoim klanem, osamotniony walczy z przerażającymi Cieniami, ale szczęście zaczyna go powoli opuszczać. Gdy klęska wydaje się tylko kwestią czasu, jego córka Nightsong, ucieka i usiłuje ostrzec ludzi przed zbliżającym się niebezpieczeństwem - paktem pomiędzy Mrocznymi Elfami i armią Cieni, dowodzoną przez szaloną alchemiczkę, Sorvinę. Nightsong dociera do twierdzy Shaikanów, legendarnych smoczych wojowników, obawiających się zarówno sił Światła jak i Mroku, gdzie zyskuje niespodziewaną pomoc w osobie odważnego młodzieńca, który decyduje się dołączyć do niej i uratować rodzinę oraz ojczyznę. Jednak aby powstrzymać zagładę potrzebna będzie potężna armia - uśpione sojusze sił Światła muszą zostać odbudowane, a to nie będzie prostym zadaniem dla dwóch istot uważanych za wrogów Dobra.
Undercover: Operation Wintersun austriackiego studia Sproing Interactive to gra przygodowa zrealizowana w klasycznym stylu z wykorzystaniem interfejsu point&click. Autorzy skorzystali z popularnego schematu „co by było gdyby”, umieszczając swoją historię w czasach drugiej wojny światowej. Założeniem było jak najwierniejsze trzymanie się realiów historycznych, jednak mamy do czynienia z pewną modyfikacją faktów znanych z przeszłości. Zabiegi te mają na celu uatrakcyjnienie rozgrywki. W grze wcielamy się w postać sławnego fizyka Johna Russella. Nasz bohater zwerbowany przez brytyjski wywiad MI6 przebywa na terenie nazistowskich Niemiec, z misją szpiegowską. Jego zadaniem jest odkrycie nad jakim rodzajem broni pracują hitlerowcy, desperacko szukający sposobu na przechylenie szali zwycięstwa na swoją stronę. John został wybrany do tej misji ze względu na swą biegłość w zakresie technologii jądrowych, nie jest jednak zawodowym szpiegiem. Dlatego też podczas wykonywania zadania potrzebuje pomocy osób bardziej wykwalifikowanych w rzemiośle tajnego agenta. Interakcja i współpraca ze spotykanymi postaciami są bardzo ważnymi elementami rozgrywki. Każdy z bohaterów ma swoje plany, odmienne charaktery i motywację działania. Zadaniem gracza jest rozgryzienie poszczególnych osób, zarówno partnerów jak i przeciwników. Intryga jest tak skonstruowana, że czeka na nas niejedna niespodzianka.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 3 GB HDD Druga część świetnej strategii czasu rzeczywistego, z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, której twórcy postawili duży nacisk na elementy taktyczne. Gracze po raz kolejny otrzymują pod swoją komendę stosunkowo mały, ale dobrze wyposażony oddział żołnierzy, zaś zadania jakie stawiają przed nimi autorzy rozgrywają się w śródziemnomorskim teatrze działań. Lwią część wszystkich misji gracze wykonują w Afryce, gdzie przychodzi im wziąć udział między innymi w bitwie pod El Alamein, a także w obronie twierdzy Tobruk. Druga z kampanii umieszczonych w grze obejmuje operację „Husky” (lądowanie Aliantów na Sycylii i późniejszy marsz w stronę Rzymu), zaś osoby, które ukończą przynajmniej jeden wątek fabularny dostaną szansę sprawdzenia swoich umiejętności w kilku bonusowych scenariuszach umiejscowionych w ówczesnej Jugosławii. Podobnie jak w Phase One, wydarzenia historyczne stanowią tutaj jedynie oś zmagań i twórcy nie obiecują pełnej zgodności z podręcznikami - główny nacisk położony został na przyjemność płynącą z grania. Do rywalizacji wprowadzono ponad 20 nowych jednostek, włączając w to na przykład średnioopancerzone czołgi (włoski M13/40 „Carro Armato” czy amerykański M3 Grant/Lee „Daimler Dingo”) oraz nowe rodzaje dział samobieżnych. Twórcy poprawili funkcjonowanie AI podległych oddziałów (zniknęły najbardziej rażące problemy ze znalezieniem właściwej ścieżki przemarszu), a także sztuczną inteligencję sił wroga kierowanych przez komputer (próbuje teraz zaskoczyć czy wymanewrować gracza). Dodano możliwość niszczenia poszczególnych komponentów wybranych budowli (vide wieże strażnicze w pałacach), jak również wprowadzono szereg zupełnie nowych struktur (pustynne fortece i inne umocnienia). Gruntowna przebudowa nie ominęła trybu multiplayer, w którym do dotychczas istniejących opcji zmagań („Deathmatch”, „Kill the Leader”, „Hold the Line” i „Domination”) doszły nowe. Usprawnienia dotknęły także kod programu (usunięto wykryte błędy) oraz efekty audio-wizualne - tereny zurbanizowane czy leśne zastępuje teraz wszechobecny piasek. Twórcy z zespołu developerskiego Stormregion dołączyli do Codename Panzers - Phase Two kompleksowy edytor, pozwalający miłośnikom gry na tworzenie własnych poziomów, zarówno do kampanii dla pojedynczego gracza jak i do zmagań wieloosobowych. Do tego dochodzi możliwość modyfikacji podrzędnych celów już istniejących misji, a także, dla osób wprawionych w opracowywaniu wszelakiej maści modów, opcja tworzenia zupełnie nowych jednostek czy budynków.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB, 1.5 GB HDD Armies of Exigo to strategia czasu rzeczywistego zrealizowana przez zespół developerski Black Hole Games, w którego skład wchodzą wielcy miłośnicy idei RTS-ów, w tym i kilku najlepszych graczy Starcrafta na świecie. Zgodnie z obecnymi trendami, AoE rozszerza standardowy schemat RTSa o elementy typowe dla gatunku cRPG, a ponadto obniża znaczenie i wpływ na walkę pojedynczej jednostki na rzecz ogromnych mas ścierających się wojsk. Zgodnie z tą ideą, w jednej chwili podczas bitwy na ekranie zobaczyć możemy około 200 jednostek po każdej stronie konfliktu. Ów konflikt rozgrywa się w świecie fantasy, zaś biorą w nim udział trzy diametralnie rożne nacje. Mamy tu Imperium, w skład którego wchodzą ludzie, elfy, krasnoludy i gnomy, Bestie w szeregach których spotkamy trolle, ogry, gobliny czy demony, oraz Upadłych, czyli różnorakie kreatury skrywające się w ziemskich czeluściach, na czele z mrocznymi elfami, upadłymi rycerzami. Dwie pierwsze wymienione rasy już od wieków toczą pomiędzy sobą nieustanny konflikt o dominację, gdy nagle na arenie pojawia się trzeci gracz – wymienieni jako ostatni - Upadli. Dążą oni do zdobycia potężnego artefaktu, kryształu zwanego „Heart of Void”, który da im ogromną moc. Niebezpieczeństwo z ich strony jest na tyle wielkie, że Imperium oraz Bestie muszą połączyć swe siły by przeszkodzić Upadłym i przetrwać. Bardzo interesującym i urozmaicającym rozgrywkę elementem są dwa poziomy, na których toczy się akcja, tzn. poziom na powierzchni ziemi oraz pod nią. W związku z takim zabiegiem w AoE pojawiają się jednostki specjalne, nazwijmy to „tunelowe”, przeznaczone do podróży pomiędzy podziemiem, a powierzchnią. Imperium posiada więc górników potrafiących budować szyby, dzięki którym przemieszczamy swe siły, Bestie wykorzystują w tym celu Demony potrafiące przenosić się pomiędzy wymiarami, zaś Upadli robaki/czerwie. Walka toczy się w bardzo różnorodnych lokacjach i otoczeniach, w tym wielkich puszczach, dolinach rzek oraz w jaskiniach czy podziemnych katakumbach. Warto również zaznaczyć, iż mapy, na których mamy okazję się zmagać, są w pełni interaktywne. Możemy niszczyć mosty czy tamy wodne by odgrodzić się od przeciwnika, czy też wywołać erupcję wulkanu.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 2.5 GB HDD Divided Nation to podtytuł kolejnej gry z serii American Conquest, za której stworzenie ponownie odpowiadają panowie z ukraińskiego studia GSC GameWorld. Divided Nation to podtytuł kolejnej gry z serii American Conquest, za której stworzenie ponownie odpowiadają panowie z ukraińskiego studia GSC GameWorld. Tym razem, po kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich (podstawowa wersja American Conquest) i podbojach Nowego Świata (American Conquest: Odwet), przenosimy się na tereny obecnych Stanów Zjednoczonych i bierzemy udział w amerykańskiej Wojnie Secesyjnej. Dzięki Divided Nation mamy okazję wcielenia się w postać generała jednej ze stron konfliktu, Unii lub Konfederacji, dowódcy teksańskiej milicji bądź też kapitana piratów. Gra oferuje dziewięć kampanii inspirowanych historycznymi wydarzeniami, na które składa się ponad 50 scenariuszy. Wśród nich znajdujemy wspomnianą już Wojnę Secesyjną, zmagania w Teksasie o wywalczenie niepodległości czy bitwę o Nowy Orlean. Divided Nation to również ponad 100 nowych jednostek (m.in. piechota, kawaleria, artyleria) oraz 20 nowych typów budynków, a także spora ilość ulepszeń, zarówno rozgrywki, jak i modelu walki, mających na celu jak najlepsze odtworzenie realiów przedstawionego w grze okresu.
wymagania sprzętowe: Pentium II 400 MHz, 64MB RAM, 16MB akcelerator 3D Nisko-budżetowa gra zręcznościowa o tematyce walki z obcą cywilizacją. Istoty z kosmosu opanowały wojskową bazę badawczą. Zadaniem gracza jest oczyszczenie zajętego przez obcych centrum, wcielając się w postać agenta lub agentki sił specjalnych. Nasi bohaterowie mają do dyspozycji 9 rodzajów broni (dwa pistolety, Shotgun, Granade launcher, Minigun, Rocket launcher, Freeze rife, Plasma Rife, Flame thrower i Magma minigun), które użyją przeciw zróżnicowanym gatunkom obcych, w dziesięciu rozległych misjach. Akcja gry przedstawiona jest w rzucie izometrycznym. Naszą postać kierujemy zaś przy użyciu klawiatury (poruszanie) i myszki (celowanie z broni). Szkoda natomiast, że dwuwymiarowa szata graficzna programu nie zadowoli nawet średnio wymagających graczy-wzrokowców. Mankament ten nadrabia na szczęście duża ilość interaktywnych przedmiotów, porozrzucanych po planszy (możliwość przesuwania krzeseł, niszczenie drewnianych skrzyń z ukrytymi bonusami, czy wybuchające butle z gazem, które niszczą pobliskie ściany). Zwiedzając zapomniane kompleksy naukowe, laboratoria i tajne fabryki, co chwilę natykamy się na apteczki (ulepszające nasz stan zdrowia), pancerze (polepszające wytrzymałość) oraz kolejne bronie i amunicję. Alien Shooter to typowa zręcznościówka, wymagająca od gracza szybkości i celnego manewrowania kursorem. Niestety, mierna oprawa audio-wizualna programu i banalna fabuła, niekorzystnie wpływają na ogólny obraz gry.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności