DSF-2011-GAMEPC-1GB.part1.rar
-
■ ASSASSIN'S CREED -
■ ASSASSIN'S CREED BROTHERHOOD -
■ ASSASSIN'S CREED II -
■ ASSASSIN'S CREED III -
■ CARBON -
■ COD -
■ COD 2 -
■ COD BLACK OPS -
■ COD BLACK OPS 2 -
■ COD GHOST -
■ COD MODERN WARFARE -
■ COD MODERN WARFARE 2 -
■ COD MODERN WARFARE 3 -
■ COD WORLD AT WAR -
■ CRYSIS -
■ CRYSIS 2 -
■ DARKSIDERS -
■ DARKSIDERS II -
■ HOT PURSUIT -
■ MOST WANTED [2005] -
■ MOST WANTED [2012] -
■ PROSTREET -
■ RIVALS -
■ SHIFT -
■ SHIFT 2 -
■ THE RUN -
■ UNDERCOVER -
■ UNDERGROUND 2 -
♦ Call of Duty 2 Xbox 360 -
♦ Call of duty 4 Modern Warfare 2 Xbox 360 -
♦ Call Of Duty Black Ops Xbox 360 pl -
♦ Call of Duty World at War Xbox 360 -
♦ Call of Duty World at War Xbox 360(1) -
♦ LEGO Batman 2 DC Super Heroes Xbox 360 -
♦ Lego Batman Xbox 360 -
♦ LEGO Harry Potter Lata 5-7 Xbox 360 -
♦ Lego Indiana Jones Xbox 360 -
♦ LEGO Piraci z Karaibów Xbox 360 pl -
♦ LEGO Przygoda gra wideo Xbox 360 -
♦ Lego Rock Band Xbox 360 -
♦ Lego Star Wars III The Clone Wars Xbox 360 -
♦ Lego Star Wars The Complete Saga Xbox 360 -
♦ Need for Speed Hot Pursuit Xbox 360 pl -
♦ Need for Speed Most Wanted Xbox 360 -
♦ Need for Speed Undercover Xbox 360 pl -
Kurs jQuery - Szybki Start ( PL ) 2014 -
Kurs Masażu 1.0 ( PL ) 2014 -
Kurs PHP & MySQL ( 2 x CD )( PL ) 2014 -
Kurs SQL ( PL ) 2014 FULL -
Kurs WordPress ( PL ) 2014
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.