-
740 -
1483 -
1117 -
503
4266 plików
543,29 GB
Heroes of Might and Magic III
Wymagania: 133 MHz CPU, 32 MB RAM, 100 MB wolnego miejsca na twardym dysku, DirectX 7.0, Windows 95 lub wyższy.
Gra polega na naprzemiennym (turowym) wykonywaniu ruchów. Grający ma do wyboru udział w 6 (a po zainstalowaniu dodatków 22) kampaniach (wówczas grając zdefiniowanym przez twórców gry bohaterem i danym miastem ma za zadanie wykonać określone zadania – połączone fabułą) oraz tzw. pojedyncze misje. W tym drugim trybie zawodnik ma do wyboru kilkadziesiąt map (niepołączonych ze sobą spójną fabułą). W zależności od ustawień mapy, możliwy jest wybór miasta (Zamek, Bastion, Forteca, Inferno, Nekropolia, Lochy, Twierdza, Cytadela i Wrota Żywiołów (dodawane przez dodatek Armageddon's Blade) oraz bohatera powiązanego z danym miastem. Celem gry jest wykonanie zadania określonego w scenariuszu; najczęściej polega ono na wyeliminowaniu z gry wszystkich oponentów poprzez zdobycie wszystkich miast na mapie. Gracz w trakcie rozgrywki może wynająć dodatkowych bohaterów (maksimum ośmiu) i ich szkolić (na podobnej zasadzie jak jest w niektórych grach RPG). Każde miasto ma 7 (w dodatku WoG 8) unikalnych jednostek bitewnych (z możliwością ulepszenia – np. Ork może stać się Urukiem po wybudowaniu Ulepszonej Wieży Orków i wydaniu pewnej ilości surowców) oraz strukturę rozbudowy (aby mieć możliwość werbowania wszystkich jednostek, należy odpowiednio rozbudować miasto). Gra posiada elementy ekonomiczne – aby kupić jednostki i rozbudować miasto, niezbędne są surowce (które można znaleźć na mapie lub czerpać z podbitych kopalni). Oprócz tego na mapach znajduje się szereg obiektów, które rozwijają zdolności bohatera (np. arena, skrzynie ze złotem, które możemy oddać chłopom w zamian za doświadczenie, itp.).
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
360,74 MB