Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Obrona wyspy.doc

Download: Obrona wyspy.doc

20 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Na wodzie kładziemy boję lub coś innego. Jeden z grających broni tej „wyspy”, pozostali starają się ją zdobyć przez dotknięcie. Obrońca chlapaniem nie pozwala zbliżać się do niej. Jeśli dotknie któregoś śmiałka – eliminuje go z gry. Chronić się można chowając głowę do wody. Ten, kto zdobył wyspę zostaje jego obrońcą, a poprzedni zostaje wyeliminowany z gry.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Dzielimy się na dwie drużyny. Ustawiają się one rzędami tak by odległość między zawodnikami wynosiła 2 kroki. Trzej ostatni chwytają się za ręce i biegnąc wymijają kolegów jak w slalomie. Po przybyciu na czoło wydłużają rząd. Bieg rozpoczyna następna trójka.
Trzymając się za ręce tworzymy krąg. W środku staje dwoje dzieci, z których jedno jest „szczupakiem” a drugie „płotką”. Płotka uciekając może wychodzić na zewnątrz kręgu lub wracać do niego. Uczestnicy ją przepuszczają, przerywając łańcuch rąk. Natomiast zagradzają drogę szczupakowi. Może on przedostać się przez koło nurkując pod rękami, których nie wolno trzymać pod powierzchnią wody. Schwytana plotka staje się szczupakiem, ją zaś zastępuje inny uczestnik.
Dzielimy się na dwie równe liczebnie drużyny „sumów” i „karpii”. Stają one tyłem do siebie w odległości 2 kroków. Prowadzący na zmianę wywołuje: „sumy” lub „karpie”! Drużyna, której nazwa została wymieniona stara się szybko uciec do wyznaczonej mety, zaś drużyna druga odwraca się i goni uciekających. Uczestnik dotknięty przez przeciwnika przechodzi do jego obozu i pomaga w łapaniu.
Krąg osób trzyma chustę. Pod nią „pływa” „rybka”. Po chuście chodzi rybak i próbuje złapać rybkę uciekającą pod spodem. Uczestnicy pomagają rybce poprzez falowanie chustą.
Jeden z zawodników „rekin” ustawia się na brzegu, a pozostali w wodzie. Rekin krzyczy „mam ostre zęby”- dzieci wołają „tak”. Wtedy rekin „boicie się mnie?” – dzieci „nie!”. I wybiegają z wody obok rekina starając się dostać na brzeg. Złapani w wodzie stają się rekinami i powiększają grono drapieżników. Dziecko, które najdłużej broniło się przed schwytaniem przy powtórnej grze zostaje rekinem
Siedzimy trzymając koc za krawędzie na wysokości barków, by nie widzieć co się dzieje pod spodem. Pod koc wchodzi wybrana osoba i próbuje złapać i wciągnąć jakiegoś uczestnika. Dwóch ratowników krąży wkoło poza siedzącymi. Na krzyk osoby złapanej próbują ją ratować.
Na pewnej powierzchni piasku rozrzucamy różne przedmioty. Zawodnikom zawiązujemy oczy. Mają zbierać fanty. Kto więcej zbierze?
Narysowane koło, dzieci stoją na linii. Na hasło „do wody” –wskakują do środka, na hasło „na ląd” –wyskakują i biegną po okręgu.
4 zawodników parami, jeden na barkach drugiego. Zadaniem „koni” jest utrzymanie swojego jeźdźca, zadaniem „jeźdźca” jest zwalenie drugiego jeźdźca z konia.
Dzieci ustawione w kole podają sobie piłkę nogą. Dziecko stojące w środku próbuje przejąć piłkę ale też tylko nogą.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności