Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Numery.doc

Download: Numery.doc

20 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Grupy stoją po przeciwnych stronach boiska. Każdy zawodnik z grupy ma swój numer. Wywołane numery(np. 6) z obu drużyn biegną po chustę leżącą na środku. Wygrywa, kto złapie chustę i dobiegnie do swoich, gdyż przeciwnik może próbować mu ją odebrać zanim dobiegnie na miejsce.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
4 zawodników parami, jeden na barkach drugiego. Zadaniem „koni” jest utrzymanie swojego jeźdźca, zadaniem „jeźdźca” jest zwalenie drugiego jeźdźca z konia.
Dzieci ustawione w kole podają sobie piłkę nogą. Dziecko stojące w środku próbuje przejąć piłkę ale też tylko nogą.
Pary mają związane po jednej nodze. Bieg do celu.
Połowa dzieci tworzy koło (sieć) mocno chwytając się za ręce. Druga część (ryby) wchodzi do koła. Na znak „ryby” starają się wydostać na zewnątrz sieci. Potem zmieniany role.
2 drużyny 5-7 osobowe, boisko jak do siatkówki, bramki 2,5m. Zawodnicy biegają na czworakach a piłkę dotykają tylko głową. Za dotknięcie ręką – rzut karny z odległości 1m.
Grupy stoją po przeciwnych stronach boiska. Każdy zawodnik z grupy ma swój numer. Wywołane numery(np. 6) z obu drużyn biegną po chustę leżącą na środku. Wygrywa, kto złapie chustę i dobiegnie do swoich, gdyż przeciwnik może próbować mu ją odebrać zanim dobiegnie na miejsce.
Dzieci leżą parami w kręgu. Jest goniący i uciekający, który może położyć się na trzeciego do pary. Wtedy pierwszy musi wstać i uciekać przed goniącym ( poza kręgiem)
Marsz do przodu. A potem powrót tyłem – po swoich śladach – bardzo dokładnie
Dzielimy się na dwie drużyny. Ustawiają się one rzędami tak by odległość między zawodnikami wynosiła 2 kroki. Trzej ostatni chwytają się za ręce i biegnąc wymijają kolegów jak w slalomie. Po przybyciu na czoło wydłużają rząd. Bieg rozpoczyna następna trójka.
W piasek wbijamy patyk. W jednakowej odległości, ale z różnych stron ustawiamy zawodników. Na sygnał wszyscy biegną do patyka. Kto go pierwszy wyciągnie z piasku?
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności