Drappa_6_7.bin
-
Agent Hugo -
Akcesoria do RPGmaker XP -
Bus Driver -
Character maker -
Cracki -
Cyber Mycha I więźniowie Drappa -
Dokumenty -
Dragon Ball -
Filmy -
Galeria -
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 -
GRATKA 3D!! -
Gry PC -
Gry psp -
indiana jones 4 napisy pl -
LEGO Indiana Jones -
Lemoon Twist -
Lilo i Stich Nieziemskie Kłopoty -
Mapy -
Minecraft -
Mini Image Transformers 2 -
Mój brat niedźwiedź -
Niana mcphee 2 -
Pingwiny z Madagaskaru -
Piraci z karaibow na krańcu świata -
Poradniki -
Scooby Doo -
ShockAhPI Mod 1.0.0 -
Spolszczenia do gier -
Spolszczenie do Fifa 10 -
Spolszczenie do pure -
The Tiny Bang Story PL -
Torrenty -
Worms World Party
Podczas komputerowych szaleństw kot Kod wklepał zły tajny kod i zamienił się w... Drappa, nieustraszonego pogromcę gier i ich bohaterów. Tego samego dnia porwał i uwięził wszystkich przyjaciół CyberMychy. Wydawało się, że już na zawsze pozostaną w więzieniu, jednak sympatyczny gryzoń długo nie myślał - od razu wyruszył kumplom na pomoc. Czeka na niego wiele poziomów pełnych niespodzianek i niezwykłych przeciwników. Na jego drodze pojawiają się toczące się beczki, ożywione lampy, szalone telewizory, skorpiony ze scalaków, mumie kotów i inne stworzenia, których istnienia nigdy by się nie spodziewał.
Cybermycha i więźniowie Drappa to zręcznościówka z dużą ilością zagadek logicznych. Gracz pomaga tytułowemu gryzoniowi odbić przyjaciół z rąk kota Drappa. Zwierzątko wędruje przez kolejne światy, unika spotkań z zamieszkującymi je stworami i wykorzystuje swe niezwykłe umiejętności. Dzięki ogonkowi-kabelkowi CyberMycha może podłączyć się do komputera i przynajmniej przez chwilę szybciej się poruszać. Potrafi też daleko skakać, a także zyskuje niezwykłą siłę.
Program podzielono na cztery oddzielne epizody, które ukazują się na rynku co kwartał w piśmie Cybermycha. Każdy z nich zawiera przynajmniej dwa światy. Gra dzięki trójwymiarowej grafice 3D (widok TPP) i nieskomplikowanym zasadom zabawy zdecydowanie kierowana jest do młodych graczy w wieku pomiędzy 6-12 lat.