Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

DRvsAK MOD v1 b170325 (now OBSOLETE, v2.5 is recommended).zip

sawark / Desert Rats vs Afrika Korps PL EN - Realism Mod / DRvsAK MOD v1 b170325 (now OBSOLETE, v2.5 is recommended).zip
Download: DRvsAK MOD v1 b170325 (now OBSOLETE, v2.5 is recommended).zip

3,72 MB

5.0 / 5 (1 głos)
Mod, wersja 1 - nieaktualna. Szukaj wersji 2.5 - w tym samym folderze!
Wszystko jest w tym pliku, czyli:
Mod do gry Desert Rats vs Afrika Korps (DR vs AK) wraz z instrukcją instalacji, opisami, zestawieniem zmodowanych jednostek i kopiami oryginalnych plików - w wersjach PL i EN (po polsku i po angielsku), v1 b170325 by Sawark.

Działa z każdą wersją językową gry!!!

Jest to wersja (pliku ZIP) z 25 marca 2017 - z uaktualnionymi i poprawionymi opisami zmian; sam mod nie uległ zmianie.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Oto jest - kolejna trzecia (v2.5), samodzielna wersja (czyli nie wymaga instalacji wcześniejszej wersji) Realizm&Blitz Mod, czyli modyfikacji mojego autorstwa do gry Desert Rats vs. Afrika Korps (Afrika Korps vs. Desert Rats - w polskim wydaniu) studia Digital Reality, wydanej w 2004 roku przez Monte Cristo, czyniąca grę znacznie bardziej atrakcyjną i jednocześnie bardziej zgodną z realiami historycznymi i realiami pola walki.
Mod został początkowo opracowany dla polskiej wersji, ale działa z każdą wersją językową gry, choć parę opisów (w oknie wyboru poziomu trudności) dostępnych jest tylko z wersją polską lub angielską.
W pliku 7z (można wypakować w dowolnym miejscu; do wypakowania polecam darmowy i powszechnie dostępny 7-Zip; znajdziecie go też w moim chomiku) znajdziecie instrukcję instalacji (jest bardzo prosta: sprowadza się do wypakowania i przekopiowania kilkudziesięciu plików do głównego folderu gry) oraz opis zmian wprowadzanych przez ten mod.
Mod, instrukcje i opisy są zarówno po polsku jak i po angielsku.

UWAGA 1: Jest to chyba pierwszy i jedyny istniejący mod do tej gry!

UWAGA 2: Mod jest kompatybilny z każdą wersją językową gry a po zainstalowaniu go można natychmiast grać w wersję zmodowaną, nawet kontynuując rozpoczętą wcześniej i już zapisaną grę (choć najlepiej zacząć od nowa!). Miłego grania! :-)

Skrócona lista zmian i poprawek względem wersji oryginalnej (wersja moda: 2.5 2018-10-22):
========================================================================

1. Nowe poziomy trudności powyżej normalnego Zlikwidowany został za to poziom "Łatwy", przydatny tylko dla żółtodziobów. Dodatkowo od wersji 2.5 mój mod jest dostępny w wersji STANDARD oraz VETERANS (ta druga tylko dla największych twardzieli i najbardziej zaprawionych w bojach weteranów); obie wersje do wyboru są spakowane w jednym pliku.

2. Zwiększają się możliwości rozgrywania kolejnych misji kampanii jako tzw. "Blitzkrieg". Większość misji można, oczywiście opcjonalnie, czyli jeśli się chce, rozegrać w trybie "Blitzkrieg"! Dotąd tylko 3 misje można było rozegrać w ten sposób; obecnie aż 11! W dodatku kampanie zostały specjalnie przystosowane, by rozegranie ich niemal w całości w trybie Blitzkrieg było w ogóle możliwe (większość kampanii Osi i cała Aliantów może być realnie, z powodzeniem, rozegrana w tym trybie).

3. Na wszystkich poziomach trudności zwiększeniu (o 33%) ulega ilość obrażeń, zadawanych zarówno przez Twoje, jak i nieprzyjacielskie jednostki (ale także np. przez miny), co czyni grę jeszcze bardziej realistyczną, dynamiczną i wymagającą zarazem: np. na najwyższym poziomie trudności, wrogi Tygrys może teraz zniszczyć Twojego Shermana jednym, odpowiednio celnym, strzałem (to wręcz niewiarygodne, że w normalnej grze, nawet na poziomie "Trudnym" było to dotąd niemożliwe, nawet z bliskiej odległości!), zaś miny przeciwczołgowe są naprawdę śmiertelnym zagrożeniem nie tylko dla ciężarówek i transporterów, ale także dla niemal wszystkich lekkich i wielu średnich czołgów!

4. Pojazdy będą w końcu działać naprawdę dobrze tylko przy pełnej, bądź niemal pełnej, załodze - zwiększone zostały kary (szybkości, widoczności, szybkostrzelności i celności dział/karabinów) dla pojazdów z minimalną obsadą! Nie będzie więcej absurdalnych sytuacji, że czołg z jednoosobową załogą walczy jak równy z równym z porównywalnym czołgiem obsadzonym pełną załogą, albo że działo przeciwpancerne jest przemieszczane przez pojedynczego człowieka z taką samą swobodą jak przez czterech żołnierzy!

5. Zwiększeniu uległy premie bojowe (dodatkowe punkty życia i zadawane obrażenia) dla doświadczonych jednostek! Jednostki weteranów (*) oraz elitarne (**), stają się jeszcze groźniejsze dla przeciwnika i trudniejsze do zniszczenia niż dotąd!

6. Zwiększone zostały premie bojowe dla grenadierów i celowniczych KM znajdujących się w pojeździe. Poprawie, oprócz szybkostrzelności ulega także celność ognia, jeśli broń obsługuje specjalista.

7. Bohaterowie obecni w pojeździe (np. Hartmann, Sinclair czy Goose) poprawiają też (o 15%) maksymalną szybkość i zasięg detekcji tego pojazdu, a nie tylko, jak dotąd, celność i szybkostrzelność głównej broni. Premia bohatera +80% do celności została za to nieco obniżona i obecnie wynosi +50%.

8. Odtąd czołgi nie zapewniają już swoim załogom całkowitej osłony przed obrażeniami! Nadal gwarantują lepszą ochronę niż pojazdy odkryte lub nieopancerzone (czyli różne typy wozów rozpoznawczych, transporterów, artylerii samobieżnej itp.), ale już nie stuprocentową! Bardziej narażone na obrażenia są oczywiście załogi lżej opancerzonych czołgów (jak np. tankietka Mark VIB, Cruiser, M11/39) niż tych najcięższych (jak Tygrys czy Churchill).
Warto zatem kontrolować stan zdrowia załóg w trakcie misji i w razie potrzeby zapewnić im pomoc medyczną - śmierć któregoś z członków załogi może znacząco wpłynąć na osiągi pojazdu - patrz punkt 4.

9. Wprowadzone zostały modyfikacje parametrów niektórych jednostek. Szczegóły najważniejszych zmian podano w osobnej tabeli (jest w pliku z modem). Warto np. zwrócić uwagę na zwiększoną siłę ognia Semovente i urealnienie jej załogi: z 2 do 4 osób (wersja 90/53, którą widzimy w grze, oparta na dziale przeciwlotniczym kalibru 90 mm, była naprawdę zabójcza dla alianckich czołgów na dużych dystansach i porównywalna pod tym względem ze słynnym Flak-88), czy zmianę parametrów artylerii samobieżnej SIG-33 - tej na podwoziu czołgu Panzer I/II (ma nieco zmniejszony zasięg, Punkty Życia i pancerz, ale zwiększoną siłę rażenia - w końcu to potężna haubica kalibru 150 mm). Zmuszony byłem obniżyć osiągi działa czołgów Sherman i Grant - chodzi o zdolność przebijania pancerza (z 6 obniżone do 5+), która, choć niezła, to ani w czołgach M3 Grant, ani we wczesnych wersjach M4 Sherman, z jakimi mamy tu do czynienia (działo model M3 L/40), nie mogła równać się z tą zapewnianą przez działo przeciwpancerne zamontowane w wieży czołgu Panzer IVG (model KwK 40 L/43), czy też działo M7 zamontowane w niszczycielu czołgów M10 "Wolverine".
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Mod, wersja 1 - nieaktualna. Szukaj wersji 2.5 - w tym samym folderze! Mod do gry Desert Rats vs Afrika Korps (DR vs AK) wraz z instrukcją instalacji, opisami, zestawieniem zmodowanych jednostek i kopiami oryginalnych plików - w wersjach PL i EN (po polsku i po angielsku), v1 b170305 by Sawark. Działa z każdą wersją językową gry!!!
Niezwiązany z modem poradnik - opis przejścia (walkthrough) po angielsku do Desert Rats vs Afrika Korps. Napisany przez kaizoebara z GameFAQs. Tylko do kampanii wojsk Osi.
The previous version (2.0) of my Realism&Blitz Mod (English edition) - with manual and descriptions. Easy to install/uninstall and doesn't require any previous version to be installed. Compatible with any language version of the game, though 2 modifications (1. and 3.) work only with English version. Still you can enable them if you have nothing against the switching your version to English (i.e. texts and subtitles). What's new in version 2.0 of my DRvsAK Realism Mod (2017-12): ======================================================== 1. Now there are 2 difficulty levels above "NORMAL" in the game: - "HIGHER" (something in between of previous "NORMAL" and "HARD" levels); - "MAX!" (only for the toughest wargamers, since this level is even more demanding than previous "HARD" level). 2. Many more missions can be played in "Blitzkrieg" mode - previously only 3, now 11! (of course - only if you want to play them this way, you may choose differently). 3. Damage on all difficulty levels delivered by both: your and enemy troops, are now increased by 33% (also damage inflicted by bombs, mines). That makes the game more realistic and demanding: sometimes a single shot may totally destroy your precious new tank. ;) 4. Vehicles will work in optimal way only when fully (or nearly fully) crewed. That's because penalties (to speed, visibility, firing rates, accuracy for primary/secondary weapon) were increased for vehicles with missing crew members! No more absurds, when a tank with just a single soldier fights against similar, but fully crewed, tank on equal terms! 5. Combat bonuses (additional HP and damage delivered) were increased for the experienced units! Veteran units (*) and elite troops (**), are from now on more dangerous and more difficult to eliminate for an opponent than before. 6. Combat bonuses for grenadiers and machine gunners in vehicles are also greater than before. And, additionally, not only the firing rate but also accuracy of the weapon is increased when it's operated by the specialized soldier. 7. A hero placed in vehicle (Hartmann, Sinclair, etc.) means also increase (by 15%) of max speed and detection radius of this vehicle, not only - as previously: accuracy and firing rate of the main gun. 8. Tank crews aren't perfectly safe as long as the tank isn't destroyed - the tanks don't guarantee full cover against the injuries for their crew! They still give better protection than open-top vehicles or unarmoured (like different types of recconaissance vehicles, personal carriers, mobile artillery, etc.), but not perfect! 9. Changes in characteristics of several units were also introduced (details are in the table - packed with the mod). It is worth paying attention to the increased firepower of Semovente, or the changes of characteristics of SIG-33 SPG - mounted on the chassis of Panzer I/II (a little shortened max range, decreased HP and armor, but increased firepower - because of 150 mm gun).
Poprzednia wersja (2.0) mojej modyfikacji "Realizm Mod" - z instrukcją i opisami. Łatwa do instalacji/odinstalowania. Przeznaczona specjalnie dla polskiego wydania gry! Nie wymaga instalacji poprzednich wersji - jest to samodzielny mod! W polskiej wersji dodatkowo poprawiono błąd w oryginalnym spolszczeniu polegający na tym, że za każdym razem szybkostrzelność broni była błędnie wymieniana jako celność, tzn. komunikaty zawsze podawały: celność broni (wzrosła/spadła), nawet wtedy, gdy tak naprawdę chodziło o szybkostrzelność. Jeśli szukasz moda w wersji angielskiej, też jest dostępna w tym folderze.
The latest version (2.5) of my Realism Mod (English and Polish editions) - with manual and descriptions. Easy to install and doesn't require any previous version to be installed. Compatible with any language version of the game, though few certain descriptions (of difficulty levels) will be visible only when you switch your texts to English. You can enable them (optionally) if you have nothing against the switching your version to English (i.e. texts and subtitles). Najnowsza wersja (2.5) mojej modyfikacji "Realizm Blitz Mod" - z instrukcją i opisami. Łatwa do instalacji - pomoc (CzytajTo) znajduje się w pliku. Przeznaczona zarówno dla angielskiego jak i dla polskiego wydania gry! Nie wymaga instalacji poprzednich wersji - jest to samodzielny mod! W polskiej wersji dodatkowo poprawiono błąd w oryginalnym spolszczeniu polegający na tym, że za każdym razem szybkostrzelność broni była błędnie wymieniana jako celność, tzn. komunikaty zawsze podawały: celność broni (wzrosła/spadła), nawet wtedy, gdy tak naprawdę chodziło o szybkostrzelność.
Druga część przygód. UWAGA: Nie musisz ściągać tego pliku, zamiast tego lepiej ściągnąć wersję spakowaną 7-Zip-em (.7z). Obie wersje umieściłem tu w celach poglądowych - żeby się można było naocznie przekonać, że darmowy 7-Zip lepiej kompresuje pliki niż płatny WinRAR.
Pierwsza część przygód.
Wersja 1.2, a więc stara. Najnowsza - rozbudowana i poprawiona - rekomendowana wersja (1.3) znajduje się w tym samym folderze (patrz: plik Czarny_Triumwirat_1.3.7z). Krótka recenzja wersji 1.2 fana (Werelynx): Autor tego modułu poszedł raczej na ilość niż jakość. Jeśli rajcuje cię zabijanie 200 worgów(każdy z kilkoma tysiącami HP) by zaraz potem zabijać 100 duergarów(każdy z kilkoma tysiącami HP) to zdecydowanie polecam. Jeśli lubisz biegać po mieście, które jest za duże jakieś 5 razy(odwzorowane w skali 1:1 chyba), znajdować bugi wszędzie gdzie się da, pozwalać by gra okradała cię na początku każdego z 4 modułów kampanii z PDeków i wyposażenia(1 rozdział), bawić w wyłapywanie literówek i nazw z małych liter to jest to moduł dla ciebie. Generalnie tę kampanię można by zawrzeć w jakichś 2 modułach skracając czas gry jakieś 5 razy i wtedy miałoby to sens.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności