Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa gratka - Wynalazek Barnaby.rar

salak26 / GRY DLA DZIEWCZYNEK / komputerowa gratka / Komputerowa gratka - Wynalazek Barnaby.rar
Download: Komputerowa gratka - Wynalazek Barnaby.rar

151,95 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Filipowi pomóżcie ustawić czas na zegarach i odnaleźć w kamieniołomach szlachetne kamienie, a Tosi wymienić ciastka na zgubioną część maszyny Barnaby. Z misiem oczyśćcie jezioro i złóżcie zegary. Razem ze mną rozwiążcie krzyżówki mądrej sówki i pomóżcie wiewiórkom zapełnić spiżarnie.Zapraszamy do zabawy!

NAUKA NA WESOŁO:
•Dwuznaki Ch, Cz, Dz, Dź, Dż, Rz i Sz
•Przyroda - rzęsorek rzeczek, szczupak, szpak, orzesznica
•Cyfry i liczby - czas i zegar
•Technika - wszystko o komputerze
•Ciekawostki - wynalazki i wynalazcy
•Muzyczne zabawy - Piosenka Gryziwąsa
•Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
•Zakład fryzjerski
•Wyprawa do kamieniołomów
•Składanie zegarów
•Krzyżówki z dwuznakami
•Wymiana z żabkami
•Układanka
•Wynalazek Barnaby
•Z pamiętnika dziadka Patryka
•Rymowanki i wierszyki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Przyjaciele Tęczowej Polanki wyruszają po skarb. Mapę prowadzącą do skarbu posiada Papatka i czarodziej Gryziwąs. Droga po skarb wiedzie przez góry. Głównym bohaterem gry jest Filip, który, przy pomocy gry na flecie, może kruszyć skały, otwierać przejścia oraz czarować przeciwników. Mieszkańcy Tęczowej Polanki wędrują przez skalne przejścia, pokonują rozpadliny, spotykają dzikie górskie zwierzęta. INFORMACJA DLA RODZICÓW Papatka, dobrze znana wszystkim dzieciom mała czarodziejka, ponownie zaprasza do trójwymiarowego świata Tęczowej Polanki. Tym razem wraz przyjaciółmi wyrusza po skarb ukryty w górach. Dziecko biorąc udział w przygodach nauczy się, co to żleb, piarg i szlak. Pozna górską szatę roślinną i zwierzęta. Wyruszy do jaskini, gdzie nauczy się odróżniać stalagmity od stalaktytów. Pomoże wybrać sprzęt przydatny podczas wycieczek w góry. Rozwiąże krzyżówkę i liczne zagadki, w trakcie których pozna litery i cyfry, ale przede wszystkim będzie się dobrze bawić. •Poznawanie górskich zwierząt i roślin •Rebusy i zagadki •Gra planszowa •Krzyżówka •Labirynty
W tym numerze "Komputerowej Gratki" zapraszam Was na Zimową Olimpiadę. Z Tosią kupicie sprzęt zimowy, z Filipem policzycie zawodnikom punkty. Barnabie pomożecie zamieszkać w igloo, a ze mną pokonacie tor saneczkowy. Napiszcie do mnie, jakie sporty zimowe lubicie. Miłej zabawy! NAUKA NA WESOŁO: •Czytanie - synteza sylabowa wyrazów •Przyroda - tundra, lemingi, piżmowół, renifer •Ludzie i środowisko - Eskimosi, igloo, lodowce •Zjawiska atmosferyczne - zorza polarna •Cyfry i liczby - przeliczanie elementów •Muzyczne zabawy - zimowa piosenka •Ciekawostki - wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych •Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: •Łapanie lemingów •Skoki narciarskie •Lodowa pamięciówka •Zjazd na sankach •Zabawy na lodowisku •Rozmrażanie pingwina •Kolorowanka •Multimedialna bajka •Rymowanki i wierszyki
Filipowi pomóżcie ustawić czas na zegarach i odnaleźć w kamieniołomach szlachetne kamienie, a Tosi wymienić ciastka na zgubioną część maszyny Barnaby. Z misiem oczyśćcie jezioro i złóżcie zegary. Razem ze mną rozwiążcie krzyżówki mądrej sówki i pomóżcie wiewiórkom zapełnić spiżarnie.Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: •Dwuznaki Ch, Cz, Dz, Dź, Dż, Rz i Sz •Przyroda - rzęsorek rzeczek, szczupak, szpak, orzesznica •Cyfry i liczby - czas i zegar •Technika - wszystko o komputerze •Ciekawostki - wynalazki i wynalazcy •Muzyczne zabawy - Piosenka Gryziwąsa •Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: •Zakład fryzjerski •Wyprawa do kamieniołomów •Składanie zegarów •Krzyżówki z dwuznakami •Wymiana z żabkami •Układanka •Wynalazek Barnaby •Z pamiętnika dziadka Patryka •Rymowanki i wierszyki
Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki uwolnić Jeżyka uwięzionego przez złego Gryziwąsa. NAUKA NA WESOŁO: •Przygotowanie do pisania Literki I, K, R, S •Zwierzęta Kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis •Kształty Trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb •Technika Statki powietrzne •Gospodarstwo Rozpoznawanie głosów zwierząt domowych •Muzyczne zabawy Zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku •Określenie miejsca Nad i pod •Cyferki 6, 7 •Kolory Mieszanie kolorów podstawowych •Multimedialna bajka Posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. ZABAWY: •Cyferki w tunelu strachu •Układanki geometryczne •Zabawy z kolorami •Szukanie różnic •Platformówka •Zrób latawiec •Rymowanki •Strzelnica •Rebusy
Witamy w nowym numerze "Komputerowej Gratki"! Tym razem pomagamy mieszkańcom Tęczowej Polanki odnaleźć zaginione skrzypce Filipa. Należy zbierać wskazówki, dzięki którym odnajdziemy złodziejaszka i odzyskamy skrzypce. Z Papatką oddajemy Biedronce Gamie utracone kropki i gramy w magiczne domino, a z Barnabą budujemy wodne cymbałki dla Komara Bzyka i sprawdzamy słuch na dźwiękowej maszynie, wynalazku misia-konstruktora. Warto także zajrzeć do Filipa i pomóc mrówkom w uporządkowaniu mrowiska, a także wziąć lekcję gry na leśnym pianinie. Nie zapominaj o Tosi i małych pajączkach, z którymi myszka plecie dla największej pleciugi na Tęczowej Polance struny do harfy, a w jaskini pomaga muszce odnaleźć ukryte instrumenty. Zapraszamy przedszkolaki do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki! NAUKA NA WESOŁO: •Utrwalanie znajomości liter •Rozpoznawanie pierwszej głoski •Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy •Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne •Zawody - lutnik •Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów •Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę •Ciekawostki - wszystko o owadach •Obsługa komputera - klawiatura i myszka ZABAWY: •Magiczne domino •Upleć struny •Zbuduj wodne cymbałki •Maszyna dźwiękowa •Posprzątaj mrowisko •Zagraj na leśnym pianinie •Multimedialna bajka •Rymowanki •Kolorowanki
Zapraszamy Was w tym numerze „Komputerowej Gratki” do poszukiwań porwanej królowej pszczół. Z myszką Tosią zrobicie porządki, z Filipem będziecie liczyć i kolorować, a z Barnabą poznacie narzędzia do pracy pasiece. NAUKA NA WESOŁO: •Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski •Przyroda - kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie •Konstruowanie - budowanie mostów •Cyfry i liczby - składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby •Muzyczne zabawy - Słodka piosenka •Ciekawostki - wszystko o miodzie •Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: •Ruchome piaski •Budowanie mostów •Zagadki sowy •Rozpoznaj cienie •Chodzenie po kłodzie •Ratunek dla świetlików •Kolorowanki •Multimedialna bajka •Rymowanki i wierszyki
W tym numerze „Komputerowej Gratki” dziecko wraz z Papatką odnajduje tajemnicze jajo i rozwiązuje przyrodnicze zagadki. Z Filipem handluje na straganie, Barnabie pomaga dobrać odpowiednie narzędzia, a z Tosią uczy się robić omlet. Gra edukacyjna zawiera wiadomości o zwierzętach jajorodnych, a także uczy obsługi komputera. NAUKA NA WESOŁO: •Czytanie – rozpoznawanie wyrazów •Przyroda – kolczatka, kangur, struś, emu, dziobak •Konstruowanie – naprawa zepsutych przedmiotów •Cyfry i liczby – całość i połowa •Muzyczne zabawy – Jajeczna piosenka •Ciekawostki – wszystko o dinozaurach •Obsługa komputera – mysz i klawiatura ZABAWY: •Czary w magicznej kuli •Kolorowanie jajek •Handlowanie na straganie •Naprawa gratów •Bociania misja •Ratunek dla zboża •Układanki •Multimedialna bajka •Rymowanki i wierszyki
Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki uwolnić Rekina schwytanego przez Gryziwąsa. Nauka na wesoło: Przygotowanie do pisania Cz, Sz. Czas - dni tygodnia Zwierzęta - rekin, mewa, konik morski, meduza, ośmiornica, krab, rozgwiazda Technika -latarnia, statek Cyfry - przeliczanie i dodawanie Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę o rekinie i szprotce Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Zagraj w siatkówkę - Siłuj się na rękę - Napełnij kufelki - Zostań sprzedawcą lodów - Rozwiąż zagadki papugi - Nurkuj w morzu - Ułóż książki w bibliotece - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki pokonać Smoga i Gryziwąsa. Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania - literki J, P, W - Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr - Ekologia - segregacja śmieci - Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki - Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej - Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy - Cyfry i liczby - 0, 10 Zabawy: - Łowienie puszek - Skaczące bobry - Magiczny wiatraczek - Leśny labirynt - Zrób domowe przetwory - Składanie roweru - Rowerowa przejażdżka - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
sterix i Obelix
Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź - Czytanie - ukryte wyrazy - Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą - Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie - Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne - Czas - miesiące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki - Obsługa komputera - klawiatura, myszka - Polskie tradycje świąteczne Zabawy: - Uwolnij Mikołaja - Ubierz choinkę - Złóż skuter śnieżny - Ulep bałwana - Zapakuj prezenty - Piernikowa fabryka - Gwiazdkowa pamięciówka - Wygraj bitwę z Gryziwąsem - Multimedialna bajka - Rymowanki - Układanki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności