Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

05.21.02.Big.Biz.Tycoon.DVS.tar

Download: 05.21.02.Big.Biz.Tycoon.DVS.tar

43,28 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek


Naszym zadaniem jest zbudowanie firmy od podstaw, tak aby powstał z niej cieszący się nieposzlakowaną opinią i przynoszący ogromne zyski kolos finansowy. Gracz może osadzić swój interes w jednym z trzech dużych miast – Nowym Jorku, Hamburgu lub Tokio, nie mniej istotną rolę odgrywa wybór sposobu rozgrywania zabawy, można zdecydować się na tryb, w którym należy wykonywać określone cele bądź też wolną rozgrywkę. Istotny jest także bank, jak łatwo można się domyślić, warto a nawet należy zaciągać w nim pożyczki.
Gracz musi kontrolować niemal wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jego firmy. Rozpoczynając zabawę należy zadbać o odpowiedni rozkład pomieszczeń, wyposażyć je w niezbędne sprzęty a także zatrudnić wykwalifikowaną kadrę pracowniczą. Gracz ma do wyboru wiele elementów – drzwi, biurka, krzesła, kanapy, automaty z napojami czy też rośliny. Niezwykle istotną rolę odgrywają wspomniani już pracownicy, każdy z nich opisany jest kilkoma współczynnikami, takimi jak kreatywność czy lojalność wobec firmy. Gracz musi o nich dbać, gdyż zadowoleni podwładni będą pracować szybciej, a ich praca przyniesie lepsze efekty.

obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS Pentium 400 Mhz Windows 98/ME/2000/XP 64MB RAM 4x CD-ROM drive DirectX 9 compatible video card with 16MB VRAM DirectX 9 compatible sound card Mouse Keyboard 450MB of Hard Drive space Wpisz podczas gry poniższe kody: Shift+Ctrl+Alt+S - śnieg/deszcz Shift+Ctrl+Alt+X - lawina śnieżna Shift+Ctrl.+Alt+C+A+T - kasa
obrazek
wymagania sprzętowe: Pentium III 800MHz, 128MB RAM, 750MB na HDD, akcelerator 3D 64MB, Direct-X 9.0, Windows 98/ME/2K/XP Ski Resort Extreme to kontynuacja serii Ski Resort Tycoon autorstwa Cat Daddy Games, firmy, która zasłynęła na rynku gier komputerowych właśnie dzięki strategiom. Po raz kolejny otrzymujemy możliwość zbudowania i poprowadzenia ośrodka sportów zimowych. Rozgrywka przebiega w dość standardowy sposób. Do wyboru mamy kilka zróżnicowanych scenariuszy. Przeważnie startujemy od zera, należy zakupić podstawowe budynki, a także zapewnić odpowiednie atrakcje dla przyszłych gości. Z racji tego, iż jest to ośrodek sportów zimowych kluczową rolę odgrywa wytyczenie ciekawych tras i to zarówno dla narciarzy, jak i snowboardzistów. Liczba dostępnych budynków obejmuje około osiemdziesiąt zróżnicowanych obiektów. Można między innymi konstruować luksusowe hotele, szkółki dla przyszłych narciarzy czy też sklepy z przydatnymi akcesoriami. Nie mniej ważne jest otoczenie kompleksu. Możemy stawiać dodatkowe obiekty, jak na przykład urządzenia obsypujące stok sztucznym śniegiem. Przez cały czas należy mieć na uwadze aspekt finansowy przy czym na niższych poziomach trudności element ten nie jest aż tak ważny. Pozostałe obowiązki obejmują między innymi próbę sprostania zachciankom poszczególnych osób, a także konieczność konserwacji posiadanych obiektów. W przypadku awarii należy oczywiście wezwać mechanika, niejednokrotnie można również skorzystać z opcji udoskonalenia danej konstrukcji. Interfejs użytkownika jest wyjątkowo uproszczony. Jeszcze przed przystąpieniem do właściwej rozgrywki można zaliczyć odpowiednio rozbudowany tutorial, który opisuje między innymi techniki zarządzania parkiem. Większość czynności wykonuje się przy użyciu myszy. Oprawa wizualna gry została ukazana w pełnym trójwymiarze. Na szczególną uwagę zasługuje zoom, czyli przybliżenie obrazu, dzięki któremu nie tylko można lepiej przyjrzeć się określonym konstrukcjom, ale i ułatwić sobie proces stawiania obiektów. Całość została utrzymana w dość kreskówkowym stylu. Gra powstała z myślą o pojedynczych graczach, nie zawarto żadnych trybów sieciowych.
obrazek
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 500MHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB, 500MB HDD School Tycoon to gra, łącząca elementy ekonomiczne, symulacyjne i strategiczne. Umożliwia ona użytkownikom stworzenie wirtualnej szkoły, funkcjonującej na dowolnie wybranych zasadach. Produkt przeznaczony jest nie tylko dla wszelakiej maści edukacyjnych wizjonerów i racjonalizatorów. Developerzy postawili przed nami zadanie zbudowania swoistego imperium pedagogicznego i administrowania nim zarówno w skali mikro, jak i makro. Zaczynamy dość skromnie, ale systematyczne postępy gwarantują stały dopływ środków pieniężnych, które są motorem napędowym rozmaitych inwestycji. Wśród wielu dostępnych funkcji programu znajdują się m.in.: zatrudnianie i zwalnianie nauczycieli, finansowanie nowych konstrukcji (skate park, internat itd.), ustalanie planu zajęć, czy organizowanie imprez towarzyszących (np. zawody sportowe). Na początku budujemy własną szkołę - ustalamy położenie klas, biur administracji, czy boiska sportowego. Wynajęcie popularnych, znanych i cenionych nauczycieli oraz pierwsze sukcesy naszych podopiecznych, podnoszą popularność placówki oraz zachęcają kolejnych uczniów do zapisania się do prowadzonej przez nas szkoły i aktywnej partycypacji w lekcjach. Ogólnie sprawa jest o tyle trudna, iż w sumie natkniemy się na 80 różnych typów uczniów (od piłkarzy futbolu amerykańskiego, poprzez cheerleaderki, aż do typowych kujonów), zaś wszyscy powinni się czuć „jak u siebie”. Twórcy School Tycoon zaimplementowali w grze ponad 20 scenariuszy, ze zróżnicowanymi zadaniami. Jako dyrektor placówki, musimy dbać również o prawidłowy fizyczny rozwój podopiecznych - wybudujemy place zabaw, skate-parki, a nawet kolejkę wagonową (vel rollercoaster). Praktycznie każdy element środowiska może zostać przez nas dowolnie zmodyfikowany czy przestawiony (nawet napisy na korytarzach!), zaś wszystkie starania mają doprowadzić do stworzenia „szkoły idealnej”.
obrazek
Shopping Centre Tycoon jest grą ekonomiczną, należącą do całkiem popularnego podgatunku tycoonów, czyli programów symulujących zarządzanie różnego rodzaju placówkami, firmami czy ośrodkami. Tym razem wcielamy się w specjalistę od spraw handlowych, który zapragnął stworzyć własne centrum handlowe, po brzegi wypełnione różnego rodzaju sklepami, butikami i kawiarenkami. Nasze komercyjne fantazje realizujemy w obrębie jednego z trzech europejskich miast – Londynu, Paryża, bądź Berlina. Cały obiekt projektujemy od podstaw własnymi rękami, nadając mu właściwy dla danego kraju nastrój oraz modny, europejski „feeling”. Stosunkowo nieskomplikowana mechanika gry wymaga od gracza przemyślanych decyzji i praktycznego planowania, ale i pozwala na swobodne zwiedzanie naszego wspaniałego pasażu. Upiększać możemy do woli, stosując przeróżne rzeźby, kwiaty, fontanny itp., co oczywiście korzystnie wpływa na samopoczucie odwiedzającej klienteli. Sami decydujemy, jakiego rodzaju sklepy będą mogły u nas się gnieździć, samodzielnie wyznaczamy także koszty wynajęcia czy zamieszczania reklam. Wszystko musimy dobrze przekalkulować – zbyt wysokie stawki mogą spowodować, iż sprzedawcom interes nie będzie się opłacał i się wyniosą, zaś zbyt niskie nie zrekompensują kosztów projektu, wzniesienia i utrzymania budowli. Jeśli popadniemy w kłopoty, zmuszeni jesteśmy do zwolnienia części kadry pracowniczej lub do obcięcia wypłat – co szybko możemy naprawić, gdy tylko wyjdziemy na prostą. Zadowolenie odwiedzających nasz przybytek nie należy do spraw najprostszych. Klienci należą bowiem do różnych grup wiekowych, wewnątrz których dostrzegamy dalsze podziały dotyczące preferencji i zainteresowań – bezpośrednio wpływa to na ich oczekiwania, a więc i poziom zadowolenia, z jakim opuszczą nasze centrum handlowe. Ostrożna analiza statystyk opisujących upodobania gości umożliwia nam dopasowanie zestawu sklepów do potrzeb klientów, co w konsekwencji pozwala na znaczne zwiększenie naszego zysku. Jak to się jednak często zdarza, nie wszyscy przychodzą do galerii handlowych, aby coś kupować – im większy i atrakcyjniejszy jest nasz obiekt, tym większe zainteresowanie ze strony wandali, łotrzyków i złodziejaszków. Aby się chronić przed plagą nieuczciwych obywateli, niezbędne okazują się armie ochroniarzy i rozbudowany monitoring, pozwalający przyłapać rzezimieszków na gorącym uczynku, a następnie wręczyć im bilet w jedną stronę, prosto do paki. Od strony technicznej gra oferuje dwa dosyć standardowe tryby rozgrywki: scenario (w którym gracz staje twarzą w twarz z konkretną sytuacją i musi zazwyczaj wyjść z tarapatów, aby osiągnąć wyznaczony mu cel) oraz sand box (czyli od zera do milionera, za pośrednictwem doskonale prosperującego centrum handlu, kultury i rozrywki). Za szatę graficzną programu odpowiada sprawdzony i powszechnie stosowany od dłuższego czasu engine RenderWare 3D.
obrazek
National Lampoon’s University Tycoon to gra ekonomiczno-strategiczna, ukazująca zwariowany świat codziennego życia studenckiego. Za jej powstanie odpowiada studio programistyczne Anarchy Enterprise, które do tej pory zasłynęło z takich produkcji jak Aquazots oraz Ant War. Główną oś zmagań stanowi budowanie miasteczka uniwersyteckiego. Jak przystało na porządną osadę, zamieszkałą w przeważającej większości przez ludzi młodych, musi znaleźć się w niej całe multum ośrodków, najogólniej mówiąc dostarczających rozrywki. Gracz może wznosić różnorakie konstrukcje, z ogródkami piwnymi, barami ze striptizem oraz dyskotekami na czele. Na większości z imprez alkohol – liczony w hektolitrach, znacznie przyczynia się do zwiększania zarobków. Pijany student to nonszalancki student, lekką ręką wydający grube pieniądze na wszelkiej maści używki, itp. Sami mieszkańcy miasteczka są natomiast ludźmi wręcz emanującymi humorem oraz chęcią ciągłej zabawy. Wśród nich znajdziemy między innymi łatwe dziewczyny z wymian międzynarodowych, zagubionych geniuszy komputerowych, hazardzistów pogrążonych w szponach nałogu, nie grzeszące inteligencją cheerleaderki, przebojowych punków, uzależnionych narkomanów oraz… biseksualne, długonogie panny. Każda z tych postaci posiada indywidualne cechy personalne, takie jak np. upodobanie do napojów wyskokowych. Jednak National Lampoon's University Tycoon to nie tylko zabawa. Gra ukazuje również poważny aspekt studenckiego życia, tj. codzienną ciężką pracę intelektualną przy setkach opasłych tomów. Reasumując, program daje nam obraz życia z dwóch perspektyw: zabawy – dzięki możliwości podglądu bawiącej się młodzieży; oraz ciężkiej codziennej pracy – wszelkie kwestie ekonomiczne spadają na głowę właściciela miasteczka, czyli użytkownika gry. Jak sami autorzy podkreślają, dużo jednostek czasu poświęcono na dopieszczenie oprawy wizualnej. Dzięki temu zabiegowi trójwymiarowe obiekty mogą spodobać się niejednemu, nawet najbardziej wybrednemu graczowi. Poza tym niekłamanym plusem tej produkcji jest równie strawne opracowanie muzyczne, nadające całości odpowiedniej, sugestywnej atmosfery.
obrazek
Wymagania systemowe: Pentium III 800MHz RAM: 128 MB Grafika 32 MB HDD: 750 MB Kolejna, trzecia już część serii strategii ekonomicznych Mall Tycoon, w której gracze projektują, a następnie zarządzają własnym, ogromnym centrum handlowym. Podobnie jak w poprzednich odsłonach tego cyklu, osoby zasiadające przed komputerami muszą dopilnować praktycznie każdego elementu związanego z prowadzeniem kompleksowego domu towarowego. Przede wszystkim, należy tutaj zadbać o rozmieszczenie ponad czterdziestu różnych sklepów, otwieranie nowych restauracji oraz salonów gier dla klientów, regularne przygotowywanie atrakcyjnych dekoracji czy zakrojonych na szerszą skalę kampanii reklamowych, związanych z promocją nowych produktów lub świętami kalendarzowymi. Gracze samodzielnie dobierają również personel do swojego centrum - zatrudniają sprzedawców na poszczególne stoiska, czy ochroniarzy pilnujących porządku podczas zakupów i ścigających ewentualnych złodziei. W produkcie firmy Global Star Software warto stale doglądać finansów prowadzonej firmy, w końcu zarobione pieniądze służą nie tylko do pokrycia aktualnych kosztów działalności, lecz także pozwalają na późniejszy rozwój centrum handlowego (np. odblokowujemy nowe sklepy). Wszystkie starania podejmujemy oczywiście z myślą o kliencie (spora galeria różnych osobistości) - im lepiej będzie się czuł w megasklepie, tym więcej pieniędzy zostawi na naszym wirtualnym koncie. Twórcy programu przygotowali ponad dwadzieścia rozmaitych zadań z zakresu ekonomii, zarządzania oraz projektowania, które bez wątpienia uatrakcyjniają rozgrywkę i zmuszają graczy do większego wysiłku. Wirtualne zmagania przedstawione są w całkiem ładnej, komiksowej oprawie graficznej (pełny trójwymiar, trochę karykaturalne postacie etc.). Autorzy postawili na prosty, przejrzysty oraz bardzo intuicyjny interfejs (kilka zakładek, tabelek i współczynników do obserwowania). W każdej chwili mamy też wgląd w ilość posiadanych środków finansowych.
kody do Mall tycoon 3
W trakcie gry wpisz: IAmACheater Teraz możesz korzystać z następujących klawiszy: [3] - młody mężczyzna wchodzi do centrum handlowego [4] - młoda kobieta wchodzi do centrum handlowego [5] - mężczyzna w średnim wieku wchodzi do centrum handlowego [6] - kobieta w średnim wieku wchodzi do centrum handlowego [7] - starszy facet wchodzi do centrum [8] - starsza pani wchodzi do centrum [M] - dostajesz 5000$ [D] - informacje o danym przedmiocie [R] - zwiększa reputację [Shift]+[R] - zmniejsza reputację [K] – zmiana sposobu obserwowania akcji
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium III 1GHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 350 MB HDD Sequel strategii ekonomicznej, zatytułowanej Mall Tycoon, która trafiła na rynek na początku 2002 roku i po 18 miesiącach sprzedaży znalazła ponad 300.000 nabywców. Nowy program ponownie pozwala nam na własnoręczne zaprojektowanie dużego centrum handlowego, a następnie kompleksowe zarządzanie tym obiektem. Współczesne centrum handlowe to nie tylko zbiór rozmaitych sklepów (w grze znajdziemy ponad sześćdziesiąt rodzajów sklepów i ponad siedemdziesiąt typów towarów), ale także idealne miejsce spędzania wolnego czasu dla klientów. Łącznie autorzy zawarli w grze aż 462 elementy, z których składa się nowoczesne centrum - znajdziemy wśród nich kręgielnie, banki, restauracje oraz kafejki internetowe. W naszym centrum zatrudnimy też pracowników podzielonych na sześć kategorii, m.in.: kadra sprzątająca, ochrona, inżynierzy i ogrodnicy. Autorzy zadbali o przejrzysty interfejs i dopracowaną oprawę wizualną 3D, generowaną przy pomocy, uznanego w branży elektroniczno-rozrywkowej, „silnika” RenderWare marki Criterion. Warto zauważyć, że ma istnieć opcja oglądania naszego zakupowego imperium z perspektywy odwiedzających je ludzi. * Pełna kontrola nad nowoczesnym centrum handlowym. Zatrudniamy i zwalniamy pracowników, ustalamy wysokość ich pensji, ceny wynajmu powierzchni użytkowej, itp. * Zdarzenia losowe, akty wandalizmu, itp. * Każdy właściciel sklepu czy stosika posiada swoje indywidualne charakterystyki, cechy osobowe i zaplecze finansowe. * Liczne nowe technologie, które unowocześniają centrum handlowe, jak: windy i kamery bezpieczeństwa. * Organizowanie sezonowych akcji promocyjnych i wyprzedaży.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Mall Tycoon to strategia ekonomiczna w stylu „zaprojektuj, zbuduj i zarządzaj”. Tym razem autorzy, zespół Holistic, dali graczom możliwość wykazania w roli managera wielkiego centrum handlowego, w którym znajdzie się kilkadziesiąt rodzajów sklepów, począwszy od zwykłych salonów tatuaży, a skończywszy na ekskluzywnych i drogich butikach. Do obowiązków gracza należeć będzie zaprojektowanie wnętrza centrum, zatrudnianie i szkolenie pracowników (sprzątających, ochroniarzy, itp.) organizowanie różnych atrakcji (Mikołaja na święta bożego narodzenia, różnych placów zabaw dla dzieci, pokazów mody, itp.) oraz kampanii reklamowych, które przyciągną klientów i przedsiębiorców pragnących otworzyć u nas swoje stoiska i sklepy. Możemy także korzystać z licznych wynalazków, które uczynią nasz pawilon jeszcze bardziej atrakcyjnym. Mall Tycoon posiada całkowicie trójwymiarową grafikę (widok z ruchomej zawieszonej kamery, możliwość zbliżania i oddalania widoku) oraz dopracowaną oprawę dźwiękową (np.: odgłosy płaczących dzieci, rozmawiających kupujących i okrzyki chuliganów).
obrazek
wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D, Win 95/98/NT/2000/XP, 350MB HDD Luxury Liner Tycoon to strategia-ekonomiczna oparta na idei popularnych Tycoonów, czyli w skrócie - buduj, zarządzaj i zarabiaj pieniądze. Całość w sporym stopniu przypomina Cruise Ship Tycoon - możemy sprawdzić się w kierowaniu statkiem wypoczynkowo-turystycznym z prawdziwego zdarzenia, pływającym między innymi po Morzu Karaibskim, Morzu Arktycznym, Morzu Śródziemnym oraz w pobliżu wybrzeży Azj. Atrakcyjność podróży w dużej mierze zależy od wytyczonej trasy i miejsc, w których zatrzymamy się podczas rejsu, nie mniej jednak to nie wszystko. Liczą się także warunki jakie zapewnimy pasażerom. Zanim wyruszymy na pełne wody, koniecznym jest zatrudnienie wykwalifikowanej załogi (kapitan, inżynierowie, kelnerzy, marynarze, etc.) oraz zaopatrzenie statku w szereg pomieszczeń (kasyna, restauracje) czy innych elementów (stoły bilardowe, do gry w brydża, itp.), które wpływają na podniesienie ogólnego komfortu poroży. W końcu nasi klienci muszą przecież znaleźć sobie zajęcie podczas chwil, spędzanych na morzu... * Trzy zróżnicowane tryby rozgrywki: Freeplay, Scenario oraz Career. * 72 rodzaje pasażerów, każdy o innym wyglądzie i preferencjach (ponad 100 animacji). * 74 pokoje czy atrakcje do dodania, które podniosą standard „życia” na statku (kasyna, kabiny, nocne kluby, bary, stoły bilardowe, jadalnie, pole do mini-golfa, boisko do badmintona, etc.). * Ponad 80 obiektów dekoracyjnych (teleskopy, rośliny, stoły, biurka, itd.). * Intuicyjny i prosty w obsłudze interfejs. * Ładna oprawa audio-wizualna 3D oraz klimatyczna ścieżka dźwiękowa.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności