MDJ_GingerBread_HD2_v.1.0_RC5_RAM_STOCK.7z
-
- ◢◤ GRY-SUPER NOWOŚCI [PC] -
!! ★ GRY SYMULATORY ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ -
!! ★ RESIDENT EVIL 6 [PC] -
!! ★ Robin Hood - Legenda Sherwood PL -
@ 2016 -
♬ Anual Mix 2014 - Mixed by Massivedrum -
02 LUTY 2016 -
A N D R O I D -
A Very Postal Christmas -
Agatix001 -
Antivirus 2016 Premium v1.0 Paid -
Apk.Android -
Aplikacje Android 2016 -
AutoCAD 2016 PL 32&64bit -
Best Music Mix 2016 -
CZERWIEC 2014 -
Deluxe Ski Jump 4 v1.5.1 PL -
Disco Polo 2016 -
DSJ 2.1 (działające na vista i 7) -
firefox -
GRY android -
Gry Android [Apk+SD Data] chomikuj -
GRY ANDROID(1) -
Gry Android(2) -
GRY android(3) -
Gry XBOX 360 -
Gry Xbox 360 torrenty -
GTA IV JTAG-RGH -
Hard Truck 1 -
HP PAVILION DV6000 Sterowniki -
Leona-2016 -
LibreOfficePortable 4.4.3_PL -
M.A.S.H. sezon 1 -
M.A.S.H. sezon 2 -
metin2 bez torrenta -
MUZYKA-remix -
Nawigacja AutoMapa -
Need for Speed Shift -
OpenOffice -
Postal 2 PL -
Programy 2016 -
seciki.pl 2016 -
Silent Hill 1 (ENG) -
SplashMOD v1.6 -
Street Legal Racing Redline 2014 -
Unlocker 1.9.2 -
VLC Media Player 3.0.1 -
VLC Media Player 3.0.6 -
XXX Nowe Filmy 2016 Styczeń -
Zemsta Urzedasa PL
Pierwsze uruchomienie
Aby uruchomić Android'a z poziomu WM
- wejdź z poziomu Eksploratora Plików do folderu z Androidem na karcie pamięci
- odpalić CLRCAD.EXE(sterownik dźwięku, jeśli go nie włączymy nie bedzie dzwonków) a następnie HARET.EXE, po czym WinMo zostanie wymiecione z pamięci HD2 a rozpocznie się start Android'a
Pierwsze uruchomienie trwa zwykle dłużej niż kolejne
- w większości buildów zostanie utworzony filesystem z danymi (plik data.img w /Android) oraz wykonana zostanie inicjalna konfiguracja Sense UI (podobna do tej z WM)
- wyjątkiem są te buildy, które w katalogu /Android mają już wcześniej przygotowany przez autora plik data.img, lub gdy data.img samemu podłożymy do katalogu /Android
- start może potrwać kilkanaście minut
Uwaga
-folder android musi znajdować się w głównym katalogu karty pamięci
- po resecie HD2, po każdym nieudanym uruchomieniu Androida, po zauważeniu plików FSCKXXXX.REC w głownym katalogu karty, a już bezwzględnie po nieudanym inicjalnym uruchomieniu Android'a należy powtórzyć punkt "Przygotowanie karty pamięci" - uszkodzone zostały jakieś pliki z karty i grozi to niestabilnym zachowaniem Android'a (gdyby WinMo był na karcie zachowywałby się tak samo)
- jeśli pierwszy start trwa dłużej niż 10-15 minut można podejrzewać, że coś poszło nie tak; w skrajnym przypadku zamiast czekać na stworzenie 1GB pliku data.img należy użyć data.img, który autor builda dostarcza (powinien być gdzieś w paczce instalacyjnej); wtedy pierwszy start będzie znacznie krótszy