-
293 -
57375 -
155022 -
1869
226197 plików
16196,02 GB





2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP SP2/Vista SP1/7
Developerzy poczynili wiele usprawnień w stosunku do tego, co zaoferowano w The Sims 2 i jego dodatkach. W „trójce” podczas tworzenia nowego bohatera gracz z puli niemalże stu różnych cech określających osobowość wybiera pięć. Decyzję tę warto przemyśleć, ponieważ wskazane elementy mają niemały wpływ na rozgrywkę, np. Sim odznaczający się mądrością zdecydowanie szybciej uczy się, w konsekwencji czego ma większe szanse na awans w pracy. Zredukowano liczbę pasków potrzeb z ośmiu do sześciu. Simowie posiadają swego rodzaju humorki - ich samopoczucie zależy od tego czy doświadczają pozytywnych czy negatywnych zdarzeń w postaci zarówno codziennych działań jak i bardzo rzadkich (np. narodziny dziecka czy śmierć osoby bliskiej).
Wraz z The Sims 3 do rozgrywki zostaje wprowadzony system marzeń, podobny do pragnień z „dwójki”. Kupując dziecku teleskop można sprawić, że zacznie ono śnić o karierze astronoma. Poznając atrakcyjną osobą Sim może postanowić, że zaprzyjaźni się z nią. Warto zaznaczyć, że za nie zrealizowane postanowienia i marzenia nie ma żadnych kar – zwyczajnie zostają one zapomniane i zastąpione przez inne.
Drobne zmiany dotknęły również sfery zawodowej. Użytkownik jest w stanie w pewnym sensie kontrolować godziny pracy – zdecydować o wcześniejszym wyjściu lub zostaniu po godzinach. Może on także określić swój stosunek do przełożonego – chcąc w łatwy sposób zdobyć awans należy zwyczajnie podlizywać się mu. Z karierą bezpośrednio został związany system okazji, który można wyjaśnić poprzez następujący przykład: gdy w restauracji, w której popsuje się zmywarka, Sim dostaje szansę wykazania się poprzez umycie sterty brudnych talerzy.




Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB
