Alice Madness Returns PC 2011 ENG.part11.rar
-
9. Dolarów 99 Centów (2008) -
Alice Madness Returns PC 2011 -
ASSASSIN'S CREED IV PL RELOADED [PC] -
BATTLEFIELD 4 [PC] -
BIOSHOCK INFINITE BURIAL AT SEA [PC] -
Czas Odkupienia (2009) -
Doomsday (2008) -
Droga bez powrotu (2007) -
Dziewięć (2009) -
efekt motyla 3 (2009) -
Egzorcyzmy Dorothy Mills (2008) -
Egzorcyzmy Emily Rose -
Equilibrium -
EXperyment - Das EXperiment -
F1 2013 PL [PC] -
F1 2013 PL-PROPHET [PC] -
FOOTBALL MANAGER 2014 [PC] -
FOOTBALL MANAGER 2014 PL [PC] -
FOOTBALL MANAGER 2014 PL [PC](1) -
Gnijaca panna mloda -
Godsend (2004) -
Gry PC -
Harry Potter Eng -
Horsemen. Jeźdźcy. Apokalipsy. (2009) -
Jestem legendą - I Am Legend [2007] -
Kod da Vinci - The Da Vinci Code (2006) -
Koralina i Tajemnicze Drzwi [Coraline] (2009) -
Krowy na wypasie Barnyard -
Książki giełda -
Księżyc w Nowiu -
lesbian movie -
młodzieżowe -
Odlot (2009) -
Pinokio - Przygoda w przyszłości -
Prawdziwa Historia Kota w Butach 2009 -
Rec [2007] -
REMEMBER ME -
RESIDENT EVIL REVELATIONS [PC] [PL] -
Ryś i spółka - Missing Lynx (2008) -
STAR TREK 2013 [PC] -
THE SIMS 3 -
THE SIMS 3 SKOK W PRZYSZŁOŚĆ [PC] -
Top 100 Sci-Fi Audiobooks EN -
Toy Story 3 [2010] -
WALL- E (2008) -
Więzień (2007) -
Wyspa Nim (2008) -
Zamknięty Krąg (2009) -
Złodziejski Kodeks Thick As Thieves (2009) -
Zodiac (2007)
Alice: Madness Returns
PC ( 2011 ) ( ENG )
Druga odsłona przygód Alicji znanej z prozy Lewisa Carolla. Tytuł stworzony przez znanego producenta gier, Americana McGee, oferuje jednak o wiele mroczniejszą wersję całej historii.
Alice: Madness Returns to kontynuacja gry akcji TPP z 2000 roku. Pierwsza odsłona została stworzona przez nieistniejącą już firmę Rogue Entertainment (znaną z takich produkcji jak Strife i Quake II: Ground Zero). Za drugą część przygód Alicji odpowiada studio Spicy Horse, założone przez twórcę gier Americana McGee. Deweloper opracował między innymi dzieło American McGee’s Grimm.
Gra jest swoistą reinterpretacją prozy Lewisa Carolla, znanego z serii książek o młodej dziewczynie, która przemierza dziwny, fantastyczny świat pełen antropomorficznych stworzeń. W wersji stworzonej przez Americana McGee przygody Alicji ukazane zostały jednak w krzywym, mrocznym zwierciadle. Gra zachwyca niezwykłą oprawą audiowizualną i powalającym projektem lokacji.
Alicja, po dziesięciu latach walki ze schizofrenią katatoniczną wywołaną tragiczną śmiercią rodziców, otrzymuje szansę powrotu do normalnego życia. Wyjazd do Londynu nie przynosi jednak oczekiwanej ulgi, ponieważ brak racjonalnego wyjaśnienia tragicznego odejścia rodziców Alicji nie pozwala jej spać spokojnie. Wydaje się, że najlepszym sposobem na rozwiązanie tej sprawy jest skorzystanie z usług psychiatry, potrafiącego wprowadzić człowiek w stan hipnozy. Wizyta u jednego z nich kończy się jednak powrotem do Krainy Czarów, która pod nieobecność Alicji uległa znacznej degradacji.
Alice: Madness Returns to trzecioosobowa gra akcji, w której czas spędza się na eksploracji kolejnych lokacji, a także walce z różnego rodzaju przeciwnikami. Do dyspozycji Alicji oddanych zostało wiele rodzajów broni, z nożem kuchennym i śmiercionośnymi kartami na czele. W wyprawie towarzyszą jej postacie znane z historii o Krainie Czarów. Zabawę dzieli się pomiędzy pokonywanie etapów typowo platformowych oraz fragmentów, w których gracz skupia się stricte na walce. W grze nie zabrakło również prostych zagadek logicznych, obecnych w części pierwszej (np. próba odnalezienia przejścia pośród niezliczonej liczby drzwi). Powróciły także znane doskonale krainy – zamek Królowej Kier, Dolina Łez, czy też Forteca Drzwi.
Ponadto Alicja niemal w każdej chwili może przerwać swą niezwykłą podróż i powrócić do rzeczywistości – konkretnie do gabinetu psychiatrycznego, mieszczącego się w XIX-wiecznym Londynie. Decydując się na taki krok otrzymuje możliwość zapisania stanu gry i odzyskania utraconych sił witalnych. Gabinet psychiatryczny służy tu także za swego rodzaju lobby, z którego Alicja wyrusza każdorazowo w kolejną wyprawę po Krainie Czarów. Co ciekawe, wybór lokacji zależy tylko od gracza – główny wątek gry ma bowiem nieliniowy przebieg.