Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Spawn 20.cbr

rhcp / komX / SPAWn / Spawn 20.cbr
Download: Spawn 20.cbr

13,24 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekUciekinierzy 01 i 02
Scenariusz: Todd McFarlane
Rysunki: Tony Daniel, Kevin Conrad, Greg Capullo, Todd McFarlane

Wracając do swego "tronu" Spawn zastaje tam grupkę bezdomnych, którzy wprowadzają poprawki do wyglądu fotela. Przepędza ich nie podejrzewając prawdy, która wkrótce staje się jasna. Te "poprawki" miały na celu zastawienie pułapki. Gdy Spawn siada "tron" nagle ożywa i chwyta Ala elektrycznymi łańcuchami, które go obezwładniają. Zaraz potem nasz nieprzytomny bohater zostaje wywieziony poza swój teren. Wkrótce okazuje się, że za porwaniem stoi Curse, któremu udaje się rozdzielić Spawna od jego symbiotycznego kostiumu. Co więcej - Curse, dążący do poznania zła, które tkwi w Alu nie poprzestaje na oddzieleniu go od kostiumu. Przeprowadza wiwisekcję, pozbawiając Spawna także nóg. Zapowiada też najważniejszy "punkt programu" czyli wycięcie mózgu Spawna!! Na szczęście Al wpada na pomysł jak się uwolnić. Ucina sobie rękę i nadal ją kontrolując rozbija pojemnik, gdzie przetrzymywany jest kostium. Uwolniony symbiont atakuje oprawców swego nosiciela i ponownie łączy się z Alem. Wspólnie pokonują pomocników Curse, jednak on sam był przygotowany na ewentualność ucieczki Spawna. Natychmiast wysadza całą swoją kryjówkę w powietrze. Czy osłabionemu Spawnowi uda się to przeżyć? Tymczasem gdzieś indziej ludzie z niewielkiego miasteczka rozpoczynają pościg za Wielką Stopą. Nie podejrzewają, że mają do czynienia z Cy-Gorem - efektem naukowych eksperymentów.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Scenariusz: Todd McFarlane Kolor: Brian Haberlin, Dan Kemp Szkic: Greg Capullo Tusz: Todd McFarlane Okładka: Greg Capullo, Todd McFarlane Przerażony Jason Wynn informuje swoją ochronę o ataku planowanym na niego przez groźnego "terrorystę". Straż broniąca dostępu do biura Wynna zostaje natychmiast podwojona i wyposażona w najnowocześniejszy sprzęt wojskowy. W tym samym czasie Spawn odwiedza Terry'ego, ukazując mu swoją "uleczoną" twarz i wyjawiając zamiary, które nie przypadają Terry'emu do gustu...
obrazek Scenariusz: Todd McFarlane Kolor: Brian Haberlin, Dan Kemp Szkic: Greg Capullo Tusz: Todd McFarlane Okładka: Greg Capullo, Todd McFarlane Al przekształca swój symbiotyczny płaszcz w mundur oddziałów ochraniających Wynna i niezauważony przedostaje się do jego biura. W tym samym czasie Sam i Twitch próbują zdobyć nieco informacji na temat tajemniczego Spawna. W zaułkach spotykają Coga, który odkrywa przed nimi kilka ciekawych faktów...
obrazek Scenariusz: David Hine Kolor: Brian Haberlin Szkic: Philip Tan Tusz: Danny Miki Okładka: Philip Tan
obrazek Scenariusz: Todd McFarlane Kolor: Brian Haberlin, Dan Kemp Szkic: Greg Capullo Tusz: Todd McFarlane, Chance Wolf Okładka: Greg Capullo, Todd McFarlane Cod zgadza się pojechać do biura Sama i Twitcha i odpowiedzieć na kilka pytań. Po drodze znika jednak niespodziewanie z ich samochodu. Tymczasem Al odkrywa, że jego twarz powróciła do swej diabolicznej postaci. Sfrustrowany wpada w szał...
obrazekOdbicia 03 Scenariusz: Grant Morrison Rysunki: Greg Capullo Kiedy Anty-Spawn szykuje się do zadania ostatecznego ciosu z pomocą Alowi przychodzą jego kumple z zaułków, rozpraszając uwagę Wynna, co daje Spawnowi czas na odzyskanie sił i przejęcie inicjatywy. W związku z tym szybko walka staje się bardziej wyrównana i wreszcie Spawnowi udaje się pokonać Anty-Spawna i rozbić jego ciało na atomy. Jednak Wynn nie umarł, został on ponownie przechwycony przez anioły, które go wyposażyły w moc i został poddany ponownym bolesnym przemianom, by wkrótce ponownie stanąć przeciwko piekłu. Tymczasem Al poznaje kolejną tajemniczą postać, która wie zdecydowanie więcej niż on. Ten tajemniczy człowiek (?), twierdzi, że reprezentuje inną, niż piekło i niebo, siłę zamieszaną w walkę dobra ze złem. Zostawia Simmonsowi swoją wizytówkę, twierdząc, że gdy nadejdzie pora skontaktuje się z nim ponownie. Jednak na wizytówce nie ma ani słowa... Po dojściu do siebie Spawn postanawia zakończyć sprawę Simmonsville, niszcząc to miasto zupełnie i zabijając majora Vale, który przejął kontrolę nad poligonem po zniknięciu Jasona Wynna. Konfrontacja 01 Scenariusz: Grant Morrison Rysunki: Greg Capullo Do Nowego Jorku przybywa delegacja rosyjskich atomistów. Jeden z nich przywiózł ze sobą w tajemnicy swoje dzieło - nowoczesną bombę atomową. Tymczasem Spawn ma swoje problemy: jego zaułek jest obiektem zamachów bombowych nieznanych sprawców, którzy w ten sposób chcą się pozbyć stamtąd bezdomnych. W dodatku w jego życiu pojawia się człowiek, który twierdzi, że jest Harrym Houdinim !! Oferuje on Spawnowi swoją pomoc w nauce korzystana z mocy żywego stroju. W rzeczywistości Houdini jest wysłannikiem istot z tzw. Overlap, które chcą sprawdzić czy broń atomowa jest w stanie zniszczyć istoty piekielne. Ich "królikiem doświadczalnym" ma być Spawn. Zadaniem Houdiniego jest doprowadzenie go w odpowiednie miejsce, gdy manipulowany przez nich rosyjski uczony odpali swoją bombę! Ale na razie nauka Spawna idzie dobrze i zdobywa on coraz większą władzę nad swoim kostiumem. Na próbę postanawia się on rozprawić z dzieciakiem, który jest autorem zamachów bombowych na zaułek. Tymczasem Terry Fitzgerald zostaje przydzielony do poszukiwań naukowca i bomby atomowej.
obrazekKonfrontacja 02 Scenariusz: Tom Orzechowski, Andrew Grosberg Rysunki: Greg Capullo Spawn i Houdini śledzą chłopaka odpowiedzialnego za zamachy bombowe w zaułku. Po drodze muszą się rozdzielić, więc Spawn zostaje na chwilę sam. Wtedy zauważa, że Terry Fitzgerald wpadł w kłopoty podczas badania sprawy bomby atomowej. Al ratuje męża swojej żony, starając się by nie ujawnić przy tym kim jest (był). Trochę później okazuje się, że szalony rosyjski naukowiec planuje odpalić bombę podczas swojego pokazu. Na miejscu pojawiają się Spawn z Houdinim, a także Terry i inni agenci. W zamieszaniu Simmons ponownie ratuje Terremu życie, ale równocześnie zamoachwiec uruchamia zapalnik. Od teraz tylko minuty dzielą Nowy Jork od wybuchu atomowego większego niż w Hiroszimie. Tymczasem w Overlap wszyscy cieszą się, że wydarzenia przebiegają zgodnie z ich planem i uniemożliwiają wyłączenie zapalnika. Jedyną szansą jest teraz Houdini, który teleportuje się razem z bombą, przez co likwiduje zagrożenie. Bomba wybucha... w Overlap, powodując tam spore zniszczenia, zaś Houdini bez szwanku wraca do swoich czasów, a w teraźniejszości życie toczy się tak samo jak kilka dni wcześniej... Polowanie 01 Scenariusz: Todd McFarlane Rysunki: Todd McFarlane Jason Wynn, który powrócił już na Ziemię jako zwykły człowiek, nie pamiętając, że kiedykolwiek był Anty-Spawnem i zabiera się za "porządki" w agencji. Nakazuje, mimo braku dowodów, w dalszym ciągu śledzić Fitzgeralda i jego żonę, wyraźnie starając się pozbyć przyjaciela Simmonsa z szeregów swoich agentów. Tymczasem zaułek Spawna nachdzą detektywi Sam i Twitch, starając się dowiedzieć coś na temat zamaskowanego bohatera. Równocześnie Spawna zaczyna szukać mafia Tony'ego Twista. Zmęczony już tymi napaściami na swoich przyjaciół, Al grozi mafi, że w najbliższym czasie rozprawi się z nimi, jeśli nie zostawią zaułka w spokoju. Wobec takiego ultimatum Tony Twist także postanawia "pograć" trochę ostrzej, wyznając zasadę, że "parę trupów, powinno rozwiązać każdą sytuację". Na jego polecenie rekonstrukcja Overt-Killa, zostaje przyspieszona by już wkrótce cyborg mógł zostać wysłany by wreszcie rozprawić się ze Spawnem...
obrazekPytania 01 Scenariusz: Todd McFarlane Rysunki: Todd McFarlane Jest rok 1992, w zaułkach Nowego Jorku pojawia się tajemniczy osobnik, ubrany w dziwaczny strój. Jedyne co pamięta to to, że w chwili śmierci zawarł pakt z diabłem, by ten pozwolił mu wrócić na ziemię. Jednak Malebolgia go oszukał i teraz osobnik nie pamięta nic ze swojego, życia. Co chwile odzyskuje fragmenty swoich wspomnień, jednak cały czas jest tego zbyt mało by ułożyć to w jakąś sensowną całość, wie tylko, że wrócił tu dla kobiety, której twarz go teraz prześladuje. Jego przerażenie pogłębia fakt, że po zdjęciu maski okazuje się, że wygląda on jak gnijący trup! Tego wszystkiego nie równoważy nawet potężna moc, jaką otrzymał zawierając pakt. Tymczasem w mieście, ktoś w niezwykle brutalny sposób morduje szefów różnych mafii. Pytania 02 Scenariusz: Todd McFarlane Rysunki: Todd McFarlane Osobnik w stroju postanawia wykorzystać swoją moc by przywrócić sobie normalny, ludzki wygląd. "Zabieg" się udaje i staje się on przystojnym, białym blondynem, ale równocześnie przypomina sobie, że on był murzynem!! Mimo starań nie udaje mu się odzyskać swojego prawdziwego wyglądu. Dochodzi więc do wniosku, że to kolejny sposób byuprzykrzyć mu powrót do życia - mimo swojej mocy ma tylko dwa "wcielenia" do wyboru: gnijącego trupa, lub białego blondyna. Chwilę potem przypomina sobie, że kobieta dla której wrócił była jego żoną, a także, że pracował dla rządu jako agent do zadań specjalnych, jednak w daszym ciągu nie może sobie przypomnieć swojego nazwiska. To wszystko powoduje, że traci on przytomność. Po przebudzeniu spotyka dziwnego Clowna, który wie o nim więcej niż on sam. Dowiaduje się także, że z chwilą powrotu stał się Spawnem. Jednak słuchając przechwałek Clowna, jaki to on jest potężny, Spawn przestaje go traktować poważnie i odchodzi. Wtedy okazuje się, że Clown przemienia się w wielkiego potwora, tego samego, który morduje od kilku dni okolicznych mafiozów.
obrazekPytania 03 Scenariusz: Todd McFarlane Rysunki: Todd McFarlane Spawn wreszcie przypomina sobie imię i nazwisko swojej żony. Wkrótce potem korzystając z wojskowej bazy danych dowiaduje się, że on nazywa (nazywał?) się Al Simmons. Znajduje także aktualny adres Wandy Blake - swojej żony. Przeistacz się więc w ludzką postać i udaje się tam by wreszcie ją zobaczyć, po to przecież wrócił. Oczywiście pod żadnym pozorem nie chce by dowiedziała się ona kim jest. Na miejscu okazuje się, że Wanda wyszła za jego przyjaciela - Terry'ego Fitzgeralda i mają razem wspaniałą córeczkę. To kolejny cios dla Ala ponieważ on nigdy nie mógł mieć dzieci. Po wizycie w domu Wandy, Spawn ponownie spotyka Clowna, i odkrywając, że jest on wysłannikiem piekła, postanawia wyładować na nim swoją wściekłość. Jednak to nie jest takie proste, gdyż Clown zmienia się w Violatora (Oprawcę) i po krótkiej walce wyrywa Spawnowi serce! Co dziwniejsze, okazuje się, że Simmons nie potrzebuje już serca by żyć! Pytania 04 Scenariusz: Todd McFarlane Rysunki: Todd McFarlane Spawn szybko wraca do formy, umieszczjąc swoje serce na właściwym miejscu i zaczyna się potężna walka między nim a Violatorem, którą przerywa dopiero pojawienie się Malebolgi - sprawcy całego zamieszania, który rozdziela walczące postacie i wyjaśnia Alowi, że stał się teraz HellSpawnem, przyszłym oficerem w armii piekła, który poprowadzi ich do ostatecznej walki z Bogiem. Równocześnie informuje Spawna, że jego moc nie jest nieograniczona i każde jej użycie, zmniejsza jej zapas. Gdy ten się wyczerpie to Al "umrze" ponownie tym razem już na zawsze stając się żołnierzem zła! Natomiast za nieposłuszeństwo Violatora (nie miał pozwolenia na walkę z Simmonsem), zostaje on ukarany i "uwięziony" w postaci Clowna, bez możliwości przemiany w Violatora.
obrazekSprawiedliwość Scenariusz: Todd McFarlane Rysunki: Todd McFarlane Wielokrotny zabójca dzieci - Billy Kincaid, którego modus operandi charakteryzował się szczególnym okrucieństwem zostaje zwolniony warunkowo z zakładu psychiatrycznego. Z tej decyzji są zadowoleni tylko jego psychiatrzy, którzy wierzą, że go wyleczyli i on sam. Natomiast reszta społeczeństwa jest przerażona. Detektywi Sam i "Twitch", ponieważ dostali zakaz "nachodzenia" Kinkaida, postanawiają obserwować go prywatnie, po służbie. Tymczasem Spawn dowiaduje się o uwolnieniu Kincaida i okazuje się, że jednym z jego ostatnich zadań było złapanie tego mordercy, jednak policja go ubiegła. Ale to nie wszystko, Kincaid został oskarżony o jedno zabójstwo, a Al odnalazł jego szopę, gdzie znajdowały się ciała dziesiątek innych dzieci!! Jednak wkrótce szopa przestała istnieć, a razem z nią dowody. Teraz Spawn postanawia ostatecznie rozwiązać tę sprawę. Włamuje się wiec do domu Kincaida i tam odkrywa, że ten zdążył już zamordować kolejne dziecko! Równocześnie, widząc co się dzieje, do budynku wpadają Sam i Twitch, jednak nie zastają już ani Spawna ani Kincaida, a jedynie zwłoki dziecka. Tego samego wieczoru Kinkaid odnajduje się w... ich biurze, zamordowany brutanie przez Spawna. Zemsta 01 Scenariusz: Todd McFarlane Rysunki: Todd McFarlane Mafia rozpoczyna swoje prywatne śledztwo w sprawie morderstw kilku jej szefów (w poprzednich numerach) i jedynym ich podejrzanym zostaje, ukrywający się w zaułkach, razem z bezdomnymi lumpami, Spawn. Ponieważ, wysłani by go zabić najemnicy, zostają przez niego szybko i łatwo "usunięci", mafia postanawia zainwestować w bardziej radykalne rozwiązanie - postanawiają wynająć Overt-Killa, super cyborga, by pozbył się Spawna. Gdy cyborg pojawia się w zaułku, Al nie moż pozwolić by ktoś "panoszył" się na jego terenie, zagrażając jego przyjaciołom. Dochodzi więc do potężnej bitwy, która kończy się gdy sensory Overt-Killa, uznają, że Spawn już nie żyje. Gdy cyborg się wycofał a Al odzyskał przytomność, postanowił pozbyć się zagrożenia raz na zawsze, jednak nie chcąc marnować na to swojej mocy, będzie musiał uciec się do bardzie tradycyjnych metod. Włamuje się więc do wojskowego magazynu broni...
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności