-
1992 -
4812 -
228 -
251
16142 plików
5740,58 GB
Kevin Hogan jest jednym z tych trenerów, który zamiast powtarzać oklepane w środowisku szkoleniowym historie motywacyjne, stąpa twardo po ziemi i koncentruje się na najnowszych badaniach z zakresu psychologii. Jego misją jest przełożenie niszowego i niezrozumiałego języka naukowego na język dostępny dla wszystkich.
Hogan pokazuje konkretnie jak zastosować język perswazji, mówi co robić, co się nie sprawdziło i jednocześnie co warte jest wdrożenia.
DVD 1
Na przykładzie eksperymentu Milgrama, Kevin Hogan wyjaśnia, jak działają podstawowe prawa ukrytej perswazji.
Dzięki wskazówkom Kevina określisz poziom swojego autorytetu i tym samym dowiedziesz się, jaka jest siła Twojego oddziaływania na innych.
Na przykładzie głośnego i kontrowersyjnego eksperymentu, przeprowadzonego na Uniwersytecie w Kalifornii, Kevin pokaże Ci, że ludzie, pod wpływem ukrytej perswazji są zdolni zrobić wszystko i ludzkie zachowanie nie zna żadnych ograniczeń. Przekonaj się, jak pod wpływem perswazji, w ciągu sześciu dni można zmienić osobowość.
Poznasz źródło potęgi ukrytej perswazji. Jego siłę odczuwasz codziennie, chociaż łatwiej jest ci zwrócić uwagę na tą negatywną stronę.
Poznasz potężną i zarazem prostą metodę wpływania na ludzkie decyzje. W przeprowadzanych eksperymentach wpływano nawet na diagnozy lekarskie oraz na decyzje ludzi, którzy zazwyczaj kierują się logiką.
DVD 2
Jak zmieniając otoczenie możesz wpłynąć na sposób myślenia drugiej osoby?
Strach i ból są potężnymi motywatorami. Ale stosowanie ich bezpośrednio będzie zrażać do ciebie ludzi. Kevin zdradzi Ci, jak w prawdziwych warunkach możesz je wykorzystać w sprzedaży, marketingu i biznesie, by móc wpływać na decyzje swoich klientów.
Kiedy Twoi rozmówcy formułują poglądy na Twój temat? W jakim momencie są najbardziej skłonni przyjmować nowe idee, pomysły, które chcesz im przekazać? Dowiesz się jaki jest najlepszy moment, by najskuteczniej wywierać wpływ na Twoich rozmówców.
Dowiesz się jak otrzymać za darmo niedostępną nigdzie w księgarniach książkę Kevina Hogana "Mind Access".
Prawo wzajemności to jedno z najważniejszych praw perswazji. Zastosuj je źle, a stracisz zainwestowany czas i pieniądze. Dowiedz się jak je stosować dobrze, tak aby wzrosły twoje szanse na "tak".
Trzy bardzo ważne zasady perswazji, których stosowanie zwiększy Twój wpływ na rozmówcę.
Jak możesz pokazać klientowi, że jest dla ciebie bardzo ważny? To prosta i niewinna czynność, której nie robi większość osób.
Jak sprawić by Twój klient konsekwentnie trzymał się raz podjętej decyzji.
Jak w sposób świadomy zapanować nad przestrzenią, tak aby wywierać wpływ na podświadomość rozmówców? Możesz zapanować nad emocjami Twoich słuchaczy po prostu zmieniając swoje miejsce. To niesłychanie istotna technika dla osób, które występują publicznie, prowadzą prezentacje lub treningi.
Prosta strategia, która sprawi, że twoi klienci dużo łatwiej podejmą decyzje o kupnie dzisiaj, mimo że i tak wydadzą te same pieniądze.
DVD 3
Poznasz najnowsze prawo perswazji, prawo niespójności.
Jak zapanować nad kontekstem, tak aby uzyskać przewagę jeszcze przed rozpoczęciem spotkania spotkaniem z klientem?
Jaki możesz szybciej budować swoją wiarygodność w oczach klienta.
Jakie są trzy najbardziej efektywne lingwistyczne techniki perswazji?
Jaka jest struktura strony www, która zarabia pieniądze? Co musi się znaleźć na takiej stronie?
Ludzie zwykle kłamią, kiedy zapytasz ich dlaczego kupili twój produkt. Dowiedz się jak uzyskać prawdziwą odpowiedź.
Jak witać się z ludźmi, by od razu zyskiwać ich sympatię - krótka demonstracja, która zapewni ci genialnie dobre wrażenie na długo.
Najszybsza metoda, dzięki której zmienisz przekonania ludzi na takie, na których Tobie bardziej zależy.
DVD 4
Dlaczego dobre historie mają tak wielką siłę? Kevin zdradzi, jak opowiadać i co opowiadać by skłonić twoich rozmówców do podjęcia działania.
Kevin da Ci kilkanaście wskazówek dzięki którym będziesz tworzyć historie z wplecioną ukrytą hipnozą. Dowiesz się m.in. jak rozpoczynać historie, by od razu przykuwać uwagę słuchaczy, jak ją opowiadać, by Twój rozmówca był całkowicie skupiony na jej treści oraz w jaki sposób niezauważalnie dla słuchacza przekazywać w historii poglądy, wartości i rozwiązania, które uważasz za słuszne.
Jakich pytań unikać w czasie rozmów sprzedażowych, po to by nie przegrać na starcie? Poznaj opinie klienta, równocześnie nie zamykając sobie szansy na powiedzenie tak.
Poznaj ukryte popędy, które decydują o 90% podejmowanych decyzji. Dowiesz się, jakie są najsilniejsze motywatory, które kierują ludzkim zachowaniem. Znając je, możesz znaczenie skuteczniej wpływać na reakcje swoich rozmówców. Wykorzystasz wiedzę o każdym z 9 popędów do tego, aby zdobyć więcej stałych klientów. Stałych, czyli takich którzy kupują nie raz, ale wielokrotnie.
Dowiesz się, jak dopasować swoje produkty i strukturę sprzedaży, tak aby twoja oferta była bardziej atrakcyjna - własnie pod względem podstawowych popędów.
DVD 5
Poznasz kompletny model ukrytej perswazji. Kevin Hogan zaprezentował go po raz pierwszy właśnie w Polsce!
Dowiesz się jaki korzyści daje stosowanie Słownika Transformacyjnego.
Jeżeli jesteś sprzedawcą, trenerem ludzie bardzo często przychodzą do Ciebie z problemami i oczekują, że rozwiążesz je za nich. Kevin pokaże Ci, w jaki sposób możesz naprowadzać ludzi na prawidłowe tory myślenia i rozwiązania, jak niwelować w nich uczucie frustracji i strachu przed porażką.
To bardzo prosta technika negocjacyjna dzięki niej możesz uzyskać lepszy procent od sprzedaży, wyższe wynagrodzenie lub honorarium. Nadspodziewanie skuteczna. Warto sprawdzenia.
To w jaki sposób przedstawiasz informacje o swoim produkcie, determinuje ile Twój klient będzie w stanie na niego wydać. Kevin pokaże Ci, jak zwiększyć sprzedaż produktu poprzez odpowiednie zaprezentowanie ceny.
Prawo początku i końca - jak wykorzystać prawa rządzące ludzką pamięcią, by sprzedawać te produkty, które chcesz sprzedać. Dowiesz się również, jak odpowiednio prezentować na swojej witrynie internetowej poszczególne produkty, by zwiększyć ich sprzedaż.
Zbyt wielki wybór zabija sprzedaż. Brak wyboru, to ograniczenie wolności. Dowiesz się, jaka jest optymalna liczba dostępnych opcji, która spowoduje, że Twoi klienci poczują się, że mają wolność wyboru i łatwiej będzie im kupić.
DVD 6
Dowiesz się o co pytali Kevina Hogana uczestnicy szkolenia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- sortuj według:
-
0 -
0 -
6 -
0
6 plików
5,67 GB