-
1936 -
2299 -
356 -
99
6376 plików
3380,08 GB
Dungeon Lords przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC-tów), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.
Kraina w której toczy się akcja odznacza się sporą różnorodnością, znajdziemy tu olbrzymie zamki i twierdze, smocze groty, jaskinie, tereny skute lodem, bagna, góry, miasta, wioski, kopalnie i jeszcze szereg innych, naturalnie wymodelowanych w pełnym 3D. Cała gra nastawiona jest na nieustanną wartką akcję, eksplorowanie nowych, nieznanych terenów, wykrywanie, omijanie czy unieszkodliwianie napotkanych pułapek, rozwiązywanie zagadek logicznych oraz rzecz jasna walkę z napotkanymi bestiami, potężnymi czarodziejami, nieumarłymi lordami, demonami zniszczenia, itp.
Walka toczy się w czasie rzeczywistym, nasza postać dysponuje bogatym zestawem ataków czy uników (zależnym od obranej ścieżki rozwoju i jego poziomu), a także specjalnych, unikalnych combosów. Można używać przeróżnych broni, mieczy czy toporów, zaklęć magicznych oraz potężnych i unikalnych artefaktów. Normalne wyposażenie i broń możemy po prostu nabyć u jakiegoś kupca, jednakże dużo lepsze, magiczne przedmioty lub też artefakty, które dają naszej postaci specjalne bonusy, można zdobyć wykonując dziesiątki zawartych w Dungeon Lords questów.
Gra pozwala na rozgrywkę jednoosobową i wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
Wymagania sprzętowe:Pentium III 1 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1.2 GB HDD
Instrukcja uruchomienia gry znajduje się tutaj
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
1,44 GB