-
60 -
1108 -
44 -
55
5090 plików
1392,46 GB
Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64 MB, 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP/7
Paradise to kolejna przygodówka, zaprojektowana przez Benoita Sokala – znanego twórcę komiksów, będącego jednocześnie autorem Amerzone: The Explorer's Legacy i cyklu Syberia. Miejscem akcji niniejszej gry jest kontynent afrykański, a konkretnie fikcyjny kraj o nazwie Maurania. Właśnie do tego państwa udaje się pierwszoplanowa bohaterka, czyli młoda kobieta imieniem Ann Smith.
Niewiasta owa przybywa na Czarny Ląd ze Szwajcarii, aby spotkać się z dawno niewidzianym ojcem, który sprawuje funkcję maurańskiego dyktatora, pływając na ogromnym parowcu wojennym wzdłuż głównej rzeki. Straszliwa machina nie potrafi jednak utrzymać w ryzach sił odśrodkowych, więc miejscowi rebelianci poczynają sobie coraz śmielej - buntownikom udaje się nawet zestrzelić samolot, przewożący Ann. Wprawdzie bohaterka przeżywa katastrofę, ale ceną ocalenia jest głęboka amnezja. Córka afrykańskiego kacyka traci wszelkie wspomnienia, a jedynych i cokolwiek szczątkowych informacji na temat własnej tożsamości dostarcza jej paszport i trochę rzeczy osobistych. Nieświadoma swoich wcześniejszych zamiarów kobieta postanawia zatem czym prędzej powrócić do Szwajcarii.
Jednakże w trakcie zabawy z Paradise kierujemy nie tylko poczynaniami Ann, ale także towarzyszącego jej leoparda, posiadającego szereg przydatnych umiejętności (m.in. widzenie w ciemnościach i wspinanie się w pozornie niedostępne miejsca). Osobliwy duet podczas przygody odwiedza cztery główne lokacje – atakowane przez siły rebelianckie miasto Madargane, Wioskę Baobabów, kopalnię szmaragdów oraz Czarny Statek. Na tym ostatnim rezyduje oczywiście ojciec panny Smith, czyli okrutny Rodon, wraz ze świtą.
Omawiany produkt pod względem techniki wykonania oprawy wizualnej bardzo przypomina serię Syberia. Tła wygenerowano więc uprzednio i umieszczono w nich renderowane w czasie rzeczywistym obiekty trójwymiarowe (np. postaci). Interfejs użytkownika zaprojektowano według zasad systemu point & click, co czyni go przede wszystkim intuicyjnym. Ponadto warto zauważyć, że ścieżkę dźwiękową skomponował Dimitri Bodiansky – autor muzyki do Still Life i sequela Little Big Adventure.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
1,63 GB