LOTR-BFME 2-KN.part08.rar
-
►NOWOŚCI PC◄ -
►XPERIA X8◄ -
♣ Call of Juarez The Cartel -
♣ Dead Island -
♣ Driver San Francisko -
♣ F1 2011 -
♣ FIFA 2012 -
♣ PES 2012 -
♣ WIEDŹMIN 2 -
♣ Worms Ultimate Mayhem -
♦BLACK EDITION -
♦WINDOWS 7 -
※ANDROID -
⧫ Pirates of Black Cove -
2011 -
Adrenalina -
Aktywne tapety -
American Pie 7 -
American Pie Zjazd absolwentów -
Android -
Android _ Gry -
Aplikacje -
BLUR -
Czterej pancerni i pies -
FILMY 2013 -
Filmy Transporter Lektor I,II,III -
Filmy Wojenne -
Gry -
Gry HD -
gry PC(hasło 123) -
GRY-SYMULATORY -
Jazda Polska TVN TURBO -
Kompania Braci -
Legendy PRL-u TVN Turbo -
Nawigacja -
Pacyfik HD -
Podwójna tożsamość -
Powrót do przyszłości -
POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI 1-3 -
POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI 1-3(1) -
POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI 1-3(2) -
POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI 1-3(3) -
POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI 1-3(4) -
Pro Evolution Soccer 2014 [ RELOADED ] -
PROTOTYPE -
STRASZNY FILM RMVB 1 2 3 4 5 -
Street Legal Racing Redline 2012 -
SZKLANA PUŁAPKA -
TAXI 1 2 3 4 RMVB -
TRANSPORTER 1 2 3
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB , 3 GB HDD, Windows XP/7
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.