Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
radekgt2
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Radek

widziany: 4.06.2024 23:56

  • pliki muzyczne
    50
  • pliki wideo
    1933
  • obrazy
    1260
  • dokumenty
    3047

11246 plików
4019,97 GB

Ukryj opis
FolderyFoldery
radekgt2
- - ▣▣▣ CB RADIO ▣▣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
!! CRACKI DO GIER !!
• LAPTOPY - zrób to sam
▲Super przepisy na ALKOHOLE
►Android
►Filmy 3D
►Free wyszukiwarki
● Książki informatyczne
●Olbrzymie Zdjęcia Satelitarne Ziemi 30000x15000 ●●●●●●●●●●●●●●●●● ●●●●●●●●●●●●●●●
abc liczniki samochodowe
AMIGA
Android aplikacje
 
- Navigon 4.1.2 Europa 2012 ( Android )(FULL) ◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉
APLIKACJE ANDROID - cz. 1
Android Gry
Android LG GT540 Swift Nowości!!!
Antywirusy
Auto Mapa 1.4.1.Q3.2012 [Europa] [Android]
auto serwis
AUTO ŚWIAT PORADNIK
 
Auto Świat - Poradnik Eksploatacyjny
AUTODATA 3.24 + crack.rar
automobili$ta
 
Automobilista
Automobilista 10.2009 - Pierwsze 'jaskółki' z Zschopau
Auto-złom czyli ocalić od zapomnienia
awaryjne otwieranie samochodów
BIOS
BMW
 
Briggs and Stratton Repair Manuals
BUDOWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
CB RADIO
Czasopisma PC
 
Darmowe Systemy Operacyjne
dodatek_nab
DODATKI DO AUT
Dokumenty
 
EBOOKI Języki Programowania
Elektronika
 
Elektryka
Etykiety na butelki
Ewolucja pamięci operacyjnych - praca inżynierska
filmy
 
Galeria
globe trotter combo
GPS na Android-a
Gry
 
- ███ PORADY GRY ███
■ Game Stock Car 2011
■ RACE Injection 2011
■ Anno 2070 (2011) PC
■ Scania Truck Driving Simulator 2012 PL
■ WRC 2 (2011) PL
■ SBK Generations PC
■ Mafia 2 + Dlc PL-O22y
■ SBK X PL-PROPHET
■ TOCA 3 PL-SPHiNX
■■GRY (PC)■■
►▓▓ GRY PC ▓▓►
█ AKCJI
█ DLA DZIECI
█ PRZYGODOWE
█ SPORTOWE
█ STRATEGIE
█ STRZELANKI
█ SYMULATORY
█ WYŚCIGI
█ ZRĘCZNOŚCIOWE
♣ SBK 2011
♣ STCC THE GAME 2
♣ TEST DRIVE UNLIMITED 2
Anno 1602
Anno History Collection PL
Cossacks
Empire Earth PL
Euro Truck Simulator 2
F1 2011
F1 2014
F1 2014(1)
FlatOut
FLatOut II
FLatOut III
Ford street racing
Ford street racing II
Gearhead Garage
Grand Prix 4
Gry hakerskie
GRY NA PS3
GTA 4
GTA.Vice.City
Hard Truck 18 Wheels of Stel PL
Heroes IV złota edycja PL
Heroes V złota edycja PL
IGNITION
KOLEKCJA GIER NA PS3
Moto Racer 3
Nascar Racing 2002 Retail
Nascar Racing 4
NBA 08
Need for Speed Hot Pursuit 2010
Need for Speed The Run PL + CRACK
Need for Speed Underground 2
Open Kart
Paris - Dakar Rally
Plane Crazy
Road Rash
Stare gry
Superbike 2001
Ultimate Ride
Worms Blast
Worms World Party
WRC FIA Worl Rally Championship 2
Zuma
Hide IP NG v1. 39 Ukrywa adres IP
informatyka hacq
 
Język Angielski
JĘZYK NIEMIECKI
Kartonowe modele aut
 
BMW
Kominek w Telewizorze
Komponenty dla środowiska C++ Builder
KOMPUTER EKSPERT
 
BIOS
Do Naprawy Dysków
kursy
 
Lakiernictwo
Linux
 
Maly Modelarz 1957-2002
Modele do sklejania
Motocykle
 
motor
Motorowery
 
Jawa 20 katalog
Motorowery
Romet
Motoryzajcja książki
 
Podstawy motoryzacji - Castrol
Poradniki itp
MS DOS
Muzyka
 
Naprawa pamięci flash
NEOSTRADA TP Sterowniki do wszystkich modemów i kart sieciowych usb
Odzyskiwanie danych
PC trick
Pies ( wychowanie i tesura )
Plakaty z PRL
Płyty z czasopism
Pod Gradobiciem Pytań
Poradnik serwisowy
poradniki itp
PORADY dla FIRM
Pozostałe
 
Pozostałe artykuły
PROFESJONALNY VIDEO KURS NAPRAWY LAPTOPÓW POLECAM!!!!
Programowanie
 
programy
 
Programy bez instalacyjne
Programy elektronika
Prywatne
Przerabianie ps3
Przestrajanie radioodbiorników
 
Przestrajanie odbiorników radiowych
SAM NAPRAWIAM DO MOTOCYKLI
Samochody
 
samochody - Sam naprawiam
 
Systemy Lotto
Szkolenia
Tworzenie stron WWW
Webasto
WiFi wzmacnianie sygnału i odbioru, itp
windows ( hasło 123456)
Wygaszacze
zachomikowane
 
program do ukrywania adresu ip
Ukrywane technologie
Zarządzanie i narzędzia systemowe
Zrób Sam
Pokazuj foldery i treści
Kozacy: Europejskie boje (Cossacks: European Wars) to RTS stworzony przez ukraińską firmę CDV. Firma ta postawiła sobie za cel stworzenie gry strategicznej, która dawałaby graczowi możliwość wzięcia udziału w licznych kampaniach wojennych, w które uwikłane były państwa europejskie w XVII i XVIII wieku. Mowa tu o takich wydarzeniach jak wojna trzydziestoletnia, wojna północna, wojna o sukcesję hiszpańską czy wojna o niepodległość Ukrainy.

Do gry zostały wydane dwa dodatki: Kozacy: Sztuka Wojny oraz Kozacy: Powrót na Wojnę.

Bardzo podobną grą wykorzystującą nieco zmodyfikowany silnik Cossack: Europeans Wars jest American Conquest, do którego weszły dwa samodzielne dodatki: American Conquest: Odwet oraz American Conquest: Północ-Południe.

Rozgrywka

W grze występuje 6 surowców o kluczowym znaczeniu dla zwycięstwa. Surowce te to kolejno: żywność, drewno, kamienie, złoto, żelazo i węgiel i miedź. Ostatnie trzy można uzyskać budując kopalnie w wyznaczonych miejscach i wysyłając do nich chłopów. Żywność pochodzi z uprawy zbóż i połowów. Drewno i kamienie są uzyskiwane z wycinki drzew i pracy w kamieniołomach, co wymaga odpowiednich obszarów na mapie. Zależnie od typu tworzonej jednostki czy budowanego budynku ilość surowców potrzebnych do produkcji wzrasta podwójnie z każdą zakończoną budową lub przeszkoleniem. Wyczerpanie zapasów danego surowca powoduje niepożądane skutki dla gracza - przykładowo brak żywności zakończy się głodem i jednostki zaczną umierać. Podobnie brak węgla czy żelaza (lub obu naraz) oznacza, że strzelcy i artyleria nie będą w stanie prowadzić ostrzału. Brak złota zakończy się z kolei buntem jednostek, które wymagają płacenia żołdu. Warto zaznaczyć jednak, że żaden z surowców na mapie nie może ulec całkowitemu wyczerpaniu - kamieniołomy, wycinki i kopalnie nie posiadają limitu surowców, jakie można z nich pozyskać. Podobnie pola uprawne po przeprowadzeniu odpowiednich ulepszeń.

Ważnym elementem rozgrywki jest podział na dwa okresy - XVII i XVIII wiek. Standardowa rozgrywka rozpoczyna się w XVII wieku. Oznacza to ograniczenie jednostek i dostępnych technologii do tych pochodzących z epoki. Dopiero po zbudowaniu odpowiednich budynków i uzbieraniu właściwej dla każdej nacji liczby żywności, złota i żelaza możliwe jest "przejście" do XVIII wieku. Zapewnia to szereg nowych jednostek i udoskonaleń, a także nowy typ koszar, produkujący XVIII-wieczną piechotę. Niektóre nacje są ograniczone wyłącznie do okresu XVII wieku.

Całość gospodarki opiera się na pracy chłopów, którzy mogą spełniać wiele zadań. Także jako jednostki bojowe. Należy jednak pamiętać, że mogą oni zostać pojmani przez wrogie jednostki wojskowe i przejść na ich stronę.

Kozaków od reszty gier RTS odróżnia możliwość tworzenia formacji jednostek wojskowych. Formacje powstają ze zgrupowania przy pomocy oficera i dobosza 15, 36, 72, 120 lub 196 takich samych jednostek piechoty. Dostępne są trzy różne ustawienia formacji o różnym zastosowaniu taktycznym, przydatnym tak przy ataku, jak i obronie.

Ustawienia te to kolumna, czworobok oraz kwadrat z chronionym wewnątrz oficerem, doboszem i potencjalnymi innymi jednostkami. Formacja zapewnia żołnierzom nieznaczne zwiększenie siły ataku wręcz oraz obronę. Zgrupowanym jednostkom można wydać polecenie utrzymywania pozycji, co ułatwia zabezpieczanie określonych pozycji oraz unikanie prowokacji ze strony wroga. Także kawalerzyści mogą tworzyć formacje, składające się z od 40 do 160 jeźdźców oraz operować na tych samych zasadach co formacje piechoty, jednak do ich powołania nie jest potrzebny oficer ani dobosz. W przypadku jednostek kawaleryjskich ustawienie formacji ma znacznie większy wpływ tak na siłę ataku jak i na obronę jednostek.

Ulepszenia dotyczące parametrów uzbrojenia i obrony poszczególnych typów jednostek mogą zostać przeprowadzone w koszarach i stajniach, natomiast udoskonalenia o bardziej ogólnym znaczeniu (przykładowo zwiększenie siły ognia wszystkich strzelców) są dostępne w kuźni i akademii (lub minarecie w przypadku nacji mułzumańskich). Akademie i minarety są niezbędne do tworzenia oficerów, doboszów oraz powoływania formacji. Istnieje wiele sposobów kierowania armią stworzonych przez graczy podczas rozgrywek sieciowych.

Artyleria w grze jest podzielona na moździerze, działa, działka wielolufowe i haubice. Wszystkie mają swoje określone cechy dopasowane do konkretnej sytuacji, jednak mogą okazać się bezużyteczne w innej. Moździerze służą do bombardowania z dużej odległości budynków i okrętów wroga. Odłamki pocisku oraz gruz z budynku są zabójcze dla wszystkich jednostek w pobliżu. Działa stanowią główną siłę artylerii w Kozakach, ze swoim dobrym zasięgiem i dużą siłą strzału, jednak nie są one specjalnie skuteczne przeciwko budynkom. Działa potrafią wystrzeliwać kartacze z krótkiego dystansu do jednostek przeciwnika. Równocześnie działka wielolufowe (które trzeba najpierw odkryć w akademii, przy czym nie wszystkie nacje mają do nich dostęp) strzelają wyłącznie kartaczami i przeładowują się znacznie szybciej niż jakikolwiek inny typ artylerii. Haubice mają najkrótszy zasięg strzału, jednak jego siła jest z kolei największa. Do tego kula leci parabolicznie, dlatego ukształtowanie terenu czy mury obronne nie będą stanowić dla nich przeszkody. Artyleria wymaga eskorty innych jednostek, ponieważ podobnie jak chłopi może zostać przejęta przez wroga. Artyleria podlega szeregowi ulepszeń, zwiększających jej zasięg, celność i wytrzymałość oraz zmniejszających koszt i czas produkcji.

Gracz może także zbudować łodzie rybackie i okręty, ograniczone w wyborze do jachtów, galer, fregat i okrętów liniowych. Ukraina, jako nacja typowo lądowa, jest ograniczona wyłącznie do galer. Turcja i Algieria zamiast fregat mogą budować szebeki o porównywalnej sile. Okręty mogą służyć do zdominowania akwenów jak i bombardowania wybrzeża. Najsilniejszą jednostką w grze jest właśnie okręt liniowy, zdolny prowadzić silny ostrzał artyleryjski na ogromne odległości. Gracz może budować także promy służące do przerzucania dużych ilości wojsk. Większe okręty wymagają złota do swojego utrzymania. W razie zużycia całego posiadanego zapasu załoga zbuntuje się przeciwko dotychczasowemu właścicielowi. Wielu graczy widząc kurczące się zapasy złota często wysyła swoje okręty na wrogie wody, gdzie zbuntowane jednostki nie są już ich problemem.

Jednostki strzelające (a więc wszelkiej maści muszkieterzy, strzelcy, janczarzy itp) potrzebują czasu na przeładowanie po oddaniu salwy. W przypadku jednostek z XVII wieku oznacza to, że są one całkowicie bezbronne w czasie przeładowywania - nie są w stanie walczyć wręcz (bagnet, zgodnie z realiami historycznymi, dostępny jest dopiero dla jednostek z XVIII). Wszystkie jednostki, które walczą na odległość potrzebują też odpowiedniego dystansu od wroga, by oddać strzał i zaczną się wycofywać, by pozyskać odpowiednią odległość jeśli przeciwnik będzie zbyt blisko. Niemal każdy typ strzelców posiada swoją własną odległość strzału. Możliwe jest przeprowadzenie serii ulepszeń, które skrócą znacznie czas przeładowywania broni, zwiększą obrażenia zadawane podczas strzału czy zmniejszą koszty produkcji jednostki.

Grenadierzy dzięki uzbrojeniu w granaty mogą niszczyć budynki oraz swoimi muszkietami prowadzić ostrzał wroga jak i podjąć walkę na bagnety, co czyni z nich najbardziej uniwersalną jednostkę gry. Budynki wojskowe (koszary, stajnie, ataszat wojskowy i fortyfikacje) mogą zostać zniszczone tylko przy użyciu artylerii lub grenadierów czy łuczników, podczas gdy wszystkie budynki cywilne mogą zostać przejęte przez wroga.

Ataszat wojskowy pełni funkcję punktu najmu jednostek. W zamian za złoto możliwe jest błyskawiczne powołanie słabszych wersji niektórych jednostek, które poza obniżoną żywotnością i siłą ataku nie podlegają także żadnym ulepszeniom. Każda nacja może zbudować tylko jeden ataszat. Mimo znacznie słabszych parametrów, jednostki najemne mogą poważnie namieszać na polu bitwy, ponieważ ich wygląd niczym nie różni się od tych wyszkolonych w normalny sposób. Osobliwością gry (być może jest to błąd programistów) jest fakt, że najemni dragoni nie muszą przeładowywać broni, co pozwala skutecznie nadrobić braki w sile strzału.
Mapy [edytuj]

Kozacy oferują rozgrywkę na nieskończonej liczbie generowanych losowo map, co sprawia, że gra jest wprost niesamowicie grywalna. Gracze mogą określać przed rozpoczęciem rozgrywki ogólny typ mapy (ukształtowanie terenu, rozmieszczenie lądu, dostępność surowców, ich poziom startowy) oraz przeróżne opcje związane z przebiegiem rozgrywki. Gra oferuje pięć kampanii osadzonych w realiach historycznych. Ich poziom trudności jest stosunkowo wysoki, a gracz zwykle zmuszony jest do przeciwstawienia się miażdżącej przewadze przeciwnika. Dostępne są także pojedyncze mapy, z ustalonymi z góry celami i wybraną nacją. Ich poziom trudności jest bardzo zróżnicowany.

Wymagania
Procesor: Pentium II 300 MHz lub lepszy
RAM: 64 MB lub więcej
Karta graficzna: zgodna z DirectX
Karta dźwiękowa: w pełni kompatybilna z DirectSound
  • 279,9 MB
  • 28 lip 12 10:33

z chomika opan1

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

1 plików
279,94 MB




cojomomzagest

cojomomzagest napisano 27.12.2015 20:01

zgłoś do usunięcia
SMOKU-1976

SMOKU-1976 napisano 2.01.2016 11:17

zgłoś do usunięcia
VmaxEr

VmaxEr napisano 3.01.2016 00:58

zgłoś do usunięcia
BAJKI-2013

BAJKI-2013 napisano 17.01.2016 14:50

zgłoś do usunięcia
morswiniasty76

morswiniasty76 napisano 24.01.2016 13:09

zgłoś do usunięcia
Carla-Filmy-2016

Carla-Filmy-2016 napisano 6.02.2016 01:42

zgłoś do usunięcia

NUTECZKADISCOPOLO

NUTECZKADISCOPOLO napisano 9.02.2016 16:41

zgłoś do usunięcia
obrazek

SPAKSIK-1976

SPAKSIK-1976 napisano 25.03.2016 19:21

zgłoś do usunięcia
ZAPRASZAM DO CHOMIKA bajki2013
mofixa5148

mofixa5148 napisano 18.01.2023 09:32

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności