Steel.Battalion.Heavy.Armor.XBOX360-iMARS.part5.rar
-
!!! KINECT STAR WARS XBOX360 -
!▣ Angry Birds Star Wars (2013) XBOX360 -
!▣ FIFA 14 XBOX360 - FULL PL -
!▣ Just Dance 2014 - (2013) XBOX360 -
■ Deepak Chopra's Leela -
■ Nike+ Kinect Training (2012) PL XBOX360 -
■ The Penguins of Madagascar -
☆ Big League Sports -
☆ Big League Sports(1) -
☆ Blackwater -
☆ Cabelas Adventure Camp -
☆ Family Game Night 4 -
☆ Just Dance Kids -
☆ Let's Cheer ! -
☆ The Sims 3 PETS -
☆ Yoostar on MTV -
★Alvin and the Chipmunks Chipwrecked -
★Alvin and the Chipmunks Chipwrecked(1) -
★Alvin and the Chipmunks Chipwrecked(2) -
★Kinect Rush A Disney Pixar Adventure -
★Summer Stars 2012 -
★Twister Mania -
★Zumba Fitness Rush -
Angry Birds Trilogy -
Big League Sports -
Borderlands 2 [PC] -
Dance Central 2 -
Dance Paradise -
Fable The Journey for kinect -
Game Party In Motion -
GRY -
GRY_niezalezne -
Hasbro Family Game Night 4 -
Just Dance Kids -
KERBAL -
Kinect Nat Geo TV -
Kinect Star Wars (2012) XBOX360 -
Kinectimals Gold Now With Bears -
Kung-Fu High Impact (2011) XBOX360-COMPLEX -
Lets Cheer Kinect -
Marvel Avengers Battle For Earth -
Nike+ Kinect Training (2012) XBOX360 -
project gra -
Puss In Boots -
Runespell - Overture -
STEEL BATTALION - Heavy Armor -
teteria -
WestWorld - serial - Lektor PL -
Your Shape Fitness Evolved 2012 -
Zumba Fitness Rush
Release: Steel Battalion: Heavy Armor (2012) XBOX360
OPiS / iNFO
Steel Battalion: Heavy Armor to kontynuacja najbardziej zaawansowanego konsolowego symulatora robotów bojowych, wydanego oryginalnie w 2002 roku na konsolę Xbox. Produkcja robi użytek z Kinecta, zastępującego niesamowicie drogi kontroler znany posiadaczom części pierwszej, który składał się z czterdziestu przycisków, pedałów, a także dwóch manetek. Steel Battalion: Heavy Armor zostało opracowane wspólnymi siłami przez firmy Capcom oraz From Software. Głównym producentem jest Keiji Inafune, znany z takich serii jak Onimusha czy Dead Rising.
Akcja gry toczy się w roku 2082, ponad 60 lat po tym, jak pożerające silikon mikroby zniszczyły wszystkie procesory, pozbawiając ludzkość dostępu do większości zdobyczy współczesnej techniki. Nie zniechęciło to jednak państw do prowadzenia wojen o surowce naturalne. Konflikty te przypominają zmagania z czasów II wojny światowej, z jedną ważną różnicą – do powszechnego użytku weszły potężne pionowe czołgi (Vertical Tank – w skrócie VT) i to w pilota jednej z tych maszyn wciela się gracz. Opowieść zaczyna się, gdy amerykańska armia ląduje na Manhattanie i rozpoczyna walkę o wyzwolenie Nowego Jorku spod jarzma chińskich okupantów.
Steel Battalion: Heavy Armor to uproszczony symulator. Kierowana przez nas maszyna jest powolna, a sterowanie jej ruchami wymaga opanowania sporej ilości przyrządów pokładowych. Poprzednie odsłony serii korzystały olbrzymiego kontrolera, wyposażonego w dwa joysticki i kilkadziesiąt przycisków. W przypadku Heavy Armor urządzenie to zostało zastąpione przez Kinecta, który służy do kontrolowania ruchów postaci w kokpicie. Pozwala on na intuicyjnie rozglądanie się i własnoręczne przełączanie przycisków umiejscowionych we wnętrzu kroczącej maszyny. Natomiast tradycyjny pad wykorzystujemy do poruszania maszyną oraz celowania i strzelania. Ten hybrydowy interfejs umożliwił stworzenie gry, która z jednej strony oferuje imersję typową dla produkcji korzystających z Kinecta, a jednocześnie nie upraszcza symulacyjnego systemu sterowania mechem.
Zabawa nie ogranicza się jedynie do spektakularnych bitew. Równie ważną rolę odgrywają więzi emocjonalnej z wirtualnymi postaciami i podejmowane przez nas decyzje. Poległych podwładnych nie da się później wskrzesić, więc każda strata jest wyjątkowo bolesna. Żołnierze są również tylko ludźmi – w sytuacji stresowej mogą spanikować i zdezerterować. Naszym zadaniem jest wtedy zmuszenie ich do pozostania w drużynie, nawet jeśli wymagać to będzie zastosowania wobec nich przemocy. Regularnie pojawiają się również sekcje, w których musimy opuścić kokpit, np. po to, aby zdobyć wodę dla członków załogi lub przeszukać pozostawione na polu bitwy ciała poległych. Dbanie o dobre stosunki członkami batalionu jest kluczowym elementem rozgrywki, ponieważ kształt tych relacji wpłynie na ostateczny wynik całej wojny.