DIRT 2.iso.001
-
BattleBlock.Theater.XBLA.XBOX360-MoNGoLS -
BattleBlock.Theater.XBLA.XBOX360-MoNGoLS(1) -
Capsized.XBLA.XBOX360-MoNGoLS -
cda -
Fimy -
Grand.Slam.Tennis.2.BluRay.PS3 -
GRID_2_PS3-STRiKE -
Grid_2_USA_PS3-CLANDESTiNE -
History_Legends_of_War_EUR_PS3-ANTiDOTE -
Iron.Sky.Invasion.PS3-DUPLEX -
Jonah.Lomu.Rugby.Challenge.2.PS3-iNSOMNi -
Le_Tour_De_France_2013_PS3-STRiKE -
LEGO_Indiana_Jones_2_USA_PS3-TMD -
Madagascar_Escape_2_Africa_USA_PS3-Googlecus -
Metro.Last.Light.PS3-DUPLEX -
Metro_Last_Light_EUR_PS3-ANTiDOTE -
Moto_GP_08_EUR_PS3-Googlecus -
MotoGP.13.PS3-COLLATERAL -
MUD_FIM_Motocross_USA_PS3-CLANDESTiNE -
Muvluv_Alternative_Total_Eclipse_JPN_PS3-HR -
NCAA.Football.14.PS3-PROTON -
Ninja_Gaiden_3_Razors_Edge_EUR_PS3-ANTiDOTE -
Ninja_Gaiden_Sigma_2_EUR_PS3-Googlecus -
Painkiller_Hell_And_Damnation_PS3-ANTiDOTE -
Persona_4_Arena_PS3-STRiKE -
Red.Dead.Redemption.GOTY.BluRay.PS3 -
Remember.Me.PS3-DUPLEX -
Remember_Me_USA_PS3-ANTiDOTE -
Resident_Evil_Revelations_PS3-ANTiDOTE -
Resident_Evil_Revelations_USA_PS3-CLANDESTiNE -
Ride.To.Hell.Retribution.USA.PS3-KDZ -
Ride_To_Hell_Retribution_USA_PS3-CLANDESTiNE -
ShellShock_2_Blood_Trails_USA_PS3-TMD -
Sly.Cooper.Thieves.in.Time.EUR.PS3-RAPTURE -
Sports_Champions_2_JPN_PS3-MOEMOE -
Star.Trek.The.Game.PS3-DUPLEX -
Star_Trek_The_Game_EUR_PS3-ANTiDOTE -
sw7 -
The.Last.of.Us.PS3-DUPLEX -
The_Cube_PS3-ANTiDOTE -
The_Elder_Scrolls_V_Skyrim_ASIA_PS3-HR -
Thief.PS3-DUPLEX -
Tiger.Woods.PGA.Tour.14.PS3-ProCiSiON -
Time_And_Eternity_PS3-STRiKE -
Tomb.Rider.PS3-PL -
Tomb_Raider_USA_PS3-CLANDESTiNE -
Turbo.Super.Stunt.Squad.PS3-PROTON -
Uncharted.1.Drakes.Fortune.BluRay.PS3 -
Wonderbook.Diggs.Nightcrawler.PS3-iNSOMNi -
Worms.The.Revolution.Collection.PS3-DUPLEX
OPIS GRY :
Colin McRae: DiRT 2, będące kontynuacją bardzo udanej produkcji wyścigowej autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters, umożliwia nam wzięcie udziału w szeregu dynamicznych zawodów off-roadowych. W porównaniu do pierwszego DiRT-a autorzy zdecydowali się położyć jeszcze większy nacisk na kwestię wyścigów po bezdrożach, dzięki czemu gra wyróżnia się bardzo młodzieżowym, ekstremalnym klimatem, przy jednoczesnym zachowaniu klasy poprzedniczek.
W nowym DiRT zastosowana została rozbudowana opcja rozgrywki dla pojedynczego gracza, w sposób wyjątkowy ukazująca nam prawdziwego ducha wyścigów off-roadowych. Została ona przygotowana na wzór tej z GRID-a, poprzedniej produkcji wyścigowej autorstwa Codemasters. Gracz podróżuje po całym świecie, uczestniczy w wyścigach i wygrywając je buduje swoją reputację. Osiągnięcie wysokiego poziomu umożliwia nam nawiązywanie koleżeńskich relacji z tuzami tego sportu – m.in. Travisem Pastraną oraz Kenem Blockiem. Nowopoznani koledzy zapraszają nas na specjalne imprezy i turnieje, w których możemy wygrać niezwykle atrakcyjne nagrody.
W DiRT 2 wykorzystany został świetny system powtórek, tak często chwalony w przypadku GRID-a. Usprawnieniom poddana została m.in. funkcja Flashback, dzięki której możemy cofnąć się w czasie i puścić w niepamięć poważniejsze błędy, uniemożliwiające odnoszenie zwycięstw w wyścigach. W grze zastosowanie znalazł ponadto zupełnie nowy tryb rozgrywki sieciowej, zdecydowanie lepszy od tego, który został użyty w przypadku pierwszego DiRT. Gracz może wziąć udział we wszystkich klasach wyścigów oraz budować swoją pozycje poprzez zdobywanie nagród i pięcie się po drabince najlepszych rajdowców. Aktualizacji poddana została także sama mechanika rozgrywki.
Zawody przeprowadzane są w kilkudziesięciu przygotowanych do tego lokacjach. Wśród tras udostępnionych przez twórców znalazł się m.in. tor umieszczony w pobliżu elektrowni Battersea, osławionej przez zespół Pink Floyd, dzięki okładce płyty Animals.
DiRT 2 powstał w oparciu o autorski silnik firmy Codemasters – EGO, wykorzystanym już przy okazji pierwszego DiRT-a i GRID-a. Od czasu ich premiery został jednak w sporym stopniu unowocześniony. Poprawie uległ m.in. sposób modelowania otoczenia, cieniowanie, a także gra świateł. Programiści popracowali także nad uzyskaniem możliwości implementacji tekstur o jeszcze wyższej rozdzielczości przy jednoczesnym zachowaniu płynności gry.