Hellsing Ultimate OVA 2.txt
-
Arthur Conan Doyle -
Chris Beckett-Dark Eden -
Christopher Priest - The Space Machine -
City Hunter -
Clive Barker -
David Mitchell - Cloud Atlas -
Dragons of Babel -
Graveyard Book -
H.P.lovecraft -
Herbert West - Reanimator -
Infinite Stratos -
Itsuma Tenma no Kuro Usagi -
Jonathan Strange And Mr. Norrell -
Kamisama no Memochou -
Kino no Tabi -
Learn Hot English -
Michael Swanwick -
Mimizuku to Yoru no Ou -
Monogatari Series -
Mr.Robot Xvid PL -
Neal Stephenson -
Neil Gaiman -
Neverwhere -
Ore Imo -
Papa no Iu Koto wo Kikinasai -
People of the Dark -
Remembrances for a Certain Pilot -
Robert E.Howard -
Shakugan no Shana -
Shaman King -
Sherlock Holmes -
Sword Art Online -
Tabi ni Deyou -
Tales for a Winter's Night -
Tantei Yakumo -
The Baroque Cycle -
The Call of Cthulhu -
The Horror Stories of Robert E. Howard -
The Iron Dragons Daughter -
The Mongoliad -
The World God Only Knows -
The_Adventures_of_Sherlock_Holmes -
The_Casebook_of_Sherlock_Holmes -
The_Memoirs_of_Sherlock_Holmes -
The_Return_of_Sherlock_Holmes -
To Aru Majutsu no Index -
Toradora -
Tsukumodo Antique Shop -
Utsuro no Hako to Zero no Maria -
Zero no Tsukaima
Technicznie nowa produkcja bije poprzedniczkę na głowę. Wstawki CG są liczne, ale bardzo sprawnie wpasowane i niekiedy trudne do wypatrzenia. Projekty postaci są – jak na razie – zdecydowanie bardziej zbliżone do mangowych oryginałów. Oczywiście wszechobecna jest przemoc i galony krwi. Najważniejsze jednak, że zespołowi Geneona udało się znacznie lepiej oddać nastrój mangi. Hellsing Ultimate jest na swój sposób bardziej mroczny, poważny (robi przez to mniej kiczowate wrażenie niż starsza seria), choć nie unika i odrobiny humoru. Na usta ciśnie się pytanie: „Nie można tak było od razu?” Znakomite wrażenie robi również muzyka, zwłaszcza końcowa chóralno‑orkiestrowa kompozycja Gradus Vita, wykonywana przez Orkiestrę Symfoniczną Filharmonii Narodowej w Warszawie, znaną z zaangażowania w produkcję kilku już anime.